Ammuin ekan kerran

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olin hirvimettällä syksyllä ammuin hirvee, niin oli liian nopea patruuna niin ihan jauhelihaksi meni ötökkä siitä kohtaa mihin ammuin.

Oli luodilla 870m/s nopeutta.

kaliberi oli 30-06 eli 7.62x63

En tiedä kai se niin pitää toimia.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija
tiäremiäs
Olin hirvimettällä syksyllä ammuin hirvee, niin oli liian nopea patruuna niin ihan jauhelihaksi meni ötökkä siitä kohtaa mihin ammuin.

Oli luodilla 870m/s nopeutta.

kaliberi oli 30-06 eli 7.62x63

En tiedä kai se niin pitää toimia.

Luodilla pitää olla riittävästi energiaa jotta niinkin ison elukan kuin hirven saa hengiltä. Osumakohdassa vaikutus on turhankin suuri ja siinä liha menee pilalle. Sitä ei kai voi estää. Jos luoti jäi hirven ruhon sisälle, pysyi yhtenä kappaleena ja litistyi kärjestä sienimäiseksi niin kaikki kävi niinkuin on tarkoituskin.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
tiäremiäs
En syönyt lihaa.

Mikset?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Oot sitten kasvisjuojakin. Eli kuupallinen verta jäi juomatta?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
tiäremiäs
Seppo_Pietikainen
tiäremiäs
En syönyt lihaa.

Mikset?

Oon kasvissyöjä.

Seuraavalla kerralla kannattaa ampua kaalinpaa.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Seppo_Pietikainen
tiäremiäs
Seppo_Pietikainen
tiäremiäs
En syönyt lihaa.

Mikset?

Oon kasvissyöjä.

Seuraavalla kerralla kannattaa ampua kaalinpaa.

Kasvitkin ovat eläviä, ei niitä saa tappaa. Kannattaa syödä vain omia aikojaan kuollutta biomassaa. Ei lihansyöjä eikä kasvinsyöjä vaan hajottaja. Vähän niinkuin sienet. Se on eettistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat