Kohta suomalaiset kuolee sukupuuttoon

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

katselin dokumenttiä missä väitettiin että skandinaaviaan tulee jääkausi. laskettu aika oli 2060, tätä ennen kuitenkin väestönkasvukin kääntyy laskuun ja ihmismäärät vähenee. Myös teollisuus on kadonnut ja työpaikat. Tämä voi tosin pelastaa suomalaisten sukupuuton, kuin ilmeisesti kaikki suomalaiset muuttaa Afrikkaan tai Etelä-Amerikkaan.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

dokumentti tuli juuri tänään noin kello 16,30. ehdin katsoa vain lopun sillä tv2:lta tuli aurinkokunnan tuolla puolen osa 1/2 aurelia

Vierailija

Suomalaiset eivät voi kuolla sukupuuttoon, koska kyseessä ei ole laji. Kyseessä on kuvitteellinen yhteisö. Kulttuuri voi kyllä vajota unholaan, ja vääjäämättä vajoaakin.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Barbaari
Tiäremies, ei mihinkään Afrikkaan tai Etelä-Amerikkaan, mehän rakennetaan avaruusalus ja lähdetään Kuuhun.

Sinne Natsitkin meni 1940 luvulla, eikä verenhimoset juutalaiset ja natsinmetsästäjät niitä koskaan kiinni saanut.

Siis Etelä-Amerikkaan tai Afrikkaan.

Vierailija
tiäremiäs
Itse olen elossa vielä 2060 niin pitänee jo ruveta tekeen suunnitelmia.

Mä oon sillon 67 vuotias tavataan afrikassa vuonna 2060!

muistakaa kattoo dokumentin toinen osa minkä aiemmin mainitsin kertoo evoluution muokkaamista eliöistä toisella planeetalla.

Vierailija
SAMAEL
Suomalaiset eivät voi kuolla sukupuuttoon, koska kyseessä ei ole laji. Kyseessä on kuvitteellinen yhteisö. Kulttuuri voi kyllä vajota unholaan, ja vääjäämättä vajoaakin.

Me ollaan Suomalais-Ugrilainen laji eli rotu vaikka Englantia ja hurria kouluissa opetetaankin. Me ollaan muinaismuisto vaikka elossa ollaankin. Älä sinä väitä nyt vastaan kun olen asian todennut.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Nehän pakeni Etelä-Amerikkaan, tai sitten Maapallon sisällä olevalle toiselle planeetalle? Sinne missä niitä dinosauruksia vielä on. Sinne pääsee Etelänavan kautta. Tänne näin http://en.wikipedia.org/wiki/Hollow_Earth

Tämäkin tuli tänään tvstä...

http://www.youtube.com/watch?v=TN3JjUUdjWU

Siitä sainkin ajatuksen...

Vierailija

Suomalaisilla on kyllä "lajityypillisiä" ominaisuuksia, mutta luulen sen johtuvan siitä vedestä mitä ne juovat.

Vierailija
Antero
SAMAEL

Me ollaan Suomalais-Ugrilainen laji eli rotu vaikka Englantia ja hurria kouluissa opetetaankin. Me ollaan muinaismuisto vaikka elossa ollaankin. Älä sinä väitä nyt vastaan kun olen asian todennut.

Ha! Gi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat