Hupaisa havainto

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minun ja AD:n välisen "kaksintaistelun" aikana en avannut yhtään uutta ketjua, te evolutionistit sen sijaan olette avanneet useita uusia ketjuja. Vaikka koko kaksintaistelun perimmäinen tarkoitus oli rajoittaa ketjujen määrää, koska te evolutionisit valititte minun avaamieni ketjujen määrästä (vaikka esim theos on avannut enemmän, ainakin jos otetaan huomioon että hän tuli paljon myöhemmin).

Eli tuosta teikäläisten avaamasta määrästä päätellen teitä ei oikeasti haitannut tippaakaan se ketjujen määrä vaan se, että postailin tänne evolutionismin kannalta liian kiusallista kamaa.

Jotain kertoo myös se, että AD:n blogissa on edelleenkin ilmoitus, että laskelmat tulee aikaisintaan parin vuoden päästä, ja muutkin niistä ensimmäisten ketjujeni asioista ovat jääneet teiltä vastaamatta. Evolutionismi ei siis seiso omillaan.

Kuten se Raamattua vastaan hyökkäilynnekin todistaa. Olen edelleenkin sitä mieltä, että raamattukeskustelu pitäisi kieltää, tuollahan lukee otsikossa "Evoluutio ja fossiilit" eikä "Evoluutio ja Raamattu".

Miksi muuten fossiilit on mainittu erikseen, eikös ne olekaan evoluution todisteista, ts jo sisälly tuohon evoluutio-käsitteeseen? Tai jos ei sisälly, niin eikös silloin pitäisi listata myös muut evoluution "todisteet" erikseen?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Miksi raamattu on historiallisesti faktana otettava kirja?
Mitä vikaa on esim. Koraanissa?
Miten se eroaa muissa uskonnoissa käytetystä teoksista?

riittääkö sen hirtorialliseen tarkkuuteen määritelmäsi "miljoonat ihmiset uskovat siihen"

Miljoonat lapset uskovat joulupukkiin, joten onko joulupukki myös totta??

Vierailija
Squad
... naps...Miljoonat lapset uskovat joulupukkiin, joten onko joulupukki myös totta??
Minä ainakin pidän Joulupukkia uskottavampana kuin jotain, jota kukaan ei ole nähnyt, eikä mitään konkreettista ole saanut. Joulupukin näkee ja saa paketteja.

Vierailija
rantapanda
Ehkä kyse oli siitä vastaamattomat kysymykset :vs: uudet threadit epäsuhdasta

Puollan tässä kyllä TJT:tä, että theos kyllä on avannut ihan pirusti ketjuja täällä ja samoin muutama muukin suunnilleen samasta aiheesta. Mutta joo, TJT:ltä puuttuu kyllä vastaukset kysymyksiin.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
TJT

Kuten se Raamattua vastaan hyökkäilynnekin todistaa. Olen edelleenkin sitä mieltä, että raamattukeskustelu pitäisi kieltää, tuollahan lukee otsikossa "Evoluutio ja fossiilit" eikä "Evoluutio ja Raamattu".

Sopii oikein hyvin. Keskustele toki evoluutiosta ja siitä "vaihtoehdostasi" ilman että tuot satukirjojasi "todisteiksi". Yleensähän juuri olet ensimmäisenä raamattua heiluttelemassa.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

AaJii
Seuraa 
Viestejä748
Liittynyt19.11.2007
TJT
Minun ja AD:n välisen "kaksintaistelun" aikana en avannut
yhtään uutta ketjua, te evolutionistit sen sijaan olette avanneet useita uusia ketjuja.

So?
TJT

Vaikka koko kaksintaistelun perimmäinen tarkoitus oli rajoittaa ketjujen
määrää, koska te evolutionisit valititte minun avaamieni ketjujen määrästä
(vaikka esim theos on avannut enemmän, ainakin jos otetaan huomioon
että hän tuli paljon myöhemmin).

Ei vaan perimmäinen tarkoitus oli saada aikaan selkeämpi keskustelu
ja väittely aiheesta. Jonka sinä hävisit, turha marista.

TJT

Eli tuosta teikäläisten avaamasta määrästä päätellen teitä ei oikeasti
haitannut tippaakaan se ketjujen määrä vaan se, että postailin tänne
evolutionismin kannalta liian kiusallista kamaa.

Niinku mitä muka?

TJT

Kuten se Raamattua vastaan hyökkäilynnekin todistaa. Olen edelleenkin
sitä mieltä, että raamattukeskustelu pitäisi kieltää, tuollahan lukee
otsikossa "Evoluutio ja fossiilit" eikä "Evoluutio ja Raamattu".

Aijaha, raamattukeskustelu pitäisi kieltää. Tarkoittaako se sitä, että
kun sinä vedit sen väittelyssä esiin perusteeksi, niin "siitä ei sitten
keskustella", se on niin kun sinä sanot ja piste. Vai miten se pitäisi
tulkita ettet näe ongelmaksi itse vetää sitä tarvittaessa esille?

Ja perusteenahan se on tieteellisessä keskustelussa täysin kestämätön!

- O sancta simplicitas!

Vierailija
AaJii
TJT

Eli tuosta teikäläisten avaamasta määrästä päätellen teitä ei oikeasti
haitannut tippaakaan se ketjujen määrä vaan se, että postailin tänne
evolutionismin kannalta liian kiusallista kamaa.

Niinku mitä muka?

Tämä kyllä kiinnostaa minuakin. Olen erittäin kiinnostunut kuulemaan niistä puutteista joita nykyisin käytetyt mallit sisältää. Näistä voisi vaikka oppia jotain uutta.

AaJii
TJT

Kuten se Raamattua vastaan hyökkäilynnekin todistaa. Olen edelleenkin
sitä mieltä, että raamattukeskustelu pitäisi kieltää, tuollahan lukee
otsikossa "Evoluutio ja fossiilit" eikä "Evoluutio ja Raamattu".

Aijaha, raamattukeskustelu pitäisi kieltää. Tarkoittaako se sitä, että
kun sinä vedit sen väittelyssä esiin perusteeksi, niin "siitä ei sitten
keskustella", se on niin kun sinä sanot ja piste. Vai miten se pitäisi
tulkita ettet näe ongelmaksi itse vetää sitä tarvittaessa esille?

Toki raamatusta pitää voida myös keskustella jos siihen jossain viitataan. TJT itse otti sen mukaan keskusteluun.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
TJT

taas snipattu>

Eli tuosta teikäläisten avaamasta määrästä päätellen teitä ei oikeasti haitannut tippaakaan se ketjujen määrä vaan se, että postailin tänne evolutionismin kannalta liian kiusallista kamaa.

"Kiusallista kamaa"? Pitanee sikali paikkansa, etta aika monet tuntevat saalia kaltaisiasi kohtaan, etka edes yrita auttaa heita...

Joten taas avasit yhden aivottoman ketjun...
No, mita muuta olisi odotettavissa...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
TJT
... ja muutkin niistä ensimmäisten ketjujeni asioista ovat jääneet teiltä vastaamatta. Evolutionismi ei siis seiso omillaan.

Ainoa mikä on jäänyt vastaamatta ovat monet sinulle esitety kysymykset. Sekös vasta huvittavaa onkin.
Olisiko nyt viimein aikaa vastailla niihin?

Jos et tykkää keskustella raamatusta (etkä tietenkään tykkää kun uskosi on helppo todistaa valheeksi) ja niistä harhoista, joita sen kautta haluaisit ihmisille tuputtaa, niin voisitkos kommentoida mustia savuttajia.
Milloin nuo nykyisin tunnetut savuttajat ovat syntyneet ja miten niiden eliöstö on saanut alkunsa?

Vierailija
Squad

riittääkö sen hirtorialliseen tarkkuuteen määritelmäsi "miljoonat ihmiset uskovat siihen"

- On JOULUPUKKI totta!
+ Jos jonkun teoksen lukee(tulee lukemaan) vaikkapa 100 miljoonaa ihmistä/enkeliä/humanoidia, on varmaa, että sen kirjoitushetkellä on liikkunut sellaisia viboja, että se riittää jo tekemään siitä arvokkaan...
* Koraanissa ei ole muuta vikaa kuin se, ettei sen sanelija Muhammed uskonut Juumalalla eli Allaahilla voivan olevan lapsia
/ Vastaisin samaan tapaan Muhammedille kuin Muhammed kristyille aina:
"Jos Allah tahtoo lapsia, voitko sinä Muhi sen estää!"

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Ketjun otsikko, "hupaisa havainto", sopinee seuraavaan tekstiin:

Henkan Persettä Pussaamassa
(Otto Mäkelän käännös Pastori Jim Huberin (kerettiläinen) tekstistä Kissing Hank's Ass)

Kannattaa myös tutustua sivuun hankisms jossa peilataan Henkan ilmentymiä eri uskonnoissa.

Tänä aamuna ovelleni koputettiin. Avatessani oven kohtasin siististi laitetun, hyvin pukeutuneen pariskunnan. Mies alkoi puhua ensin:
Johannes: "Hei! Olen Johannes, ja tämä on Meeri."
Meeri: "Hei! Olemme täällä kutsumassa sinua pussaamaan Henkan persettä kanssamme."
Minä: "Anteeksi?! Mistä oikein puhutte? Kuka on Henkka, ja miksi haluaisin pussata Hänen persettään?"
Johannes: "Jos pussaat Henkan persettä, Hän antaa sinulle miljoonan; ja jos et, Hän hakkaa sinut muussiksi."
Minä: "Mitä? Onko tämä jonkinlainen eriskummallinen alamaailman kiristystapa?"
Johannes: "Henkka on miljadööri-hyväntekijä. Henkka rakensi tämän kaupungin. Henkka omistaa tämän kaupungin. Hän voi tehdä mitä Hän haluaa, ja Hän haluaa antaa sinulle miljoonan, mutta ei voi tehdä sitä ennen kuin pussaat Hänen persettään."
Minä: "Tässä ei ole mitään järkeä. Miksi..."
Meeri: "Kuka olet epäilemään Henkan lahjaa? Etkö halua miljoonaa? Eikö se ole pienen pussaamisen arvoista?"
Minä: "Kenties, mikäli se on kunnon tarjous, mutta..."
Johannes: "Tule siis pussaaman Henkan persettä kanssamme."
Minä: "Pussaatteko Henkan persettä useinkin?"
Meeri: "Kyllä toki, kaiken aikaa..."
Minä: "Ja onko Hän antanut teille miljoonanne?"
Johannes: "Oikeastaan ei. Et saa rahojasi ennen kuin lähdet kaupungista."
Minä: "Miksi ette sitten lähde kaupungista heti?"
Meeri: "Et voi lähteä ennenkuin Henkka käskee sinua, tai et saa rahoja, ja Hän hakkaa sinut muussiksi."
Minä: "Tunnetko ketään joka pussasi Henkan persettä, lähti kaupungista, ja sai sen miljoonan?"
Johannes: "Äitini pussasi Henkan persettä vuosia. Hän lähti kaupungista viime vuonna, ja olen varma että hän sai rahat."
Minä: "Et ole puhunut äitisi kanssa sen jälkeen?"
Johannes: "Ei tietenkään, Henkka ei salli sitä."
Minä: "Mikä saa sinut arvelemaan että Hän todellakin antaa sinulle ne rahat mikäli et ole koskaan puhunut kenenkään kanssa joka olisi saanut ne?"
Meeri: "No, hän antaa sinulle vähän ennen kuin lähdet. Kenties saat palkankorotuksen, kenties voitat vähän lotossa, kenties vaan löydät satasen kadulta."
Minä: "Mitä tekemistä tuollaisella on Henkan kanssa?"
Johannes: "Henkalla on tiettyjä 'yhteyksiä'."
Minä: "Olen pahoillani, mutta tämä kuullostaa jonkinlaiselta eriskummalliselta huijaukselta."
Johannes: "Mutta on kyse miljoonasta, voitko todellakin ottaa riskin? Ja muista, mikäli et pussaa Henkan persettä, hän hakkaa sinut muussiksi."
Minä: "Mikäli voisin tavata Henkan, puhua Hänelle, saada yksityiskohdat suoraan Häneltä..."
Meeri: "Kukaan ei näe Henkkaa, kukaan ei puhu Henkalle."
Minä: "Miten sitten pussaatte Hänen persettään?"
Johannes: "Toisinaan vaan puhallamme lentosuukon, ja ajattelemme hänen persettään. Joskus pussaamme Karlin persettä ja hän välittää sen edelleen."
Minä: "Kuka on Karl?"
Meeri: "Meidän ystävämme. Hän opetti meille kaiken Henkan perseen pussaamisesta. Kaikki mitä meidän tarvitsi tehdä oli viedä hänet päivälliselle muutaman kerran."
Minä: "Ja te uskoitte hänen sanaansa kun hän kertoi että Henkka on olemassa, ja halusi että pussaatte Hänen persettään, ja että Henkka palkitsisi teidät?"
Johannes: "Ei toki! Karlilla on kirje jonka hän sai Henkalta vuosia sitten jossa koko homma selitettiin. Tässä on kopio; katso itse."

Karlin työpöydältä:
1Pussaa Henkan persettä ja Hän antaa sinulle miljoonan kun lähdet kaupungista.
2Käytä alkoholia kohtuudella.
3Hakkaa muusiksi ihmiset jotka eivät ole kaltaisiasi.
4Syö oikein.
5Henkka saneli tämän listan itse.
6Kuu on vihreätä juustoa.
7Kaikki mitä Henkka sanoo on oikein.
8Pese kätesi käytyäsi vessassa.
9Älä käytä alkoholia.
10Syökää nakkinne sämpylöillä, ei mausteita.
11Pussaa Henkan persettä tai Hän hakkaa sinut muusiksi.

Minä: "Tämä näyttäisi olevan kirjoitettu Karlin kirjepaperille."
Meeri: "Henkalla ei ollut paperia."
Minä: "Minulla on tunne että jos tarkistaisimme asian, huomaisimme että tämä on Karlin käsialaa."
Johannes: "Tietenkin, Henkka saneli sen."
Minä: "Luulin että sanoit ettei kukaan näe Henkkaa?"
Meeri: "Ei nyt, mutta vuosia sitten Hän puhui joillekin ihmisille."
Minä: "Luulin että sanoit Hänen olevan hyväntekijä. Minkä sortin hyväntekijä hakkaa ihmisiä muussiksi vain koska he ovat erilaisia kuin hän?"
Meeri: "Se on mitä Henkka haluaa, ja Henkka on aina oikeassa."
Minä: "Kuinka noin päättelet?"
Meeri: "Numero 7 sanoo 'Kaikki mitä Henkka sanoo on oikein.' Se riittää minulle!"
Minä: "Ehkäpä ystävänne Karl keksi kaiken tämän."
Johannes: "Ei varmasti! Numero 5 sanoo 'Henkka saneli tämän listan itse.' Sitäpaitsi, numero 2 sanoo 'Käytä alkoholia kohtuudella,' numero 4 sanoo 'Syö oikein,' ja numero 8 sanoo 'Pese kätesi käytyäsi vessassa.' Kaikki tietävät että nuo ovat oikein, siispä kaiken muunkin täytyy olla oikein."
Minä: "Mutta 9 sanoo 'Älä käytä alkoholia,' joka ei oikein sovi yhteen numeron 2 kanssa, ja 6 sanoo 'Kuu on vihreätä juustoa,' joka on selvästi väärin."
Johannes: "Numeroiden 9 ja 2 välillä ei ole ristiriitaa, 9 vaan selventää numeron 2. Ja mitä tulee numeroon 6, et ole koskaan ollut Kuussa, siispä et voi olla varma asiasta."
Minä: "Tiedemiehet ovat varsin selkeästi osoittaneet että Kuu on kiveä..."
Meeri: "Mutta he eivät tiedä onko kivi maasta, vai avaruudesta, siis se voisi yhtä hyvin olla vihreätä juustoa."
Minä: "En ole mikään asiantuntija, mutta tietääkseni teoriaa että Kuu olisi jotenkin Maan 'kaappaama' ei pidetä nykyään todennäköisenä. Sitäpaitsi, vaikkei tiedetä mistä Kuu on tullut ei se silti tee siitä juustoa."
Johannes: "Ha! Myönsit juuri että tiedemiehet tekevät virheitä, mutta tiedämme että Henkka on aina oikeassa!"
Minä: "Tiedämmekö?"
Meeri: "Tietenkin tiedämme, numero 5 sanoo niin."
Minä: "Sanot siis että Henkka on aina oikeassa koska lista sanoo niin, lista on oikeassa koska Henkka saneli sen, ja tiedämme että Henkka saneli sen koska listassa lukee niin. Tuo on kehäpäätelmä, yhtä hyvin voisi sanoa 'Henkka on oikeassa koska Hän sanoo että Hän on oikeassa.'"
Johannes: "Nyt alat tajuta! On niin palkitsevaa nähdä kun joku alkaa ymmärtää asioita Henkan tapaan."
Minä: "Mutta... äh, jääköön. Mikä tämä nakkijuttu on?"
Meeri: Punastuu.
Johannes: "Nakit, sämpylöissä, ei mausteita. Se on Henkan tapa. Kaikki muu on väärin."
Minä: "Entä jos minulla ei ole sämpylää?"
Johannes: "Ei sämpylää, ei nakkia. Nakki ilman sämpylää on väärin."
Minä: "Ei kurkkusalaattia? Ei sinappia?"
Meeri: Näyttää kerrassaan kauhistuneelta.
Johannes: Hän huutaa. "Ei ole mitään tarvetta tuonlaiseen kielenkäyttöön! Kaikenlaiset mausteet ovat väärin!"
Minä: "Iso kasa perunasalaattia jossa on pilkottuja nakkeja seassa olisi sitten aivan mahdoton ajatus?"
Meeri: Työntää sormet korviinsa. "En kuuntele tätä. La la la, la la, la la la."
Johannes: "Tuo on iljettävää. Vain jonkinlainen paheellinen poikkeava söisi tuollaista..."
Minä: "Se on hyvää! Syön sitä usein."
Meeri: Pyörtyy.
Johannes: Koppaa Meerin. "Jos olisin tiennyt että olet yksi noista en olisi tuhlannut aikaani. Kun Henkka hakkaa sinut muusiksi, olen siellä ja nauran laskiessani rahojani. Pussaan Henkan persettä puolestasi, senkin sämpylätön nakkeja leikkaava perunasalaatin syöjä."
Sanottuaan tämän, Johannes raahasi Meerin odottavaan autoon ja kaasutti pois.

Lähde mokomaan on jo kadonnut netin syövereihin, voi löytyä googlen välimuistista, ehkä..

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija
Agison
Squad

- On JOULUPUKKI totta!
+ Jos jonkun teoksen lukee(tulee lukemaan) vaikkapa 100 miljoonaa ihmistä/enkeliä/humanoidia, on varmaa, että sen kirjoitushetkellä on liikkunut sellaisia viboja, että se riittää jo tekemään siitä arvokkaan...
* Koraanissa ei ole muuta vikaa kuin se, ettei sen sanelija Muhammed uskonut Juumalalla eli Allaahilla voivan olevan lapsia
/ Vastaisin samaan tapaan Muhammedille kuin Muhammed kristyille aina:
"Jos Allah tahtoo lapsia, voitko sinä Muhi sen estää!"
Olet oikeilla jäljillä Juuri näin. Eikös jeesus ollut profetta mohammedin teoksessa? ELI sen perän uskonnot kietoutuvat jotain kautta yhteen. Ja JOULUPUKKI ON EHDOTTOMASTI OLEMASSA

Vierailija
vihertaapero
Ketjun otsikko, "hupaisa havainto", sopinee seuraavaan tekstiin:
Henkan Persettä Pussaamassa
(Otto Mäkelän käännös Pastori Jim Huberin (kerettiläinen) tekstistä Kissing Hank's Ass)
..... naps ....

Lähde mokomaan on jo kadonnut netin syövereihin, voi löytyä googlen välimuistista, ehkä..

Löysin, ja laitoin omalle palvelimelleni talteet osoitteeseen http://www.armottomat.com/henkan/ Käytän tässä tapauksessa tuota domainia. On tuo kertomus niin looginen, että

Vierailija
TJT
Minun ja AD:n välisen "kaksintaistelun" aikana en avannut yhtään uutta ketjua... ja blaa blaa blaa...

Keskitypä nyt vain siihen "kaksintaisteluusi".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat