Kuinka parantua homoudesta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli olen pienen pieni hinttari ja haluaisin kysyä, että kuinka paranen hinttiydestäni?

Sivut

Kommentit (233)

Vierailija

en ymmärrä..

haluatko tulla paremmaksi homoksi vai?

ellet tiennyt nii homoseksuaalisuus on synnynnäistä, eikä siitä tarvitse/pysty "parantua"

Vierailija

Minun tapauksessani hinttiys ei ole synnynnäistä, sillä olen ikään kuin ajautunut miesten vietäväksi naisten kylmyyden tähden.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

On kai vieläkin olemassa lääketieteellinen termi "itseä häiritsevä homoseksuaalisuus", johon käsittääkseni saa terapiaa.

Minulla on tuttu, jolle sopisi termi "itseä häiritsevä heteroseksuaalisuus". Tätä tuttuani harmittaa kovasti se, ettei hän ole biseksuaali ja täten häneltä jää koko oman sukupuolen tuottama esteettis-eroottinen mielihyvä kokematta. Otan osaa.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Mr. Viha
Minun tapauksessani hinttiys ei ole synnynnäistä, sillä olen ikään kuin ajautunut miesten vietäväksi naisten kylmyyden tähden.

eli ihan turhaa "parantuisit" koska kylmien naisten takia et voisi kuitenkaan täyttää maata pennuillasi

Vierailija
Pikku Gen
On kai vieläkin olemassa lääketieteellinen termi "itseä häiritsevä homoseksuaalisuus", johon käsittääkseni saa terapiaa.

Minulla on tuttu, jolle sopisi termi "itseä häiritsevä heteroseksuaalisuus". Tätä tuttuani harmittaa kovasti se, ettei hän ole biseksuaali ja täten häneltä jää koko oman sukupuolen tuottama esteettis-eroottinen mielihyvä kokematta. Otan osaa.

Kiitos ja jos oman mielipiteeni sanon, niin se on, että homous on sairaus

Vierailija
rantapanda
Mr. Viha

eli ihan turhaa "parantuisit" koska kylmien naisten takia et voisi kuitenkaan täyttää maata pennuillasi

Täytyy muistaa, että Raamatun mukaan homous on syntiä, joten senkin tähden minun täytyy parantua, etten joutuisi helvetin kauhistuttavaan tuleen kuoltuani.

Vierailija
Mr. Viha
rantapanda
Mr. Viha

Täytyy muistaa, että Raamatun mukaan homous on syntiä, joten senkin tähden minun täytyy parantua, etten joutuisi helvetin kauhistuttavaan tuleen kuoltuani.

täytyy muistaa että raamattu on täyttä puppua ja enintään joutuisit pappilan kauhistuttavaan krematoorioon

Vierailija
rantapanda
Mr. Viha
rantapanda
Mr. Viha

täytyy muistaa että raamattu on täyttä puppua ja enintään joutuisit pappilan kauhistuttavaan krematoorioon

Raamatussa on totta joka ainoa sana.

Vierailija

Mr. "Liha" ( "Liittynyt" ), kerrotaan, että Britannian miehet kääntyivät
homoiksi juuri haluttomien naisten takia, sisäoppilaitokset edesauttoivat
asiaa, hintbösaproffat houkuttelivat perkeleen tielle .

Vierailija
poropetteri
Mr. "Liha" ( "Liittynyt" ), kerrotaan, että Britannian miehet kääntyivät
homoiksi juuri haluttomien naisten takia, sisäoppilaitokset edesauttoivat
asiaa, hintbösaproffat houkuttelivat perkeleen tielle .

Naiset, saatana!

Vierailija

Naisten tehtävä on olla oletuksena kylmä, koska he eivät tietenkään voi lupautua kenelle tahansa.

Miehen tehtävä on lämmittää naista, ja sitten nainen valitsee parhaan "lämmittäjän". Siispä kyse on ihan omasta elämäntyylistä. Naiset suosivat reiluja ja avoimia miehiä, ei lukkiutuneita jästipäitä. Siispä ihmistaitojen kehittämisellä voi saada parempia tuloksia. Ihmistaitoja taas harjoitellaan vaikkapa keskustelemalla ihmisten kanssa ja tässä tapauksessa siis mieluusti naisten kanssa. Itseään ei pidä tyrkyttää eikä kannata lähestyä liian säikkyjä naisia. Naiset tykkäävät, jos miehellä on jonkinlainen kunnollinen kaveripiiri. Naiset arvostavat miehisyyttä eli turha sössötys pois ja mieluusti harrastamaan liikuntaa, jotta ulkoinen olemus kohenee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat