Aamut töissä

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kannattaa heti aamusella tarttua päivän töihin kun on vielä kännissä. Iltapäivällä voi sitten potea krapulaa.

Kommentit (4)

Vierailija
CE-hyväksytty
Kannattaa heti aamusella tarttua päivän töihin kun on vielä kännissä. Iltapäivällä voi sitten potea krapulaa.

Olen todennut saman. Joskus on hyvä myös noutaa krapulalimut aivan tokkurassa heti kauppojen auettua ja mennä takaisin nukkumaan... sitte ku herää joskus päivällä niin voi yllättyä positiivisesti kun on limua kaapissa :)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Rikke
CE-hyväksytty

Olen todennut saman. Joskus on hyvä myös noutaa krapulalimut aivan tokkurassa heti kauppojen auettua ja mennä takaisin nukkumaan... sitte ku herää joskus päivällä niin voi yllättyä positiivisesti kun on limua kaapissa

Tämä on se ilmiö missä rupeaa helposti uskomaan hyväntahtoisiin maahisiin.

Vierailija
tiäremiäs
Rikke
CE-hyväksytty

Olen todennut saman. Joskus on hyvä myös noutaa krapulalimut aivan tokkurassa heti kauppojen auettua ja mennä takaisin nukkumaan... sitte ku herää joskus päivällä niin voi yllättyä positiivisesti kun on limua kaapissa

Tämä on se ilmiö missä rupeaa helposti uskomaan hyväntahtoisiin maahisiin.

Ei kannata ottaa mitään asiaa liian vakavasti!

Uusimmat

Suosituimmat