Venäjä & Vaalit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sivut

Kommentit (69)

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

Juu-u.. Vaalien valvonnasta vastaa Putin-fanaatikko. Siitäkin. Tämä asia nähdään aina pahana, mutta sillä on toinenkin puoli. Putin tahtoo kitkeä korruptiota, mutta se voi onnistua vain jos tärkeät viranomaiset tekevät niikuin sanotaan, ei niinkuin maksetaan. Siihen ei ole muita keinoja.

Per se

Vierailija
Reiska
Juu-u.. Vaalien valvonnasta vastaa Putin-fanaatikko. Siitäkin. Tämä asia nähdään aina pahana, mutta sillä on toinenkin puoli. Putin tahtoo kitkeä korruptiota, mutta se voi onnistua vain jos tärkeät viranomaiset tekevät niikuin sanotaan, ei niinkuin maksetaan. Siihen ei ole muita keinoja.

[size=150:2mtry1l2]Putin=itse korruptio![/size:2mtry1l2]

Vierailija

ihmetyttää vaan tuo (ainakin kolmen ketjun samasta aiheesta) aloittajan halu tuoda venäjän vaalit ja vaalipropaganda tänne.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007
nebo9900

[size=150:2012vhs2]Putin=itse korruptio![/size:2012vhs2]

Ehkäpä, mutta ainaki silloin kaikki korruptio olis yhden miehen takana, jolloin saatais syyttää selkeästi yhtä miestä. Lisäksi ainakin joillain osin se on vaan järkevää Putinille kitkeä koruptiota. Esim tullilaitoksen korruption poistaminen tuo lisävaroja valtiolle. Minne nämä lisävarat sitten jatkaa menoaa, onkin sitten eri asia..

Per se

Vierailija
Reiska
nebo9900

[size=150:1lzd36p8]Putin=itse korruptio![/size:1lzd36p8]

Ehkäpä, mutta ainaki silloin kaikki korruptio olis yhden miehen takana, jolloin saatais syyttää selkeästi yhtä miestä. Lisäksi ainakin joillain osin se on vaan järkevää Putinille kitkeä koruptiota. Esim tullilaitoksen korruption poistaminen tuo lisävaroja valtiolle. Minne nämä lisävarat sitten jatkaa menoaa, onkin sitten eri asia..

Korruptio= systeemi (juutalaisien rakentama)
Putin= systeemin päämies. Johtaja.

Vierailija
Sigmund
Onkos saatu venäläinen uusnatsi elävöittämään palstaa?

En ole uusnatsi , mutta nationalisti (Kansallismielinen) terveellä tavalla, kyllä.
Oletko sinä nationalisti tai kosmopoliitti?
Mutta ei kannata tässä teemassa keskustella asiasta. Haluatko luon uuden teeman, tai luo itse.

Vierailija
nebo9900
Sigmund
Onkos saatu venäläinen uusnatsi elävöittämään palstaa?

En ole uusnatsi , mutta nationalisti (Kansallismielinen) terveellä tavalla, kyllä.
Oletko sinä nationalisti tai kosmopoliitti?
Mutta ei kannata tässä teemassa keskustella asiasta. Haluatko luon uuden teeman, tai luo itse.

idiot ti a ne na4ionalist

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat