Galaksien evoluutiolle todisteita

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mielenkiintoista tietoa linkin kautta:

http://www.ursa.fi/blogit/ta/index.php? ... &tb=1&pb=1

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija
-theos-
Mielenkiintoista tietoa linkin kautta:

http://www.ursa.fi/blogit/ta/index.php? ... &tb=1&pb=1

Tukee enemmän ajatustani jonka mukaan galaksien keskusyoissa on jättimäisiä kolmiulotteisesti laajenevia energiakeskittymiä joista avautuu energia-aaltoja joilla on atomiluonne,

kuin alkuräjähdystä ja tilan simsalapim laajenemista.

Kun galaksit ohittivat aikoinaan toisiaan läheltä, niistä avautuvat energiakimput saivat aikaan paineen vaihtelua vieresen galaksin keskustasta avautuviin energia-aaltoihin ja tämän takia kylmäfuusioilmiön omaisesti syntyi uusia atomeja ja sitä kautta uusia tähtiä.

Savor

;):)

Vierailija
SiamSkull
olisikohan tämä aihe kuitenkin kuulunut Tähtitiede ja avaruus osastolle.

Sisältö viittaa toki tähtiteteeseen, mutta kuten Ursan oma otsikkokin kertoo, kyse on EVOLUUTIOSTA. Viittasihan lisäksi arvoisa nimimerkki TJT:kin gammasäteisiin.

Maailmankaikkeuden synty välimuotoineen on keskeinen osa evoluutiokeskustelua.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Mitä hekevettiä te höpisettä ?

Onhan se selevää pässinlihhaa, että evoluutijo alkaa materian yksinkerteisimmista evoluutiomuovoista.
Jos materia on evoluution kohteena alkeellisissa muovoissaan , se on sitä myöskin materian monimutkaisissakin muovoissa.

Olen teille sanonu jo aikoja sitte, että evoluutio on vain materian liikkeen monimutkaistumista , koski se materiaa millätasolla tahansa.
Ei ole havaittavaa rajaa minkä toisellapuolen alkaa elollinen materia, ja toisella puolen on eloton.

Eikä sitä rajaa voi olla olemassakaan , koska samoista alkuaineista kaikki muovostuu, niin elollinen kuin " niin sanottu elotonkin".
Kaikki on vain materiaa erillaisella " kehitystasolla", siis evoluution alaista roinaa joka pyrkii jonkin tuntemattoman luonnonlain vaikutuksesta monimutkaistamaan liikettään , yhdistymällä aina vain monimutkaisemmiksi kokonaisuuksiksi.

Niin että nämä kirjotukset varmasti hukkuvat siihen " paskaan ", mitä
tälle osastolle on viimeaikoina evojen ja kretsujen toimesta postailtu.
Että eipä sillä suurempaa merkitystä mitä tänne kirjoittaa, sanothan vaikkapa TJt, tai Theos.

Vierailija

Havukka-aholla on varmaan aikaa kaikenlaisille aatoksille kaikista asioista, mitä maan ja taivaan alla on.
Oikaisuna kuitenkin totean, ettei linkkini Ursa ja nettikirjoittelija theos ole suinkaan samoja asioita.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Son ihan sama kuka kirjotaa ja mitä, jos kirjotuksien taso on jossaki alaluokkalaisten tasolla. Ei asijaa yhthän jokku linkit paranna , jos oma ajattelu ja oma näkemys asioihin ei yllä " polvea korkeammalle".

Yritäkkää itte selittää asioita ilman linkkejä, niin mieki olen yritelly.
Sama se sille jos olenki epäonnistunu, sillä lie väliä tässä ijässä.

Mutta nuoret nuoret, linkittelevät Wikkipediaan ja muihin , miksikä että itte tutki ja ajattele ?

Ajattelu ja omien aivojen käyttö on toistaiseksi vielä ihan ilmasta.

Väliäkö sillä jos methän vähäsen filtaaki, on kuitenki omasta päästä asijat lähtösin.
Jo nuita linkkejä kirjottellee kuka vain,, mieki siihen kykenen.

Vierailija
Aslak
Son ihan sama kuka kirjotaa ja mitä, jos kirjotuksien taso on jossaki alaluokkalaisten tasolla. Ei asijaa yhthän jokku linkit paranna , jos oma ajattelu ja oma näkemys asioihin ei yllä " polvea korkeammalle".

Yritäkkää itte selittää asioita ilman linkkejä, niin mieki olen yritelly.
Sama se sille jos olenki epäonnistunu, sillä lie väliä tässä ijässä.

Mutta nuoret nuoret, linkittelevät Wikkipediaan ja muihin , miksikä että itte tutki ja ajattele ?

Ajattelu ja omien aivojen käyttö on toistaiseksi vielä ihan ilmasta.

Väliäkö sillä jos methän vähäsen filtaaki, on kuitenki omasta päästä asijat lähtösin.
Jo nuita linkkejä kirjottellee kuka vain,, mieki siihen kykenen.

Aslakki. Nuo sinun Havukka-ahon ajatuksesi ovat ihan jees, ei siinä mitään, mutta tuo murteen käyttösi häiritsee minua. Ei sekään murteen käyttämisen vuoksi, minä itse pidän kovasti eri murteista ja arvostan korkealle niiden käytön, mutta kun en tunnista tuota sinun kirjoittamaasi murretta. Se on kovin sillisalaatin oloista.
Voisitko ystävällisesti valaista, oletko oikeasti jostain murrealueelta kotoisin, vai onko tuo vain oma tyylisi jolla haluat täällä ilmaista itseäsi?

Vierailija

Minun mielestäni jotkut savorin teorioista on hyviä, olen itsekin keksinyt tuon savorin magnetismi jutun ja joitakin savorin teorioista, outoa että joku muukin on keksinyt ne.

ja saan kuulla tästä koko ikäni..

Vierailija
peippo
Minun mielestäni jotkut savorin teorioista on hyviä, olen itsekin keksinyt tuon savorin magnetismi jutun ja joitakin savorin teorioista, outoa että joku muukin on keksinyt ne.

ja saan kuulla tästä koko ikäni..

No mielikuvitusta ja uusia ideoita/teorioita saa kaikilla olla. Vaikka scifi-kirjojen kirjoittamiseen asti.
Mietin kuitenkin hieman sitä, miten kylmäfuusioreaktio toteutuu avaruuden varsin alhaisessa lämpötilassa.... tai mitä on tyhjiössä oleva paine

Vierailija

kylmäfuusioista en tiedä mutta, se "tyhjiö" minkä tutkijat saavat aikaiseksi ei minun mielestäni voi olla tyhjiö koska: en ymmärrä miten ihmeessä kaksi atomia ihan ilman MITÄÄN väliainetta vetää toisiian puoleensa esim. magneetit. keksin selitykseksi tuon savorisen selityksen magnetismiin ja en ole copycat en ollut kuullutkaan koko savorisesta kun sen itse pähkäilin. Voisihan se niin olla että mageetit vaikuttavat täydellisessä tyhjiössä toisiin toisen ulottuvuuden kautta mutta, sen on varmaan vielä kauempana teiän ajatuksistanne?

Vierailija
peippo
kylmäfuusioista en tiedä mutta, se "tyhjiö" minkä tutkijat saavat aikaiseksi ei minun mielestäni voi olla tyhjiö koska: en ymmärrä miten ihmeessä kaksi atomia ihan ilman MITÄÄN väliainetta vetää toisiian puoleensa esim. magneetit. keksin selitykseksi tuon savorisen selityksen magnetismiin ja en ole copycat en ollut kuullutkaan koko savorisesta kun sen itse pähkäilin. Voisihan se niin olla että mageetit vaikuttavat täydellisessä tyhjiössä toisiin toisen ulottuvuuden kautta mutta, sen on varmaan vielä kauempana teiän ajatuksistanne?

Avaruus on tyhjiö.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat