Seuraa 
Viestejä45973

Tiede palstan vitsifoorumille on juuri nyt avattu uusi saitti. Voit siis kysyä mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, me vastaamme kysymyksiisi. Oikea vastaus tulee aina!
Jos vastausta ei löydy helposti, käytämme konsulttia. Siinä tapauksessa vastauksen saaminen voi pari päivää viivähtää.

Jassoo. Yksi kysymys näyttääkin jo saapuneen.

Kysymys: Kuinka kauan kestää syömäni omenan kulkeutuminen hampaista peräaukkoon?

Vastaus: Tämän asian voit helposti testata itse. Jokaisen syömäsi elintarvikkeen tai aterian jälkeen syö sukkahousut. Näin voit helposti (ulostustasi tarkkailemalla) laskea ruoan kulkeutumiseen kuluvan ajan.

• ylös 21
  • alas 16

Sivut

Kommentit (11425)

Reiska
Seuraa 
Viestejä6232
Ataraksia
Olisin kysynyt silityslaudasta.
Sellaista vaan, että mitä materiaaleja kannattaa käyttää sellaista tehdessä?
Halpuus ja helppous plussaa.
Jalat eivät ole tarpeen.

Tammilautaa. Jos ei ole saatavilla, shakkilauta käy ihan yhtä hyvin.

Per se

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Ataraksia
Olisin kysynyt silityslaudasta.
Sellaista vaan, että mitä materiaaleja kannattaa käyttää sellaista tehdessä?
Halpuus ja helppous plussaa.
Jalat eivät ole tarpeen.

Laita vaikka froteepyyhe tai puuvillainen astiapyyhe pöydälle ja silitä sen päällä. Jos intoa riittää, niin kandee vaikka niitata se riepu johonkin alustaan kiinni niin se ei luista tai mene ruttuun siellä silitettävän tekstiilin alla. Ite silittelin sujuvasti sängyn päällä ennen kun sain hommattua lauan.

Hämmentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
kaiketikenties
Miksi silitát

Jos vaikka joku tarvitsee lohdutusta/kosketusta, (tahtoo antaa hyvää oloa?).

Koiraa, jos sellainen tulee silitettäväksi, jotenkin myötätunnosta varmaan, luulis.
Tai ehkä jotenkin on tarve kokea sitä yhteenkuuluvuutta, niin sit silittää koiraa, en tiijä.

Vaatteita vois silittää vaikka hyväksynnän takia, haluaa "nopean" hyväksynnän niiltä tahoilta, jotka eivät arvosta ryppyisiä vaatteita.
Olen myös kuullut huhun, että jokin silitetty kangas, liene kuten lakana, pysyisi puhtaampana paremmin(?), en tiedä siitä sitten, että mihin kaikkeen silittäminen auttaa.

Mikä on "ontologia"? Miks on filosofia, eikö me voitais vaan tulla toimeen keskenämme?
Sä et kyyneltä nää?

Balthasar
Mikä on siwari? Siwan kanta-asiakas?

Wai siwiilikyttääjäkyttä?

a) Ajoin tänään sähköpyörätuolilla.
b) Nukuin viimeyönä/tänäaamuna kaksi tuntia.
c) Kävin sanomatalolla tsiigaa modei.

(Wain yksi on kuraveden arvoinen suoritus.)

markent
Miksi jumala epäonnistui oman kuvan - ihmisen väsämisessä?

Lie ollut krapulapäivä. Ainakin minua väsätessään.

markent kirjoitti:
"Miksi jumala epäonnistui oman kuvan - ihmisen väsämisessä?"

Balthasar:
"Lie ollut krapulapäivä. Ainakin minua väsätessään."

Sama täällä.
Miksi jumala, huomatessaan epäonnistuneensa oman kuvan luonnissa, pyytää syntistä ihmistä korjaamaan itse aiheuttamansa virheet?

markent
markent kirjoitti:

Balthasar:

Sama täällä.
Miksi jumala, huomatessaan epäonnistuneensa oman kuvan luonnissa, pyytää syntistä ihmistä korjaamaan itse aiheuttamansa virheet?

Jep. "Huokaus" Korvat on kuin pokaalilla, kärsääni kadehtisi norsukin, hampaat kuin alligaattorilla, älyäni halveksisi ameebakin, liikkuminen yhtä sulavaa kuin kilpikonnalla rantautuessaan, katse kylmä kuin eskimon hauta, intiimimpiä alueita en viitsi edes mainita, sanon vain taannoisesta ystävien kesken pidetystä pilkkikisasta sen verran että voitin pienimmän ahvenen onkineen palkinnon, sitten saunassa iltaa istuessamme joku neropatti totesi että "on se vaan tuo Baltin onkima ahven valtava verrattuna tuohon tirriäiseen"

Masennun.

markent kirjoitti:

Balthasar:

markent:
"Sama täällä.
Miksi jumala, huomatessaan epäonnistuneensa oman kuvan luonnissa, pyytää syntistä ihmistä korjaamaan itse aiheuttamansa virheet?"

Balthasar:
"Jep. "Huokaus" Korvat on kuin pokaalilla, kärsääni kadehtisi norsukin, hampaat kuin alligaattorilla, älyäni halveksisi ameebakin, liikkuminen yhtä sulavaa kuin kilpikonnalla rantautuessaan, katse kylmä kuin eskimon hauta, intiimimpiä alueita en viitsi edes mainita, sanon vain taannoisesta ystävien kesken pidetystä pilkkikisasta sen verran että voitin pienimmän ahvenen onkineen palkinnon, sitten saunassa iltaa istuessamme joku neropatti totesi että "on se vaan tuo Baltin onkima ahven valtava verrattuna tuohon tirriäiseen"

Masennun."

Balti
Masensit nyt minutkin. Ite en päässyt pilkille koko talvena kun tuo polvi on nyt se mitä nyt on.
Mutta palataan ihmisen olemisen perusongelmiin.
Miksi jumala loi kuvatuksensa?
Minkä virheen hän tuossa luomisprosessissaan teki kun osasta noista luomakunnan kruunuista tuli sutta ja sekundaa, syntisiä luusereita ja ties mitä. Ja mitä vielä, kaiken huipuksi noiden epäonnistuneiden syntisten kurjimuksien pitäisi omin avuin korjata luojansa moka ollakseen hänelle kelvollinen.
Siis: Miksi jumala ei itse korjaa ihmisille aiheuttamiaan virheellisyyksiään?

tli
Seuraa 
Viestejä1202
markent
Miksi jumala epäonnistui oman kuvan - ihmisen väsämisessä?

Oikeastaan se juttu menee niin päin, että ihminen loi mielikuvissaan jumalan omaksi idealisoiduksi kuvakseen. Koska kuva on ideaalikuva täydellisestä ihmisestä, niin se "yläkerran isäntä" vaikuttaa aina jotenkin fiinimmältä kuin me vajavaiset ihmispolot.

Miksi jumala luodessaan tällaisen systeemin, jossa meitä epäkelpoja syntyy, niin miksi se lähettää meidät helvettiin?
Miksi me kurantituotteet emme saa siirtyä kaikessa hiljaisuudessa ajasta ikuisuuteen?

markent kysyi:
"Miksi jumala luodessaan tällaisen systeemin, jossa meitä epäkelpoja syntyy, niin miksi se lähettää meidät helvettiin?"

Tuo on todistamaton väite, joka ei pidä paikkaansa.

markent kysyi edelleen:
"Miksi me kuranttituotteet emme saa siirtyä kaikessa hiljaisuudessa ajasta ikuisuuteen?"

Se on meidän jokaisen suvereeni oikeutemme!

markent kysyi:
"Miksi jumala luodessaan tällaisen systeemin, jossa meitä epäkelpoja syntyy, niin miksi se lähettää meidät helvettiin?"

Hans Lankar:
Tuo on todistamaton väite, joka ei pidä paikkaansa.

Herra Hans. En hae totuutta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat