Mikä pohjoinen tyyppi olet?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Teenkin uuden ketjun, eli katsokaa ja kertokaa, kenellä huumoria ja itsetuntoa riittää, mitä pohjoista tyyppiä olette. Tämä on siis naamagallup, jota ei pidä ottaa liian vakavasti. Minä muistutan ehkä eniten "East-Nordid" -tyyppiä "Halstatt Nordid" nenällä, mutta en varsinaisesti kumpaakaan. Olen siis sekarotuinen..

Nämä tyypithän eivät mene valtioiden mukaan, joten kaikki suomalaiset eivät ole " East-Baltid" -tyyppiä.

http://www.snpa.nordish.net/rg-main.htm

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Itse muistutan ehkä eniten Trønder-tyyppiä, jota muistuttavaa tyyppiä löytyy myös Itämeren alueelta:

http://www.snpa.nordish.net/rg-tronder.htm

(*) In the Baltics, bordering on the Scandinavian peninsula, Trønder-like types are not uncommon. A combination of Corded and local Cro-Magnid elements, nowadays represented by the largely unreduced West-Baltids (an eastern Dalo-Falid or Brünn cognate), has resulted in a Baltic Trønder approximation. This could be the type referred to as "Aistin" or "Aisto-Nordid" by Lundman, and "Fenno-Nordid" by others.
Vierailija

Barbaari: Ritkeksi! Johtuisiko se vähän kulmikkaasta leuasta? Minäkin luokittelin itseni " East-Nordid" tyyppiin, leuan ja otsan takia. (näytän vähäsen siltä venäläiseltä tytöltä)

salai
Seuraa 
Viestejä7266
Liittynyt17.3.2005

Ilmeisesti olen sellainen "pohjoinen tyyppi", joka sulkee välittömästi sivuston, jossa on mustalle tai tummalle pohjalle yritetty "hienostella" jotain.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
väläys
Barbaari: Ritkeksi! Johtuisiko se vähän kulmikkaasta leuasta? Minäkin luokittelin itseni " East-Nordid" tyyppiin, leuan ja otsan takia. (näytän vähäsen siltä venäläiseltä tytöltä)

En teidä mistä mummut ovat tuon keksineet.

Mutta jos muutaman otteeseen ihmiset luulevat virolaiseksi niin pitäisikö siitä olla huolissaan?

Vierailija

Barbaari: No mitäs vikaa sukulaiskansassamme on? Luulen että heillä voi olla parempi maine kuin suomalaisilla maailmalla, ainakin juomatavoissa. Minua on luultu kerran britiksi ulkomailla, eikä se ole kauhean imartelevaa, kun tietää millaisessa maineessa brittituristit ovat.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Ei virolaisissa mitään vikaa ole.

Mutta sitä mietin miksi minua luullaan virolaiseksi. Mistä ihmiset saavat sen vaikutelman. Ja sitä onko vaikutelma positiivinen vai negatiivissävyitteinen.

Mikä tekee miehestä virolaisen?

Tuo venäläinen tyttö muistuttaa kyllä brittiä jonkin verran.
Tuo tyttö on ihan kivan näköinenkin.

Vierailija

Hallstatt Nordid.

Tosin aika mahdoton tarkkaan arvioida, varsinkin omasta itsestään.
Myös sukuaan kannattaa osittain verrata itsensä ohella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat