Avaatko joulukalenterin luukkuja etukäteen?

Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Kommentit (11)

Vierailija

Olen tylsä ja kuiva ihminen. En juhli joulua, en siis osta joulukalenteria, enkä näin ollen avaa luukkujakaan ennakkoon.

Vierailija

Se muuten häirttee, että siellä viimosessa luukussa on aina seimi ja siinä poikavauva. Jeesushan se ei ole, kun syntyy vasta seuraavana päivänä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26898
Liittynyt16.3.2005

Jos nyt jostain joulukalenterin saan, availen luukkuja usein jälkeenpäin, kun emäntä muistuttaa. Tai nykyään kyllä jälkikasvu pitä huolen siitä, ettei aikataulu pääse viivästymään, pikemminkin päinvastoin.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

En availe etukäteen.
Lapset yrittävät, mutta silmä kovana pidän vahtia, etteivät etuile.
Suklaakalenteri asettaa kyllä melkoisia paineita sala-availulle.

Kaipa tuosta kalenterista on jonkinmoiseksi kärsivällisyyden kouliaksikin mukeloille, kun mieli tekee ja täytyy vaan malttaa odottaa...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Neutronimaisella linjalla ollaan. Aamulehti tms. lähettää postissa arvontajoulukalenterin, jonka luukkuja muistan availla suunnilleen kerran viikossa.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Noh, tavallaan olen avannut jo etukäteen sukláa kalenterini koska siinä on pelkästään tyhjiä luukkuja! Samalla kalenterilla menee kuin viimevuonnakin. Mitäs sitä turhia ostaan kalliita uusia kalentereita kun vanhallakin pärjää kun siinä on niin suloinen kuva. Säästän näin 3 euroa, ja eikä hampaat kulu.

Joskus pienenä ennenkoulua teki kyllä mieli avata etukäteen luukkuja, ja taisimpa kerran suutuksissani syödä kaikki suklaat kun minusta oli epäreilua kun mun isoveli sai syödä kaksiluukkua kun se oli unohtanut avata aijemman.

Olen fiksu ja älykäs!

Uusimmat

Suosituimmat