Lemmikkinne?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko teillä lemmikkejä ja millaisia? Meillä on sekarotuinen koira.

Sivut

Kommentit (17)

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Itselläni on undulaatti sekä akvaariokaloja (punapäätetroja, rubiinitetroja, ruusuaavetetroja, lasimonneja, kääpiösuppusuita, täplämonnisia, pari vyönuoliaista, epämääräinen määrä joutavan päiväisiä kotiloita sekä raitapuupleko). Näyttää myöskin sitten huoneissa elävän villinä joku hämähäkkilajikin, joka on melko pienikokoinen ja kesällä niitä on isompiakin sitten sisään eksyneinä.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Eiliseen saakka minulla oli pölykoiria sängyn alla. Ei ole enää - imuri on kammottava vekotin. Joskus kun olin pieni minulla oli kesän ajan kaksi lemmikkikania, joiden tulevaa kohtaloa vanhempani eivät kertoneet minulle ennen talven ensimmäisiä lumia. Kaneista tehtiin muhennosta. Haluaisin koiran, mutta koska olen opiskelija ja matkustan todella paljon, en kykene huolehtimaan edes niistä sängynalusen pölykoirista.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
taiteilijatyyppi
Desi, hommaa sokeritoukkia! Ne hoitavat itse itsensä ja syövät vielä pölytkin!
http://entomology.uark.edu/museum/Silfsh72.jpg
Vitsi vitsinä, meidän taloyhtiössä niitä oli taannoin riesaksi asti vaikka kuinka siivos.

Noita on joskus näkynyt kylpyhuoneessa yksittäisiä kappaleita. Taisit muuten kysellä jossain toisessa ketjussa mitä syöttää sellaiselle konnalle, jolle eivät ne tietyn tyyppiset toukat kelpaa. Varmaan tykkäisivät sellaisesta enemmän liikkuvammasta ravinnosta kuten sirkoista tai kärpäsistä. Olisikohan jotenkin mahdollista kasvattaa niitä itse kotona (sirkkoja tai kärpäsiä)? Ainakin Suomen ulkopuolelta olen kuullut, että liskojen ja sammakoitten omistajat sitten vielä erikseen sirkkoja esim. kasvattavat juuri noitten ravinnoksi.

-George Eliot

Vierailija