Seuraa 
Viestejä45973

Kertokaa onko syynä köyhyys vai muu syy?

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (83)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Opiskelijalle kova hinta verrattuna hyötyyn.

Kyl netti kiilaa ajankäytössä ohi. Kierroksella.

Telkussa kun ei saa ite päättää mitä kulloinkin tahtoo katsoa, vaan joutuu kyttäämään tai ajastamaan milloin hyvä ohjelma alkaa. Harvoin näköradiossa on mitään kiinnostavaa, uutuusleffat, sarjat ja dokumentitkin saisi netistä, jos nekään kiinnostaisivat. En ole säännöllisesti aukassut tv:tä puoleentoista vuoteen. En ole kolmeen vuoteen katsonut jaksoakaan salattuja elämiä enkä ikinä BB:tä. Mainosten turhuudesta itselleni en viitsi edes puhua.

Telkkarista on lähetysmuotonsa vuoksi iloa korvessa jonne kunnollisen verkkopiuhan veto olisi liian tyyristä.

SAMAEL
Koskahan valtio korvaa minulle asevelvollisuuden aiheuttamat tulonmenetykset?

Offtopic, mutta miksi valtion pitäisi mitään korvata? Päinvastoin, asevelvollisuuden suorittamalla sinä maksat velkaasi valtiolle,

SAMAEL

Pistetäänkö Samael yhteinen korvaushakemus menemään? Tosin olin 17v ja ilman ammattia tai työpaikkaa kun kävin armeijan mut kai siitäkin jotain lohkaisee?

dev
SAMAEL

Offtopic, mutta miksi valtion pitäisi mitään korvata? Päinvastoin, asevelvollisuuden suorittamalla sinä maksat velkaasi valtiolle,

Minä en ole mitään velkaa valtiolle. En mitään. Valtio taas on velkaa minulle teettämästään orjatyöstä korkojen kera.

Antero
SAMAEL

Pistetäänkö Samael yhteinen korvaushakemus menemään? Tosin olin 17v ja ilman ammattia tai työpaikkaa kun kävin armeijan mut kai siitäkin jotain lohkaisee?

Kyllähän se sinun potentiaalista työssäoloaikaasi on lyhentänyt aika täsmälleen kestonsa verran. Aika jännä juttu muuten, että mies voi olla Suomessa orja, mutta nainen ei voi olla.

SAMAEL

Sitten kun ryssä taas tuloo.

Rehellisesti sanottuna ärsyttää maksaa nykyään joka asiasta. Mitä seuraavaksi? "Paskavero" kenties

Kerberoosi
SAMAEL

Kansallisvaltiohan aiheuttaa minulle koko saatanan sodan riskin. Se on siitäkin minulle velkaa. Koska saan siitä korvauksen?

SAMAEL
Kerberoosi
SAMAEL

Kansallisvaltiohan aiheuttaa minulle koko saatanan sodan riskin. Se on siitäkin minulle velkaa. Koska saan siitä korvauksen?

Ei kansallisvaltio sotaa aiheuta, vaan ihmisluonto. Ihminen on se joka sotii, ei valtio.

SAMAEL
Antero
SAMAEL

Kyllähän se sinun potentiaalista työssäoloaikaasi on lyhentänyt aika täsmälleen kestonsa verran. Aika jännä juttu muuten, että mies voi olla Suomessa orja, mutta nainen ei voi olla.

No mutta siitähän sai 8kk työkokemusta, paskapalkalla tosin, alalle kun alalle. Niin ainakin meille kehuttiin. Joo kyllä se on niin että ajat on muuttunu, joko naisille sama paska ku miehille(koska ovat saavuttaneet samankaltaisen vapauden ja vähän enemmänkin) eli armeijaan tai sit miehiltä pakollisuus pois. Oisin kuitenkin käynyt armeijan vaikka vapaaehtoisena koska olen itse itseni lehmä.

Kerberoosi
SAMAEL
Kerberoosi
SAMAEL

Ei kansallisvaltio sotaa aiheuta, vaan ihmisluonto. Ihminen on se joka sotii, ei valtio.

Ja höpö höpö. Sotia ei ole ollut kuin ehkä viimeisen 10.000 v. ajalla. Laji on huomattavasti vanhempi. Kulttuurillisesti katsoen mitään niin sairasta ja vaarallista ei ole keksitty kuin kansallisvaltio. Se on aiheuttanut ennennäkemättömän tuhoisat sodat, sekä täysin mielipuolisen asevarustelukilvan. Täydellistä resurssien haaskaamsta, johon ihmiskunnan nykytilanteessa ei olisi oikein varaa.

Koska saan korvauksen orjuudesta? Asevelvollisuus on lisäksi sukupuoli- ja ikäsyrjintää.

Paskaakos menit armeijaan. Itse vetäisin hullun paperit; sain 9 kuukautta lisää elämää itselle. Eihän sinne pakko kenenkään ole nykyään mennä.

Retard
Seuraa 
Viestejä28258
SAMAEL
Kerberoosi
SAMAEL
Kerberoosi
SAMAEL

Ja höpö höpö. Sotia ei ole ollut kuin ehkä viimeisen 10.000 v. ajalla. Laji on huomattavasti vanhempi. Kulttuurillisesti katsoen mitään niin sairasta ja vaarallista ei ole keksitty kuin kansallisvaltio.

Koska saan korvauksen orjuudesta? Asevelvollisuus on lisäksi sukupuoli- ja ikäsyrjintää.

Sotia muodossa taikka toisessa on ollut mitä ilmeisimmin aina siellä missä ihmisiä on ollut ja tänä päivänä elämme ehkäpä kaikkein vähiten sotaisissa oloissa. http://www.ted.com/index.php/talks/view/id/163

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

mutker
Paskaakos menit armeijaan. Itse vetäisin hullun paperit; sain 9 kuukautta lisää elämää itselle. Eihän sinne pakko kenenkään ole nykyään mennä.

Nuorena sitä meni massan mukana. Ja rangaistuksen uhallahan siihen orjuuteen pakotettiin. Ei naistenkaan tarvitse tekeytyä hulluiksi välttääkseen orjuuden tai vankilan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat