Mä oon Pro-Salaliitto!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Salaliittoteoriat herättävät närää. Heti kun sanoo jotain valtamedian vastaista leimataan salaliittoteorikoksi. Aika hassua. Koska tulee mieleen kylmäsota ja kommunisti leimat. Isäni mielestä olen saman tien kommunisti jos edes mainitsen ihmisoikeuksista tai sosiaalisuudesta.

Pakko sanoa, että minä en pureskelematta usko edes Vesa Keskisen sekoiluja. Mulle kyllä ihan sama.

Pakko sanoa että monet salaliittoteoriat ovat lähempänä omia näkemyksiäni. Valtamediaan on aina vain vaikeampi uskoa. Varsinkin jos käy esim. Yhdysvalloissa tai Austraaliassa katsomassa niiden suorastaan naurettavia uutisia. "Hhehehhe"

Esim. tämä suuri 9/11 aihe. (Muslimiterroristit kaappaa koneet paska-saisse-juttu.) En voisi vähemmän uskoa virallista selitystä sen enempää kuin mitään muutakaan. Sekö on totta mitä TV sanoo??? Simmut auki! Täyttä sopaa. Sanomattakin selvä.

Jos tätä lukee joku valtamedian uhri, niin miten uskot "viralliseen" sepitykseen? Vain siksi koska "virallinen" taho niin kertoo??? Jos et edes hetkeksi kyseenalaista "virallista totuutta" olet minusta täysin pölhö. (Paitsi jos jotenkin rahallisesti hyödyt "virallisesta totuudesta." Siinä tapauksessa tajuan sinua kyllä jollain tasolla erittäin hyvin)

Lontoon pommitukset 7/7. Hauska juttu että Lontoossa on 4 miljoonaa kameraa. Kaikissa Busseissa ja metroissa on kamerat myös. Mutta, ups, 7/7 pommitus päivänä mikään kamera räjähdys paikolla ei toiminut. Hmmmmm? Aika sattumaa. Miksi ne kamerat siis edes on siellä? Sitä voi jokainen itse miettiä!

Oletko sinä Pro-Salaliitto?

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä olen Pro-salaliitto. Noh, se ei kylläkään ole palstalaisille yllätys..
Lontoon iskuja käytiin läpi aika hyvin 7/7 Ripple Effect:ssä, mutta muuten en ole kerennyt tutustumaan aiheeseen. 9/11 on jo muutaman vuoden kolunnu.
Ai ei Rätyä kiinnosta seurata esim.Paris Hiltonin elämää uutisankkurin avustuksella? Leipää ja sirkushuveja kansalle niin kaikki on hyvin.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005
sepporäty
Jos et edes hetkeksi kyseenalaista "virallista totuutta" olet minusta täysin pölhö.

Hieno tapa aloittaa ketju. Varma tapa saada asiallinen keskustelu aikaiseksi.

sepporäty
Oletko sinä Pro-Salaliitto?

Tuossa et taida kysyä olenko samaa mieltä kanssasi, vaan olenko täysin pölhö.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008

Löytyipäs noita salalliittoketjuja. Tämä oli yksi.

Varmana IMF:n pomon kyrväytys on salaliitto.

Ei silleen, että se olisi houkuteltu ansaan, vaan silleen, että se lopultakin käräytettiin. Hotellikin oli heti tikkana viemässä uhria tutkittavaksi ja homma pelasi sujuvasti, jos noihin tiedotusvälineisiin luottaa.

Tavallisesti tuollaisten tyyppien törkyilyt lakaistaan äkkiä maton alle ja sitä äijä varmaan odotti nytkin.

Pitäis nostaa ylös tuo junan törmäytyssalaliitto-ketjukin, mutta en löytänyt. Ovat noin ohimennen ilmoitelleet, että on todettu vahingoksi. Hah. Kuvistakin näkee, että paskan vahinko. Juna on selvästi ajanut apuramppia pitkin kattoon.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

9/11 ja Ripple Effect saavat kyllä kyseenalaistamaan moniakin asioita. Saksassa tehdyn gallupin mukaan yli 90% saksalaisista ei enää usko viralliseen teoriaan 9/11 osalta.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Uusimmat

Suosituimmat