White people talk

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sivut

Kommentit (76)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
nebo9900

Eikos tuo ole enemmankin niiku "White trash talk"?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
nebo9900
Seppo_Pietikainen
nebo9900

Miksi "trash"? Onko sinulla todisteita, että he valehtelevat?

Korjataan: "White trailer trash talk". Kuulut ilmeisesti itse samaan kategoriaan?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
nebo9900
Seppo_Pietikainen
nebo9900
Seppo_Pietikainen
nebo9900

Miksi "trash"? Onko sinulla todisteita, että he valehtelevat?

Korjataan: "White trailer trash talk". Kuulut ilmeisesti itse samaan kategoriaan?

Oletko sinäkin valkoinen?

Mitas luulet?

--
Seppo P.

Vierailija

Hienostonainen oli laivassa, missä merimies ihmetteli miksi nainen pitää aina ulkona käsineitä? Nainen kertoi "siksi ettei kädet rusketu". Merimies siihen: "minulla on housut aina jalassa ja silti munat ovat mustat?"

Vierailija
kalmankenkku
Seppo_Pietikainen

Oletkos niinku rasisti?

Kyllähän omasta "rodustaan" saa sanoa mitä hyvänsä, mutta vieraskorea tulee olla. Käyttäväthän mustat rap-artistitkin mustaihoisista sanaa "nigger", mikä valkoihoisen suusta olisi loukkaus.

Vierailija
Moses Leone
kalmankenkku
Seppo_Pietikainen

Oletkos niinku rasisti?

Kyllähän omasta "rodustaan" saa sanoa mitä hyvänsä, mutta vieraskorea tulee olla. Käyttäväthän mustat rap-artistitkin mustaihoisista sanaa "nigger", mikä valkoihoisen suusta olisi loukkaus.

Entäs jo minä valkolätty soitaan stereoissa levyä, jossa musta artisti hoilaa "nigger nigger...." ?

Vierailija
tavu
Moses Leone
kalmankenkku
Seppo_Pietikainen

Oletkos niinku rasisti?

Entäs jo minä valkolätty soitaan stereoissa levyä, jossa musta artisti hoilaa "nigger nigger...." ?

Ei kai sitä kukaan estä. Pitävät vain monikulttuurisena, kun kuuntelet mustaa musiikkia.

Vierailija
Moses Leone
tavu
Moses Leone
kalmankenkku
Seppo_Pietikainen

Oletkos niinku rasisti?

Ei kai sitä kukaan estä. Pitävät vain monikulttuurisena, kun kuuntelet mustaa musiikkia.

entäs jos minä hoilaan musiikin mukana "nigger nigger..." ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat