Kohta loppuu työpäivä

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Loppuis jo.

Varmaankin ekana mä meen kauppakeskus duon uudesta vapaavalinnasta hakeen pyykin- ja hiustenpesuaineita. Ja luultavasti myös deodoranttia ja pohjalliset kenkiin. Sitten varmaankin viereiseen k-kauppaan kaljaostoksille. Ongelmana on vain se, että en tiedä menenkö kotiin juopottelemaan ja ehkä syömäänkin, vai lähdenkö suoraan kaupungille kapakkaan. On sen verran viileetä pihalla, että ei oikein huvittaisi puistossa juopotella pohjia. Kapakassa istuminen taas vie rahat. Ja kotona yksin tulee itku. Laitoin kyllä aamulla sen verran epäcoolin paidan päälle, että se olisi hyvä käydä vaihtamassa ennen kapakkareissua. Jos vaikka tulee jotain naisia vastaan. Varsinkin kun jos sitten olisi deodoranttiakin. Voinhan mä tietysti jäädä kultaseen apinaan lueskelemaan iltalehteä. Siellä on kyllä kallis kalja. On tietysti tyhmää kantaa kaupungilla pesuaineita.

Sivut

Kommentit (17)

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Ei kannata mennä K-kauppaan. Duon S-marketissa oli ainakin eilen 24 tölkin Koff alle 17 €. Ajattelin hakea sellaisen, jos kotona ei ole enää kaljaa. Täytyykin soittaa vaimolle ja kysyä onko.

Kyllä sinuna veisin ainakin ne ostokset kotiin ja vaihtaisin paidan. Huomattavasti lämpösempääkin kotonasi varmaan on kun puiston penkillä, mutta jos kotona pääsee itku, on valinta vaikea.

En osaa neuvoa. Järkevintä olisi olla ottamatta mitään ja yrittää hoitaa asioita siihen malliin, että kotona ei pääse itkua, mutta se ei välttämättä ole helppoa.

Vierailija

Käy säää ny eka pyytään Kultaseen Apinaan se Näsijärven karvarintasin oikea ja aidoin apina eli Tiäremiäs kapakkiin mukaan nii on meinaan varmaan menestys parittelumarkkinoillaki taattu. Sää et nää ees kattovaloja ku böönää ja misua pyärii Tiärikse kimpus. Mut sano sää sille Tiäriksel kans että panee jättäen sen tussarin kotio ettei punatulkut meinaan saarnipuussa säikährä. Johan se kantaa yhtä pyssyä housuis

Kyllä määä luule jotta paree laittaa kans Duosta ilmaset armanit kaulaan jos meinaa hyvälle tuaksuu Kylä määä tiärä jos kuka jotta miähe pitää hyvälle kans tuaksuu nääs.

Vierailija
tiäremiäs
Ihme hörhö olen kun määä Hämeen linnaan menen.

Paas kato laittaen taas kirjautuen takas nimimerkille CE-hylätty ja sitten kirjoitat yhdys sanat oi kein ja ihailet puna tulkkuja tuuletus ikkunasta sillä aikaa kun äiskä laittaa ruokaa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Ananda
tiäremiäs
Ihme hörhö olen kun määä Hämeen linnaan menen.

Paas kato laittaen taas kirjautuen takas nimimerkille CE-hylätty ja sitten kirjoitat yhdys sanat oi kein ja ihailet puna tulkkuja tuuletus ikkunasta sillä aikaa kun äiskä laittaa ruokaa.

En ole tuo CE.

Vierailija

Olen ollut koko viikon vapaana kuin taivaan lintu. Ihanaa laiskotella joskus. Ensiviikolla töihin taas, mutta ei suututa yhtään.
Ja näin perjantain kunniaksi olen äskettäin lorauttanut hieman kallista ja maukasta whiskyä pieneen whiskylasiini. Sitä tässä maistelen ja olen pitkästä aikaa katsonut vähän tv'ä.

Koettakaa pärjätä viikon loppuina, ei saa juoda liikaa, maistakaa vain muodon vuoksi. Kippis (kohottaa lasia ja maistaa whiskyä), hyvää iltaa toivotan kaikille.

Vierailija

Minä kävin tänään kylpylässä työkavereiden kanssa kesken työpäivän, laskin erikoisefekteillä varustetusta vesiliukumäestä sekä selätysten että kumirenkaalla, ja kävin pelaamassa erikoisefekteillä varustettua hohtominigolfia. Kylpylässä oli muuten iloinen yllätys viehättävät nuoret naistyöntekijät, jotka kaikessa rauhassa luutusivat lattioita meidän alastomien miesten keskellä (miesten kylpytiloissa). Mukavahan siinä on olla suihkussa ilman rihman kiertämää, kun ihana nainen pyyhkii samalla viereistä lattiaa. Ja taas jaksaa painaa töitä uudella innolla!

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
TheLastNinja
Minä kävin tänään kylpylässä työkavereiden kanssa kesken työpäivän, laskin erikoisefekteillä varustetusta vesiliukumäestä sekä selätysten että kumirenkaalla, ja kävin pelaamassa erikoisefekteillä varustettua hohtominigolfia. Kylpylässä oli muuten iloinen yllätys viehättävät nuoret naistyöntekijät, jotka kaikessa rauhassa luutusivat lattioita meidän alastomien miesten keskellä (miesten kylpytiloissa). Mukavahan siinä on olla suihkussa ilman rihman kiertämää, kun ihana nainen pyyhkii samalla viereistä lattiaa. Ja taas jaksaa painaa töitä uudella innolla!

Noita siivoojia on yleensä uimahalleissa ja kylpylössä.

Jos miessiivoojat siivoavat naisten puolella, yleensä syntyy hirveä kohu.

Ei kuitenkaan toistepäin.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

En mennyt kotiin, enkä suoraan kaupungille. Päädyin eräälle kaverille, kun se tilasi rahaa ja kaljaa. Mentiin sitten kaksin juopottelemaan. Oli ihan hyvä kompromissi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat