Jumalan ystävät

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

TV1 21.11.2007 22:00 Ulkolinja: Jumalan ystävät.

Jos olen saanut oikeaa tietoa, tuossa dokumentissa esiintyy AiG:n edustajakin, ja puhutaan mm. kreationismista ja evoluutiosta.

Sivut

Kommentit (114)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
TJT

Jos olen saanut oikeaa tietoa, tuossa dokumentissa esiintyy AiG:n edustajakin, ja puhutaan mm. kreationismista ja evoluutiosta.

Vastataanko tuossa dokumentissa kysymyksiin joihin itse et uskalla tai osaa vastata?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Kiitti vinkistä. Pitääpä katsoa. Tietääkseni ohjelma on HBO:n dokumentti, joten lienee laadukas. Ohjaaja on Alexandra Pelosi, joka teki aiemmin dokumentin Bushin vaalikampanjasta.

Vierailija
TJT

Jos ohjelman informatiivinen sisältö on samaa luokkaa kuin SINUN naurettavat lässytyksesi täällä sekä omilla soopaa täynnä olevilla sivuillasi, niin silloinhan kyseessä on VIIHDEOHJELMA!

Muuten ajatteletko tämän täydellisen turhan avauksesi olevan jonkinlainen vastaus kaikkiin niihin täällä esitettyihin kysymyksiin, joihin et osaa vastata?

Vierailija
-theos-

Muuten -ajatteletko tämän täydellisen turhan avauksesi olevan jonkinlainen vastaus kaikkiin niihin täällä esitettyihin kysymyksiin, joihin et osaa vastata?

Mielestäni tämä saattaa olla TJT:n onnistunein avaus täällä. Siinä kerrotaan vain fakta. Ja tännehän voi sitten jatkaa keskustelua ohjelmasta keskiviikon jälkeen.

Vierailija
Seppo_Pietikainen
TJT

Vastataanko tuossa dokumentissa kysymyksiin joihin itse et uskalla tai osaa vastata?
Vierailija
TJT

Ollakseen kaiken kattava, siinä pitäisi esiintyä vielä JaG:in edustaja.

Vierailija
-theos-

Muuten ajatteletko tämän täydellisen turhan avauksesi olevan jonkinlainen vastaus kaikkiin niihin täällä esitettyihin kysymyksiin, joihin et osaa vastata?

Miksi minun pitäisi vastata täällä kysymyksiin, joihin olen vastannut jo (jopa vuosia sitten) sivustollani?

Miksi minun pitäisi vasta kysymyksiin, joihin kysyjä itsekin löytäisi pienellä oma-aloitteellisuudella vastaukset mainitsemistani tietolähteistä?

Miksi minun pitäisi vastata kysyjälle, joka ei ole oikeasti kiinnostunut vastauksesta?

Miksi minun ylipäätään pitäisi vastata kysymyksiin, kun normaalissa debatissa kumpikin osapuoli esittää omat väitteensä ja kommentoi vastapuolen väitteitä. Siis edelleenkin fakta, että asiallinen keskustelu ei ole sitä, että osapuoli A pommittaa osapuolta B kysymyskonekiväärillä (ja sitten vielä itkee, jos yksikin kysymys jää vastaamatta).

Ja ei, en halua sinun vastaavan noihin, nuo ovat retorisia kysymyksiä, joita voit pohtia peilin edessä, tai psykiatrisi kanssa (jos sinulla on sellainen), tai jotain. Toivottavasti kuitenkin löydät jostain apua ennen kuin sinusta tulee Auvinen v2.0

Sinun käytöksesi on niin ala-arvoista, että jos tämä olisi oikeasti moderoitu, niin sinut olisi bannattu jo pari viikkoa sitten. Harkitsin yhteydenottoa moderaattoreihin ja jopa lehden päätoimittajaan, mutta Auvisen tapauksen jälkeen tulin siihen tulokseen, että parempi olla provosoimatta vakavasti mielisairaita.

Vierailija
TJT
-theos-

Miksi minun pitäisi vastata täällä kysymyksiin, joihin olen vastannut jo (jopa vuosia sitten) sivustollani?

Miksi minun pitäisi vasta kysymyksiin, joihin kysyjä itsekin löytäisi pienellä oma-aloitteellisuudella vastaukset mainitsemistani tietolähteistä?

[quote]

Miksi tjt et noudata omaa neuvoasi ja etsi vaikka googlettamalla tai lähettämällä sähköpostia jonnekin yliopistoon vastaukset omiin kysymyksiisi?

Vierailija

Olet loistava muistutus siitä miksi aikanaan jumala painui mielestäni unholaan. Pidä yllä hyvää työtä ja levitä käsityksiäsi, olet saanut luultavasti usean ihmisen kieltämään jumalan ja uskon.

Julistettakoon pyhä sota kaikkea uskontoa ja ihmismielen mädänneisyyttä vastaan.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
TJT
-theos-

Miksi minun pitäisi vastata kysyjälle, joka ei ole oikeasti kiinnostunut vastauksesta?

Miksi minun ylipäätään pitäisi vastata kysymyksiin, kun normaalissa debatissa kumpikin osapuoli esittää omat väitteensä ja kommentoi vastapuolen väitteitä. Siis edelleenkin fakta, että asiallinen keskustelu ei ole sitä, että osapuoli A pommittaa osapuolta B kysymyskonekiväärillä (ja sitten vielä itkee, jos yksikin kysymys jää vastaamatta).

Ja ei, en halua sinun vastaavan noihin, nuo ovat retorisia kysymyksiä, joita voit pohtia peilin edessä, tai psykiatrisi kanssa (jos sinulla on sellainen), tai jotain. Toivottavasti kuitenkin löydät jostain apua ennen kuin sinusta tulee Auvinen v2.0

Sinun käytöksesi on niin ala-arvoista, että jos tämä olisi oikeasti moderoitu, niin sinut olisi bannattu jo pari viikkoa sitten. Harkitsin yhteydenottoa moderaattoreihin ja jopa lehden päätoimittajaan, mutta Auvisen tapauksen jälkeen tulin siihen tulokseen, että parempi olla provosoimatta vakavasti mielisairaita.

Toisin sanoen, tjt alkaa valmistella karkumatkaansa (jo n+1:n kerran) ja seuraava vaihe on uhkailu "viimeisella tuomiolla" ja muilla loitsuilla.

Eipa yllatysta taaskaan...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
peippo

Miksi tjt et noudata omaa neuvoasi ja etsi vaikka googlettamalla tai lähettämällä sähköpostia jonnekin yliopistoon vastaukset omiin kysymyksiisi?

repes!
niin pienellä oma-aloitteisuudella...
mutta kun tjt:tä ei oikeastaan kiinnosta muiden vastaukset ja kommentit.

tjt:n "jopa vuosia sitten" keksimät vastaukset kaikenlaisiin kysymyksiin ovat olleet tuulesta temmattuja, kuten kaikki tietävät. Kuka tahansa keksii vastauksia jos ei laadulla ole merkitystä.

Vierailija
TJT

Sinun idiootin sivut ovat täynnä SOOPAA. Senhän minä olen luvannut osoittaa ja olen sen tehnytkin. Edelleenkö sinun 'totuutesi' lähtee sieltä valheiden ja harhaoppien sontatunkiostasi ja sitäkö pitäisi uudelleen ja uudelleet kaivella - turhaan.

Kysymyksiin vastaaminen on normaalijärjellä varustetulle ihmiselle osa keskustelua. Tai ehkä siitä on turha sinulle mitään selittää...

Etkö voisi jo viimein todeta suoraan, ettet OSAA vastata sinulle esittämiini kysymyksiin.

Tällä palstallahan tämä on mennyt tähän asti niin, että sinä esität typeriä väittämiä = harhaoppeja ja jätät sitten kokonaan vastaamatta... ei vain yhteen vaan lähes jokaiseen... niitä koskevaan kritiikkiin ja kysymyksiin.

Sinä olet muuten varmastikin ihan oikeasti henkisesti labiili ihminen. Kai muistat ottaa säännöllisesti pillerisi vai onko helluntailaisparantajat neuvoneet jättämään ottamisen väliin?

Hohoijaa... mene ajoissa nukkumaan. Ehkä ajatuksesi ovat hieman kirkkaammat aamulla.

Vierailija

TJT

Laskin että tällä hetkellä Evoluutiopalstalla näkyy [size=200:cngr9oif]16[/size:cngr9oif] sinun tekemääsi avausta. Sitten sinä iso mies vielä itket, kun kyselen noiden roskapostaustesi ja harhaoppien levittämistesi perään.

Vierailija

TJT
Miksi aina miksi, ja miksi. Miksi esität kysymyksiä, mutta et vastaa esitettyihin kysymyksiin? Olet samanlainen kuin Vastaaja_24fi [size=75:6z62nluj](olikohan rinnastus aiheellinen)[/size:6z62nluj]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat