Hyvää Isänpäivää kaikki isät

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Heräsin kuulolle, kun Hän, jota ei saa mainita, kertoi, että jos haluat isänpäiväkakkua, niin saat nousta pohjan tekoon, kun olet siinä sokerikakun tekemisessä niin mestari? Herättelin köpöstä avuksi, mutta "En vielä viitsi, näin aikaisin." Hyvä onkin kun lepää, heillä oli eilenkin koulua ja kirppis itsenäisyyspäivän vuoksi. Vanhin poikakin, teoreettinen fyysikko on kylässä, vetelänä makaa.

Kaikille isille isän puolesta Hyvää isänpäivää meille!

Lierikki Riikonen

Kommentit (11)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Voi Lierik

Hyvää Isänpäivää sinulle!

ja muillekin isille.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
Mummo
Hyvää isänpäivää kaikille isille ja isoisille. te teitte naisistanne äitejä.

No en nyt ihan kaikista. Yritys kyllä oli kova.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

No, johan tuo virkkui, poika, kävi hakeen kaljat minulle ja itselleen kohta. kakusta ei tietoakaan. Kunnon täytekakulla elän viikon. Ja viininä Karjala-olutta. Hyvä aamu, psori on vihdoin hallinnassa kohtuullisesti. S-tanana, käyn kohta laukaisemassa sipin taas jossain Keski-Ruotsin konepajassa. Tai projektissa.

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Näyttääpä tuo kakkukin valmistuvan. Silti, olenko rakennellut verkot väärin? Nyt ei odoteta omaa nettivuoroa, poika on "vierasläppärillä" köpö omalla koneellaan ja minä kirjoitan tällä. Kyllä me välillä silti seurustellaan manuaalisestikin, mutta kaikilla on omansa virtuaalitkin aina päällä.

Minulla kun on näitä koneita, kaapeleita, langatonta ja vielä yksi lähtö modeemissakin, niin pitäisiköhän kytkeä sekin varalta, jos tulee vaikka jokin vieras käymään?

Lierikki Riikonen

Vierailija

"On kiva mennä isän kanssa kauppaan. Kauppareissulla nähtiin leppäkerttuja." Teemu 5 v.

Onnea kaikille isille!

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Tuo vanhinkin on Teemu, ja nyt siellä jo laitellaan kermavaahtoa, piti käydä tsekkaamassa. Teemu taitaa olla jo lähes 30v. Eikä osaa täytekakkua tehdä jollei nykyinen vaimo ole neuvomassa jonkin verran. Oppihan senkin taidon nyt. Maailmassa on paljon muutakin, kuin teoreettista fysiikkaa.

Lierikki Riikonen

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Kiitos Lierik.

Hyvän aamun jälkeen mainio aamupala. Tähän ikään mennessä vähempikin riittää. Meillä on hauskaa sängyssä, aina vain hauskempaa kun asiat muuttuu hassummiksi. Aamupalalla silti tuoretta sämpylää, kuntosalille, lounas, elokuva, konjakit kahvin kera.

Ilta pimenee, takka hohkaa, uutisista tulee sontaa, kuopus riitelee läksyjen kanssa, muori menee saunaan, minä asennan koneeseen uuden videoeditorin ja otan palan vadelmakakkua.

Yhtä hyvää seuraavaa isienpäivien välistä vuotta.

Vaari

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Uusimmat

Suosituimmat