Mitäsh on varpaissani...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minulla on kahden varpaan alapuolen ihon alla nuppineulanpään kokoisia täpliä. Kun raaputan ihon auki, esiin tulee kuoppia. Ihoa kutittaa täplien kohdalta ja niiden ympäriltä. Iho on siltä alueelta hieman punoittava ja se on ainut kohta jalastani, joka hikoilee ilman fyysistä aktiivisuutta.

Mitä se voisi olla?

Kommentit (4)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
ikivanhaorava
Minulla on kahden varpaan alapuolen ihon alla nuppineulanpään kokoisia täpliä. Kun raaputan ihon auki, esiin tulee kuoppia. Ihoa kutittaa täplien kohdalta ja niiden ympäriltä. Iho on siltä alueelta hieman punoittava ja se on ainut kohta jalastani, joka hikoilee ilman fyysistä aktiivisuutta.

Mitä se voisi olla?

En ole mikaan laakari, mutta epailen sieni-infektiota. Inttiaikana oli muistaakseni saman kaltaista...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Seppo_Pietikainen
ikivanhaorava

Mitä se voisi olla?

En ole mikaan laakari, mutta epailen sieni-infektiota. Inttiaikana oli muistaakseni saman kaltaista...

Miten hoidettiin vai paraniko itsekseen?

Vierailija
Volitans
Milläs olet rapsuttanut auki? Kaivanut veitsellä? Poralla? Raastanut tai hionut?

Kuinka syviä monttuja? Näkyykö luu?

Luulin, että oli tavallinen vesirakko... Puhkaisin nuppineulalla ja sitten innostuin repimään sitä auki nähdäkseni, mitä sieltä löytyy ^____^

Uusimmat

Suosituimmat