Nolo juttu!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lukiossa ollessani olin kova väittelemään ja haastamaan riitaa luokkatovereitteni kanssa. Erään kerran jouduttuani riitaan ennen matematiikan tuntia päätin tehdä dramaattisen loppuhuipennuksen riidan päätteeksi osoittaakseni kuinka syvästi loukkaantunut olin. Minä pieraisin riitelytoverini vieressä ja tuuletin hajuja häntä kohti samalla tokaisten "Haista paska!" Tämän jälkeen poistuin koulusta kotiin kesken koulupäivän luokkatovereitteni raikuvien taputusten ja naurun saattelemana.
Seuraavana aamuna koulussa kiersi huhu siitä, että minulta oli päässyt lusikallinen housuun pieraistessani. Minuahan tämä epäoikeudenmukaisuus ei miellyttänyt joten suutuin luokkatovereilleni kesken matikan tunnin, kun he ärsyttivät minua. Opettajani ei pitänyt uhkaavasta käytöksestäni ja vaati tietää syyn vihalleni. Minä kerroin ja selitin pokka pitäen tilanteen opettajalleni muiden nauraessa naamat punaisina. Vakavana opettajana tunnettu Simo ei pitänyt tarinastani, ehkä siksi koska se olin hänen mielestään häveliäs. Kerrottuani tarinani opettaja ei tiennyt miten reagoida kunnes sanoin "Myönnä pois Simppa, se oli aika hauska juttu!" Simo siihen nauraen "Niin, olihan se aika paska juttu!"

Kertokaa noloista kokemuksistanne nolostelematta ja naurakaa itsellenne!

Kommentit (2)

Vierailija

Armeijassa. Alokasaikana iltavahvarissa kököttäessäni piereskelin.

Istunto kesti pitemmän aikaa, koska oli epäselvyyksiä asemäärän kanssa.

Tuvassa alkoi olemaan tuhnujeni takia jo tukala tunnelma.

Alikersami määräsi avaamaan ikkunan tämän hajun takia. Aloin nauramaan niin hilpeästi, että räkä lensi vastapäätä kököttävän alokkaan naamalle.

Vierailija

Noloa... chättäsin tuossa very gorgeous jenkkibeiben kanssa. No ei siinä mitään, mutta samaan aikaan beibe chättäs myös 91' ruåtsipojun kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat