Ketä tunnistat kuvasta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sivut

Kommentit (1814)

Vierailija

Siinä kuvassa on niin hirveästi tunnestattavissa olevia menneitä ja nykyisiäkin politikoita ja tiedemiehiä kuten yleensäkin vaikuttajahenkilöitä, joten en niitä tässä nyt viitsi alkaa luettelemaan. Mutta yritin löytää kuvasta suomalaisen naaman siinä kuitenkaan onnistumatta, onkohan siellä ketään meikäläistä? Olin kuitenkin tunnistavinani sieltä Virolaisen kulttuurihenkilön Mikk Mikiverin, siis melkein suomalaisen.

Mutta, erittäin mielenkiintoinen kuva, sen voisi vaikkapa printata laadukkaalle paprulle ja heittää seinälle taulun muotoon kehystettynä!

Vierailija
Snaut
Mutta yritin löytää kuvasta suomalaisen naaman siinä kuitenkaan onnistumatta, onkohan siellä ketään meikäläistä? Olin kuitenkin tunnistavinani sieltä Virolaisen kulttuurihenkilön Mikk Mikiverin, siis melkein suomalaisen.

Mikko Alatalo vasemmassa yläkumassa...

Vierailija
Musta-Muffe
Snaut
Mutta yritin löytää kuvasta suomalaisen naaman siinä kuitenkaan onnistumatta, onkohan siellä ketään meikäläistä? Olin kuitenkin tunnistavinani sieltä Virolaisen kulttuurihenkilön Mikk Mikiverin, siis melkein suomalaisen.

Siis se rillipäinen mies josta Lenin on kolmantena oikealle?

Vierailija
Snaut
Musta-Muffe
Snaut

Siis se rillipäinen mies josta Lenin on kolmantena oikealle?

[size=75:dg32i721]edit. Rane tuosta naapurista myös näyttäisi ottavan huikkaa Elviksen varjossa.[/size:dg32i721]

Vierailija

Aika helvetin ruma kuva. Ei kehtaisi laittaa seinälle. Täyttää kaikki toritaiteen tuntomerkit; kömpelöä jälkeä ja varjoa ja kiiltoa on vaikka muille jakaa, ne kun näyttävät siisteiltä... Hyvän hevilevyn kannen tästä varmaan saisi.

Vierailija
mutker
Aika helvetin ruma kuva. Ei kehtaisi laittaa seinälle. Täyttää kaikki toritaiteen tuntomerkit; kömpelöä jälkeä ja varjoa ja kiiltoa on vaikka muille jakaa, ne kun näyttävät siisteiltä... Hyvän hevilevyn kannen tästä varmaan saisi.

Jaa, mielestäni se on hyvinkin komee kuva ja jos resoluutia vaan riittää aattelin sen ihan renessanssi tyylisin kehyksin seinälle heittää.

Vierailija

Ihana kuva! Kiitos Haannaa! Mutta rehellisyyden nimissä tuo Elvis Presley ei ole ehkä onnistunein henkilöpiirros tuosta kuvasta.

Mutta kuka on tuo tyttö Einsteinin selän takana? Anne Frank?

Vierailija
Ananda
Ihana kuva! Kiitos Haannaa! Mutta rehellisyyden nimissä tuo Elvis Presley ei ole ehkä onnistunein henkilöpiirros tuosta kuvasta.

Mutta kuka on tuo tyttö Einsteinin selän takana? Anne Frank?

Anne Frank ?? Eiköhän toi pikkutyttö ole Shirley Temple kumminkin ..
Tunnistaa jopa näin päihtyneenäkin , hik .
Mahatma Gandhin edessä alhaalla on muuten joku suomalainen poliitikko .
Täytyy kyllä myöntää ,että tämän kuvan maalaaja ei ole aivan tumpelo -on meinaan aika eloisa kuva.

Vierailija
sapetix
Eiköhän toi pikkutyttö ole Shirley Temple kumminkin ..
Tunnistaa jopa näin päihtyneenäkin , hik .

Aivan totta tosiaan.. Shirley Temple.. olinpas hupsu.
Oiskos se huikanottaja siellä Rockin Kuninkaan ja W.Churchillin välissä sitten Ernst Hemingway?

Vierailija
LL Cool J
Onko pianisti Anton Rubinstein??
kas kas tohtorikin valvoo vielä.. Paljonkin mahdollista. Itse tosin ihan ensiksi ajattelin ensin L. van Beethovenia, hänet kun usein nähdään taiteijoiden taholta kuvattuna tuollainen voimallinen intohimon ja paatoksen roihu silmissään. Hiustyyliltään kuvaus istunee molempiin, piano luonnollisesti taas enempi Rubinsteiniin. Quien sabé?

Vierailija

Olen löytänyt toistaiseksi yhden virheen kuvasta. George Bush katsoo kaukoputkella ja kaukoputki on oikein päin.

Kuusi vielä löytämättä.

Vierailija
crusaron uusi tuleminen
Olen löytänyt toistaiseksi yhden virheen kuvasta. George Bush katsoo kaukoputkella ja kaukoputki on oikein päin.
Totta tuokin. Silti on kuitenkin todennäköistä että tuossa on vielä se linssisuojus päällä.

crusaron uusi tuleminen
Kuusi vielä löytämättä.

Aika hyvin. Sitten sinä osanet kertoa minulle että ketäs ne kolme herraa siinä vasemmalla alhaalla M.Gandhin yläpuolella ovat? Laotse, ?(kädet puuskassa) ja (taiteilija)?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat