Kuka TJT:n vastakeskustelijaksi ÄÄNESTYS LOPPUNUT.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

EDIT4: Se oli siinä, Advocatus Diaboli on evoluution kannattajien virallinen edustaja TJT:n kanssa järjestettävään keskusteluun.
Sai siis 65% äänistä (>50%) klo 21.oo mennessä.
EDIT: Äänestys alkaa. Diabolille lähti äänet, johtaa tällä hetkellä 100% äänimäärällä. Jos joku huomaa puuttuneensa, niin ilmoitelkaa.
EDIT2: Pistin teijoserinkin (oikeesti!) mutta ilmeisesti foorumit kieltäytyivät tallentamasta kyseistä nimimerkkiä.
EDIT3: KLO 21.00 MENEE ÄÄNESTYS POIKKI, MIKÄLI YHDELLÄ EHDOKKAALLA YLI PUOLET ANNETUISTA ÄÄNISTÄ, MUUTEN KLO 12.00

Tähän topicciin tulee myöhemmin äänestys, mutta ensin kaikki halukkaat voivat ilmoittautua äänestettäviksi. Eli vapaaehtoisista tehdään äänestys, ja eniten ääniä kerännyt esim. päivän kuluessa "pääsee" keskustelemaan kahden kesken evoluutiosta/kreationismistä yhteen topiciin.

Sivut

Kommentit (202)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Eikos tuo "Advocatus Diaboli" ole jo vapaaehtoisena ilmoittautunut. Kelpaa ainakin minulle oikein mainiosti. Kyllahan "theos":kin olisi kelvannut, mutta kun ei kelvannut tjt-ressukalle.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Seppo_Pietikainen
Eikos tuo "Advocatus Diaboli" ole jo vapaaehtoisena ilmoittautunut. Kelpaa ainakin minulle oikein mainiosti. Kyllahan "theos":kin olisi kelvannut, mutta kun ei kelvannut tjt-ressukalle.

Advocatus Diabolia varmaan äänestänkin, mutta pitänee kysyä kaikkien mielipidettä.

Vierailija

AD, Theos, minä....
Mites sen aiheen kanssa?

Eihän kreation kanssa kannata taistoon käydä, se on uskontoa ja evo on tiedettä. Elävät vain houkat harhassa, että jotain debatin aihetta edes olisi.
Paitsi jos kyseessä on taistelu ignorancea-kohtaan.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Ihmettelen todella, jos tämä kaksintaistelu joskus toteutuu. TJT keksii aina syyn, miksei sitä voi aloittaa, tai miksi hän on jo voittanut.

Vierailija

AD kelpaa minullekin, mutta vielä on epäselvää kelpaako arvoisalle tjt:lle? Vai suoritetaanko vielä k-nistipuolueen väittelijänvaalit?

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Puolestani aivan sama tuleeko AD vaiko Theos väittelemään, kunhan vastapuolella, TJT:llä olisi kanttia saapua ja pysyä sanojensa takana ja ennen kaikkea vastata hänelle esittettyihin kysymyksiin.

Tämä alkaa olemaan parempaa viihdettä kuin mitä telkku on tarjonnut vuosiin..

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

Mää asetun myös ehdolle.

TJT:lle ja muille keskustelioille tiedoksi: Minun pääni voi vastakeskustelija kääntää mikäli voi osoittaa minun olevan väärässä. Se osoittamisen hankaluus sitten vähän riippuu mitä vastakeskustelija osaa. Voisin kyllä kelvata TJT:lle sen puolesta koska olen saanut jonkinverran uskonnollista kasvatusta, mutta voisin myös kelvata muille koska suhtaudun asioihin kriittisesti.

Luotan omien aivojen käyttöön. Olen immuuni ideologioille, mainonnalle ja fanaattisille ajatuksille.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Ainakin theos ja AD ovat ilmoittautuneet ja molemmat tuntuvat kelpaavan palstalaisille. TJT voisi hyvin valita itse kumman haluaa. Tämä tuskin käy, koska on niin helppoa valittaa, kuinka 'ette pystyneet päättämään, kenet lähetätte nolaaman itsenne' ja sitten taas fläp fläp fläp muiden pulujen luokse...

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
vihertaapero
Puolestani aivan sama tuleeko AD vaiko Theos väittelemään, kunhan vastapuolella, TJT:llä olisi kanttia saapua ja pysyä sanojensa takana ja ennen kaikkea vastata hänelle esittettyihin kysymyksiin.

Täysin samaistuvaa mielipuolta, molempiin kohtiin!

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen
vihertaapero

Täysin samaistuvaa mielipuolta, molempiin kohtiin!

Jep, samat sanat. Aika addiktiivista...

Niin, AD saa kannatukseni koska theos jo hylättiin, ilmeisesti aloitus oli liian raju niin TJT:lla meni pupu pöksyyn.

Saisiko tähän vielä ehdottaa lisäystä sääntöihin: kumpikaan ei saa yksin "julistaa" olevansa voittaja (kuten TJT jo tuossa ensimmäisessä yrityksessä teki) vaan vaikkapa uuden äänestyksen kautta ellei väittäjät keskenään pääse yksimielisyyteen (sen kun näkis)?

Vierailija
omena
tjt on hävinnyt jo...

...mutta on oman näkökulmansa mukaan jo voittanut.

EDIT: Kuinkas kauan otetaan ilmoittautumisia vastaan? Onko tällä väittelyllä kovakin kiire (aikaa klo 18.oo asti) vai ei (huomenna klo 18.oo)?

Vierailija

Mutta ei TJT:n kanssa väittelytaidoista ole hyötyä. Pitää laskeutua hänen tasolleen ja vain inttää omaa asiaansa välittämättä muiden kommenteista.
Mielellään vielä eri ketjuun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat