Onko parisuhde kunnossa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oon viettänyt vastentahtosta sinkkuelämää ja alkaa olla ikävä toimivaa parisuhdetta. Tosin silloin kun sellainen oli, oli ikävä sinkkuelämää. Missä kunnossa muiden palstan hemmojen suhteet on? Jos tarpeeksi monella menee huonosti, uskoni parisuhteen turmiollisuuteen ehkä palaa.

Kommentit (8)

Vierailija

Eka!

Mulla menee oikein hyvin, ainoa ongelma on se, että toinen on 6000km päässä muutaman kuukauden (48 päivää jäljellä).

Se onkin ainoa isompi murhe, mutta oli ennakoitavissa ja on väliaikainen haittatekijä. Varsin onnellinen parisuhde minulla. Kohta 3 vuotta yhdessä.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

Tais olla sokrates kun tuumas "jos menet naimisiin ja saat hyvän vaimon, sinusta tulee onnellinen. Mutta jos saat huonon, tulee sinusta filosofi, eikä tämäkään niin paha ole".

Per se

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Kaikki muu on kunnossa, paitsi kaksi perustavaa laatua olevaa kysymystä. Määrittele siitä sitten. Ei taida tulla pitkää suhdetta, mutta ainakin ollaan siitä yhtä mieltä.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Onpas täällä onnellista porukkaa. Otos on kyllä vielä pieni. Kai tetiä nyt enemmän on, joilla menee ihan päin mäntyä? Tämän viikon gallupkin mukavasti sivuaaaihetta.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Ihan OK-linjalla tässä elellään. Erimielisyyksiäkin on, niin kuin varmaan kaikissa pitkissä suhteissa, mutta ei perustavaa laatua olevissa asioissa niin paljoa etteikö suhde antaisi kummallekin paljon enemmän kuin ottaa. Stressaava elämäntilannekin varmaan rasittaa suhdetta puolin ja toisin.

Vierailija
Reiska
Tais olla sokrates kun tuumas "jos menet naimisiin ja saat hyvän vaimon, sinusta tulee onnellinen. Mutta jos saat huonon, tulee sinusta filosofi, eikä tämäkään niin paha ole".

Entä se kuuluisa kääntöpuoli, olet "huono vaimo" ja aviopuolisosi on filosofi...

Vierailija

Muuten menee hyvin, mutta vaimoja saisi olla enemmän, jotta talo pysyisi järjestyksessä. Myös vaimo on sanonut, että hänkin tarvitsisi itselleen vaimon samasta syystä.

Uusimmat

Suosituimmat