Irtisanoutuneen palkkaus

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Jon minun työtekijät kenkkuilisivat ja sanoutuisivat irti, niin tuskin ottaisin takaisin vaikka kuinka ruinaisivat. Kuka voisi määrätä, että minun olisi pakko ottaa ne takaisin? Ja jos ottaisinkin, niin kuka voisi määrätä että vanhoina työntekijöinä?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (3)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Paul M
Jon minun työtekijät kenkkuilisivat ja sanoutuisivat irti, niin tuskin ottaisin takaisin vaikka kuinka ruinaisivat. Kuka voisi määrätä, että minun olisi pakko ottaa ne takaisin? Ja jos ottaisinkin, niin kuka voisi määrätä että vanhoina työntekijöinä?

He, jos muita alan työntekijöitä ei ole.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Lähellä toivotonta keskustelu näillä eväillä tästä työtaistelusta. Sinäkään PM et tiedä mitä sairaaloissa tapahtuu ja on tapahtunut jo pitkään.

Sairaaloiden esimiehet eivät saa mistään tarvittavaa määrää päteviä hoitajia työhön. Pula työntekijöistä on jatkuvaa ja todellinen ongelma.

Jos minä olisin työnantaja, jolla on näin suuri pula ammattitaitoista työntekijöistä, ja jotka olisivat niin päteviä tekemään sen mitä ne tekevät, en päästäisi tilannetta niin pitkälle ettei niillä ole muuta keinoa kuin irtisanoutua tullakseen kuulluksi.

Jos sinä olisit työnantaja, joka selviää tällaisesta työtaistelusta, ruinaisit työntekijöitä takaisin.

Uskotko ettei Tehy laskenut keinojaan tämän varassa. Työtaistelumenetelmäopin ensimmäisellä sivulla sanotaan, että jos työvoimaa on tarjolla yllin kyllin, siirry seuraavaan lukuun. Ensimmäinen luku käsittelee joukkoirtisanoutumista.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Ainakin jättäisin sen yhden hankalimman palkkaamatta.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Uusimmat

Suosituimmat