hyljeöljy

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tutkimukset ovat osoittaneet että hyljeöljy voi olla hyvin tehokas estämään rasvakovettumatautia, joka on tärkeä tekijä sydäninfarktin ja aivohalvauksen ennaltaehkäisemisessä.

”Tokion lääketieteellisen yliopiston (Tokyo Medical and Dental University) tutkijat ovat osoittaneet, että hyljeöljy-rasvahappo (DPA) on kymmenestä kahteenkymmeneen kertaa tehokkaampaa kuin kalaöljyn rasvahapot (EPA), koska se samalla ehkäisee verisuonien kalkkeentumista. Laajamittainen tutkimus on osoittanut että keskiverto 70-vuotiaalla eskimolla on yhtäläinen verisuonisto kuin kaksikymmenvuotiaalla keskiverto elintason eurooppalaisella.”

Kommentit (13)

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

"Moi! Tee minusta hyljeöljyä!"

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Neonomide
Moi! Tee minusta hyljeöljyä!

Hyva idea! Mika voisikaan olla vihreampi energianlahde kuin kuutin oljylla toimiva eko-sahkovoimala.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Tulisiko eläinten hyödyntämisestä ihmisen ruokavalion ja terveyden optimoinnissa rajoittaa sen perusteella, kuinka söpöjä ne ovat?

Vierailija

Mä kun olen aina luullut että ihmisiä tapetaan siksi että pitää olla jokin syy pudotella pommivarastot tyhjiksi.

Jos ne pudotettaisiin autiolle saarelle niin sitä touhua alettaisiin kritisoida turhana. Kun ne pudotetaan ihmisten niskaan niin kukaan ei sano mitään.

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Onhan hyljeöljy nyt ainakin sata kertaa tehokkaampaa kuin kalaöljy, johan sen sanoo järki. Hylje on usein elinympäristössään huippusaalistaja (apex predator) johon kertyy tavaraa ruokalajeista, useimmiten kaloista.

Eli hylkeet syövät kalaöljyä, kalaöljy konsentroituu hyljeöljyksi. Loogista ja yksinkertaista.

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Herra Tohtori
Onhan hyljeöljy nyt ainakin sata kertaa tehokkaampaa kuin kalaöljy, johan sen sanoo järki. Hylje on usein elinympäristössään huippusaalistaja (apex predator) johon kertyy tavaraa ruokalajeista, useimmiten kaloista.

Eli hylkeet syövät kalaöljyä, kalaöljy konsentroituu hyljeöljyksi. Loogista ja yksinkertaista.

Ja eskimot syövät hyljeöljyä...

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Armitage
Mä kun olen aina luullut että ihmisiä tapetaan siksi että pitää olla jokin syy pudotella pommivarastot tyhjiksi.

Jos ne pudotettaisiin autiolle saarelle niin sitä touhua alettaisiin kritisoida turhana. Kun ne pudotetaan ihmisten niskaan niin kukaan ei sano mitään.

Tuo on aika hyvä...

Uusimmat

Suosituimmat