Tjt pois foorumilta!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Äänestin tjt:tä vastaan. Syynä jatkuva uusien ketjujen tekeminen ärsyttämis mielessä, joihin jätetään kaiken lisäksi vastaamatta eikä vastata edellisiin ketjuihin, vaikka tjt itse sanoi theossille "palaan tämän viikon aikana äläkä aloita sinä aikana uusia ketjuja vaan yritä vastata edellisiin". Käyttää lähteenä omaa huuhaa sivustoaan! Ärsyttää ihmisiä ja kun hänelle vastataan törkeästi hän laittaa kommentit omalle sivulleen ja väittää sen olevan todiste evoluutiota vastaan!

Sivut

Kommentit (93)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Minusta tjt toimii hyvana hihhulimainoksena ja muutenkin varoittavana esimerkkina. Mun puolesta saa jatkaa.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
peippo

Äänestin tjt:tä vastaan. Syynä jatkuva uusien ketjujen tekeminen ärsyttämis mielessä, joihin jätetään kaiken lisäksi vastaamatta eikä vastata edellisiin ketjuihin, vaikka tjt itse sanoi theossille "palaan tämän viikon aikana äläkä aloita sinä aikana uusia ketjuja vaan yritä vastata edellisiin". Käyttää lähteenä omaa huuhaa sivustoaan!

Onko niin että tjt kirjoittaa liikaa ja jos ei vastaan niin kirjoittaa liian vähän tai pahimmassa tapauksessa ei kirjoita ollenkaan?

peippo

Ärsyttää ihmisiä ja kun hänelle vastataan törkeästi hän laittaa kommentit omalle sivulleen ja väittää sen olevan todiste evoluutiota vastaan

Sekin vielä, todella tavatonta!

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Olla saa, kunhan ei yritä saarnata koko ajan. Kyllästyttää. Eiköhän ne jotka kääntyä aikovat löydä uskontonsa ihan itse, ja me muut parantumattomat säästyisimme ylimääräiseltä sanasaasteelta.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
timbacharly
Hihhuleitakin tarvitaan...se on osa biodiversiteettiä

Nii, ja saadaan uutisia luettavaksi kuinka eraat hihhulit lentelevat pain pilvenpiirtajia tai rajayttelevat klinikoita...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Puolustan TJT:tä. Tarvitsemme hänen kaltaisia osoittamaan muille miksi kreationismia vastaan täytyy kamppailla.

Vierailija

Onhan se hyvä että jossain debunkataan näitä kreationistien päiväunia. Nämä sivut eivät ole TJT:n hallinnassa.

Vierailija
Advocatus Diaboli
Puolustan TJT:tä. Tarvitsemme hänen kaltaisia osoittamaan muille miksi kreationismia vastaan täytyy kamppailla.

Samalla myös selvennetään hyvin monia tieteen lähtökohtia ja uusia tuloksia.

TJT:lle voisi antaa palkinnon kreationismin tuhoamisesta, kun monien vastaukset hänelle ovat niin hyviä ja itse opin noista vastauksista paljon.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Kyllä TJT saa foorumilla olla, varsinkin kun pysyy omissa paskaketjuissaan eikä häiritse asiallisia keskusteluja.

Kuten kielenkäytöstäni saattaa huomata, ärsyttämään TJT on onnistunut, mutta sellaista se sananvapaus on. Kannattaa huomata myös TJT:n huumoriarvo. Mesotkoon minun puolestani; koska hän pysyy tiukasti vain yhdessä asiassa, hänet on helppo halutessaan ohittaa.

Eri asia on tietysti, jos haluttaisiin, että palstalla pystyisi käymään asiallista keskustelua nykytieteen käsityksen mukaisesta evoluutiosta. Se tietäisi kreationistiporttikieltoa, joten sitä tuskin nähdään. Ja onhan kretsut joskus tosiaan ihan hauskoja.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

TJTn kannattaisi luoda jokin evon ja kreationismin/maailman synnyn perusteellinen mittelö.
Sitä voisi olla ehkä jopa mielenkiintoista lukea jos evon ja kreationismin kannattajat olisivat molemmat asiallisia.

Fossiili-osastolla jo melkein puolet ketjuista koskee tavalla tai toisella TJTä eikä niitä jaksa kukaan lukea. En itse pidä menetelmästä joka tällä hetkellä on tällä foorumilla.

Kreationismia käsittelevät ketjut muuttuvat yleensä heti alussa tosi asiattomiksi, yleensä juuri ulkopuolisten puuttuessa asiaan.

Ehdotus vain mutta ehkä TJT voisi itse valita 10 kreationistin kannattajaa ja vaikka Damasio 10 evon ja kosmologian kannattajaa. Nämä olisivat ainoat henkilöt jotka voisivat ottaa osaa tähän keskusteluun.

Olisiko jollain muilla muita ehdotuksia?

Vierailija
Advocatus Diaboli

Yhdyn avokaado dipoliin tässä. TJT valittaa usein, ettei ehdi vastailemaan kritiikkiin, koska on niin helvetin kiire koko ajan. Kuitenkaan nämä kiireet eivät estä häntä avaamasta jatkuvasti uusia ketjuja Evoluutio ja fossiilit -osastoon. Ärsyttävä taktiikka, mutta kertoo vain paljon kretiineistä itsestään: valehtelua ja älyllistä epärehellisyyttä.

Canccun allekirjoitus kertoo kaiken tarpeellisen.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Kuukkeli
TJT ketjujen avauskieltoon kunnes on vastannut kysymyksiin edellisissä ketjuissa.

Kannatan!

--
Seppo P.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat