3 MAAILMANSOTA ON ALKAMASSA

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kenties näinä hetkinä tai vuosien päästä.. (ajankohdalla oikeastaan ei suurta merkitystä), alkaa Persiasta käsin sota, jota voidaan pitää kolmantena maailmansotana. Ilmoittaako Bin Laden tästä ?

ISRAELIN VAROITUS KOLMANNESTA MAAILMANSODASTA
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/123961

http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
http://www.godrealized.org/world_war_3.html

1) KOLMAS MAAILMANSOTA = Googin ja Maagogin sota = HARMAGEDDONIN SOTA

* käydään uskontojen välillä (pääasiallisesti Israel + tukijat (kristinusko) vs. Islam)
Sitä ennen tiettyjen maapallon alueiden täytyy muuttua muslimienemmistöiseksi. Raamattu mainitsee Jumalan kansaa
(Israel = Juudan valtio eli Juutalaiset eli Juuda ja Benjamin sekä Israelin valtio eli 10 kadoksissa olevaa Israelin heimoa) vastaan sotivat maat, jotka ovat Maagog, Goog, Roos, Mesek, Persia, Etiopia, Puut, Goomer, Toogarma, Tuubal...

Venäjä on tässä näytelmässä suurimmassa osassa. Missään muussa maassa ei ole Hesekielin kuvaamaa Googin paljojen pakanakansojen määrää..
Maagog, Goog, Roos (Rus l. Russia), Mesek (Mescher, Meschera, nyk. Moskova), Persia (Iran, Irak), Etiopia (?), Puut (Pohjoinen Afrikka), Goomer (Turkki ?), Toogarma (Syyria, Libanon ?), Tuubal (Bulgaarit)...

Tästä tapahtumasta kertoo Hesekiel.
Hesekiel 38

1 Minulle tuli tämä Herran sana:
2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan
3 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
4 Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki.
5 Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja kypärit on heillä kaikilla.
6 Goomer ja kaikki sen sotalaumat, Toogarman heimo pohjan periltä ja kaikki sen sotalaumat-lukuisat kansat ovat sinun kanssasi.
7 Ole valmis, varustaudu, sinä ja kaikki joukkosi, jotka ovat kokoontuneet sinun luoksesi, ja ole sinä varalla heitä varten.
8 Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, -mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni.
9 Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tulet kuin pilvi, pettääksesi maan, sinä ja kaikki sotalaumasi ja lukuisat kansat, jotka ovat sinun kanssasi.
10 Näin sanoo Herra, Herra: Mutta sinä päivänä tulee mieleesi jotakin, ja sinä mietit pahan juonen
11 ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jotka asuvat turvallisina-asuvat muuria vailla kaikki tyynni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia.
12 Sinä aiot saalista saada, ryöstettävää ryöstää, ojentaa kätesi raunioita kohti, jotka on saatu asutuiksi, ja kansaa kohti, joka on koottu pakanakansain seasta, joka on hankkinut karjaa ja omaisuutta ja asuu maan navassa.
13 Saba ja Dedan ja Tarsiin kauppiaat ja kaikki heidän nuoret jalopeuransa kyselevät sinulta: 'Oletko sinä menossa saalista saamaan, ryöstettävää ryöstämään? Oletko koonnut joukkosi kantamaan hopeata ja kultaa, ottamaan karjaa ja omaisuutta, suurta saalista saamaan?'
14 Sentähden ennusta, ihmislapsi, ja sano Googille: Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä sinä kyllä huomaat, että minun kansani Israel asuu turvallisena,
15 ja lähdet asuinpaikastasi pohjan periltä, sinä ja sinun kanssasi lukuisat kansat, jotka kaikki ratsastavat hevosilla: suuri joukko, lukuisa sotaväki.
16 Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä.
17 Näin sanoo Herra, Herra: Etkö se ole sinä, josta minä muinaisina päivinä puhuin palvelijaini, Israelin profeettain, kautta, jotka niinä päivinä ennustivat, vuodesta vuoteen, että minä annan sinun karata heidän kimppuunsa?
18 Mutta sinä päivänä, jona Goog karkaa Israelin maahan, sanoo Herra, Herra, nousee minun vihani hehku.
19 Kiivaudessani, tuimuuteni tulessa minä sanon: Totisesti tulee sinä päivänä suuri maanjäristys Israelin maahan.
20 Ja minun edessäni vapisevat meren kalat ja taivaan linnut ja metsän eläimet ja kaikki maassa liikkuvat matelijat ja kaikki ihmiset, jotka maan pinnalla ovat; ja vuoret luhistuvat, ja vuorenpengermät sortuvat, ja kaikki muurit sortuvat maahan.

21 Ja minä kutsun häntä vastaan kaikille vuorilleni miekan, sanoo Herra, Herra: toisen miekka on oleva toista vastaan.
22 Minä käyn oikeutta hänen kanssansa rutolla ja verellä. Ja minä annan sataa kaatosadetta, raekiviä, tulta ja tulikiveä hänen päällensä, hänen sotalaumojensa päälle ja lukuisain kansojen päälle, jotka hänen kanssansa ovat.
23 Niin minä osoitan suuruuteni ja pyhyyteni sekä teen itseni tunnetuksi lukuisain pakanakansain silmien edessä. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra."

Daniel 10
10 Ja katso, käsi kosketti minua ja ravisti minut hereille, polvieni ja kätteni varaan.
11 Ja hän sanoi minulle: "Daniel, sinä otollinen mies, ota vaari niistä sanoista, jotka minä sinulle puhun, ja nouse seisomaan, sillä minut on nyt lähetetty sinun tykösi". Ja hänen puhuessansa minulle tämän sanan minä nousin vavisten.
12 Ja hän sanoi minulle: "Älä pelkää, Daniel, sillä ensimmäisestä päivästä asti, jona sinä taivutit sydämesi ymmärrykseen ja nöyryyteen Jumalasi edessä, ovat sinun sanasi tulleet kuulluiksi; ja sinun sanojesi tähden minä olen tullut.
13 Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö. 14 Ja minä tulin opettamaan sinulle, mitä on tapahtuva sinun kansallesi päivien lopulla; sillä vielä tämäkin näky koskee niitä päiviä."
15 Ja hänen näitä minulle puhuessansa minä käänsin kasvoni maahan päin ja olin ääneti.
16 Ja katso, olento, ihmislasten muotoinen, kosketti minun huuliani; silloin minä avasin suuni ja puhuin ja sanoin edessäni seisovalle: "Herrani, nähdessäni näyn valtasi minut tuska, ja minulta meni kaikki voima.
17 Ja kuinka voi herrani palvelija, tällainen kuin minä, puhutella sellaista, kuin minun herrani on? Sillä siitä asti ei minussa ole voimaa, tuskin enää henkeäkään."
18 Silloin kosketti minua jälleen se ihmisen muotoinen ja vahvisti minua.
19 Ja hän sanoi: "Älä pelkää, sinä otollinen mies, rauha olkoon sinulle. Vahvistu! Vahvistu!" Ja hänen puhuessaan minulle minä vahvistuin ja sanoin: "Puhukoon herrani, sillä sinä olet minua vahvistanut".
20 Ja hän sanoi: "Tiedätkö, mitä varten minä olen tullut sinun tykösi? Nyt minä käyn jälleen sotimaan Persian enkeliruhtinasta vastaan, ja kun minä olen päässyt hänestä, niin katso: tulee Jaavanin enkeliruhtinas.
21 Mutta minä ilmoitan sinulle, mitä on kirjoitettuna totuuden kirjassa. Eikä ole ketään muuta vahvistamassa minua heitä vastaan paitsi teidän enkeliruhtinaanne Miikael.

Pakanuus on lisääntymässä myös Suomessa. Sen myötä ajaudutaan auttamattomasti sodan väärälle puolelle tukemaan Islamia ja Persian Enkeliruhtinasta (Islam).

PIDÄ HUOLI, että et ole väärällä puolella kohta alkavassa kolmannessa maailmansodassa. Älä siis päästä Venäjää Suomeen.

Nostradamus ennusti sodan..
http://ww-iii.netfirms.com/
http://www.nostradamusonline.com/sample_chapter.php
http://www.didyouknow.cd/nostradamus.htm
http://www.qsl.net/w5www/nostradamus.html
http://urbanlegends.about.com/cs/histor ... adamus.htm
http://www.revelation13.net/Nostradamus.html
http://rroels.wordpress.com/2007/10/22/ ... opulation/

http://www.escapeallthesethings.com/pop ... rophet.htm

NAURAKAA VAIN VIELÄ HETKISEN..
Mutta muistakaa sitten ko. hetkellä raamatunkertomuksen lopputuloksesta, kumman puolella kannattaa seisoa.

PROFHET SON OF ISASKAR

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Tuli mieleen Goog:sta Google, joka voisi edistää sotien alkamista, kuten se pääpahis mediakeisari 2. tai 3. uusimmassa James Bondissa.

Google voisi halutessaan vastata hakuihin mitä haluaa, ja luoda omia "uutisia", "dokumentteja" ja "reportaasheja".

Jos jossain tulee räjähdysherkkä tilanne, niin voi helposti aloittaa kohtalokkaan mellakan levittämällä väärää tietoa. Voi kertoa olemattomista julmuuksista tms.

Google tietäisi myös ihmisten pahimmat pelot, jos lukee niiden gmail sähköpostit.

Kun Tsetsenian sota alkoi, niin sanottiin että tsetseenisissit oli tehneet venäläisestä kapteenista hakkelusta ja syöneet sen. Tuskimpa ne muslimit ihmistä söis jos ei sikaakaan.

Kai jokainen alkaa huomaamaan, että lehti- ja tv-media on siirtymässä kovaa vauhtia internettiin.

Vierailija
Boysen

Google tietäisi myös ihmisten pahimmat pelot, jos lukee niiden gmail sähköpostit....

Kun Amerikka hyökkää, siitä on leikki kaukana:

Vierailija

Eiköhän tulevaisuuden historiankirjoissa puhuta 3. MS:stä jo ihan 2000-luvun alusta asti. Jostain ne sodat aina syntyy. Nyt näyttäs olevan kohtuullisuuden, järjen ja resurssien puutetta ja tämä tuleva sotien sarja alkoi kyllä ihan jo Afganistanista, vaikkei se merkittävässä roolissa olekaan.
Peak oil.

Vierailija

Suomi on alkusoitossa mukana....

Katsoiko joku sattumalta ohjelman YLE 1:stä nimeltään Putinin valtakunta ?

Aika paljon käytettiin viittauksia Putinissa Staliniin. Putin itse on sanonut päämääräkseen Venäjän suuruuden, Neuvostoliiton jäänteiden kokoamisen... Ohjelmassa esiintyneet henkilöt ovat ns. tappolistalla, joka sekin on julkaistu internetissä. Jotkin henkilöistä on jo saatu "pois" listalta.

Nyt se kysymys, onko Venäjä uhka Suomelle ? ON EHDOTTOMASTI
Koskaan aiemmin se ei ole ollut sitä näin paljon.

Perustelut :
Maan energiavarastot ovat maailman suurimmat. Kun rakennetaan vielä kiinteitä energialinjoa, ollaan entistä riippuvaisempia pitkistä sopimuksista... Venäjä hallitsee niitä. Hallitessaan energiavaroja, se voi öykkäröidä miten tahtoo. Ja onpa sillä toisaalta aikaa edetä suunnitelmissaan hitaastikin... Suunnitelma on kuitenkin jo pitkälti menossa.

Suomen rajalle on sijoitettu valtavasti sotakalustoa. Koiviston ja Svetogorskin alueilla on mustaläiskä, jonne kellään ei ole asiaa.
Sen lisäksi Venäjä rakentaa tutka-aseman Suursaareen. Toinen tulee Entisen Neuvostoliiton alueelle, kenties Ukrainaan.. Kolmas tulee Suomen lappiin, kunhan nyt päästään suunnitelmassa tarpeeksi pitkälle..

Tuleva suur-Venäjä voisi olla tämän kaltainen aluksi...

Tämä kuva on lainattu toisen profeetan kotisivuilta, ei ole omani...
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html

Miksi ei koko Suomea samantien ? Koska Länsi-Suomella ei ole minkäänlaista strategista tai taloudellista arvoa.. Mihin strateginen arvo perustuu ? Se perustuu tutka-asemiin...

Yksi Tutka-asema Suursaareen, yksi Ent. Neuvostoliiton alueelle etelässä ja yksi Suomen lappiin... Näin tutka peilaa koko Venäjän länsirajan vastauksena U.S.A.n ohjustorjunta-asemille..

Muuten.. Nämä ovat olleet suunnitelmissa jokatapauksessa. Suurin osa Suomen malmiesiintymistä muuten esiintyy ko. pois menevällä alueella.. ja parhaimmat rantatontit... EU ei korviansa lotkauta kansamme tradegialle... Saammehan pitää Länsi-Suomen... ja taas vaeltaa kansa idästä tavaroineen päivineen... Mikä inhottavinta.. Ruotsi nauraa päälle..

Milloin tämä kaikki tapahtuu ? HYVIN PIAN.. Olemme täysin housut kintuissa hyväuskoisuutemme kanssa. Emme kykene vastustamaan hyökkäystä millään tavalla.. ainakaan inhimillisin silmin.... Siinä tarvitaan yliluonnollisia voimia...

PROFEETTA SON OF ISASKAR

Vierailija

Jos Venäjä aloittaa sodan Euroopan maata vastaan,
niin luultavasti Euroopan eri maitten joukot puuttuvat asiaan.

Luultavasti myös natojoukot hyökkäävät Venäjälle.

Todennäköisesti Kiina on Venäjän puolella.

Elikkä 3 maailmansodan osapuolet olisivat?

Venäjä, Kiina, Intia? Japani? Islamimaat?, Vst Eurooppa, Yhdysvallat.

En usko että Venäjä pärjää yksin Euroopan maita ja Yhdysvaltoja vastaan.

Unohdat kiristysmomentin.. kaasu, öljy...
Siellä se Schröder ja kumpp. elämöivät Neuvostoliittoa ihannoivassa juhlassa Moskovassa ohjelmassa Putinin valtakunta... Tuntuvat olevan jopa mukana juonessa...

Totta. Mutta jos eivät haluaisi maksaa öljystä, niin
silloin hyökkäisivät Venäjälle?

Toisaalta taas Venäjällä on enemmän ydinkärkiä kuin Yhdysvalloilla.

En usko että Venäjä antaa ilmaiseksi öljyä tai kaasua millekkään maalle.

Toisaalta Usan hallinto voisi omia Venäjän öljy ja kaasuvarat valtaamalla
Venäjän. Luultavasti Usa saisi houkuteltua puolelleen Euroopan, kunhan lupaisivat puolet Venäjän kaasu ja öljyvaroista Euroopalle.

Koska öljyhän loppuu noin 50 vai oliko 100 vuoden päästä?

Vierailija
Ris
Jos Venäjä aloittaa sodan euroopan maata vastaan,
niin luultavasti euroopan eri maitten joukot puuttuvat asiaan.

Unohdat kiristysmomentin.. kaasu, öljy...
Siellä se Schröder ja kumpp. elämöivät Neuvostoliittoa ihannoivassa juhlassa Moskovassa ohjelmassa Putinin valtakunta... Tuntuvat olevan jopa mukana juonessa...

Vierailija
Ris
Jos Venäjä aloittaa sodan Euroopan maata vastaan,
niin luultavasti Euroopan eri maitten joukot puuttuvat asiaan.

En usko että Venäjä pärjää yksin Euroopan maita ja Yhdysvaltoja vastaan.

Yksikään maa ei lähettäisi miehiä tai validia kalustoa, koska emme ole enää missään sotilasliitossa. Ennenhän oltiin (YYA-sopimus).

Lähiaikoina vanhenenevia tarvikkeita ja ammuksia saataisiin hieman, mutta logistiikka olisi hankalaa. Lähinnä NATO-Norjan kautta.

Maan katkaisun takia oli viimeksikin se Raatten tien tapaus, ja sehän oli heti Talvisodan alussa. Olisi onnistuessaan estänyt kaiken maaliikenteen Ruotsiin ja Norjaan useaksi päiväksi.

Vierailija

Mielestäni Suomi olisi ehkä turvassa jos liittyisi Natoon.

Toisaalta taas silloin suomen pitäisi osallistua Nato joukkoihin.

Uskaltaisikohan Venäjä hyökätä Nato maihin?

Toisaalta Venäjällä on kiristykseen tarvittavat aineet.

Öljy.

mikään maa ei lähettäisi
miehiä tai validia kalustoa, koska emme ole
enää missään sotilasliitossa.
Ennenhän oltiin (YYA-sopimus).

Mielestäni Suomen pitäisi perustaa jonkinlainen liittouma joittenkin maitten
välille, Tai liittyä Natoon.

Onko Suomi muuten solminut Ydinsulku sopimuksen?

Kun en nyt muista onko sopinut vai ei.

Vierailija

Sota on koraani vs. siperian paholaiset. Siihen mennessä koraanilla on USA = amerikan mantere+britit+australia+intia+se osa euroopalla, jota ei ole siperialla. Vastassa vain Siperian nurkka.

(Bush tyhmemmän seuraajan seuraaja on se, joka virallisesti myy amerikan koraanille. )

Ja koraani voittaa. Onhan se kyllä kunnon rähinä. Metsää kaatuu yllättävän paljon. Ompahan hiakkaa hiakkakakkuihin.

Pyhä sota päättyy. Mitä seuraavaksi? Turhautuneisuutta ja itsemurhaiskuja. Terroria ja rähinä kunnes the last man falls.

Kaikki tässä kuollaan kuiteski.

Vierailija

NYT SE SITTEN TULI KUIN TAIVAALTA.
VENÄJÄ IRTISANOI TAE-sopimuksen.

Mikä on TAE-sopimus ?
Se on sopimus, joka rajoittaa tavanomaisten aseiden ja tankkien määrää Atlantin ja Uralin välillä. Tosiasiassa tankit on jo siirretty rajan läheisyyteen eli hommaa on suunniteltu hiljaisuudessa talvisodan malliin. Silloinhan Neuvostoliitto asetteli kalustoa vuosia ennenkuin alkoi varsinaisen hyökkäyksen..

Koskapa Venäjä on purkanut kaikki sotia koskevat sopimuksensa, on perusteltua Suomessa lopettaa omat Suomen puolustusta rajoittavat sopimukset. Meillä on oikeus puolustaa maatamme yhtäpaljon kuin on Venäjällä oikeus hyökkäillä...

Koska Suomen puolustusvoimat ovat presidentin hallussa, tarvittaisiin jonkinlainen sotilasjohdon manipulaatio tai vallankaappaus.. Suomessa se ei tule ikinä onnistumaan ja hyvä niin...

Ainoaksi vaihtoehdoksi jää siis kansalaisaktiivisuus. Tätä ovat suojeluskunnat, joita ehdottomasti taas tarvitaan.. Ajan merkit ovat sellaiset. Suomen ei tarvitse noudattaa pariisin sopimusta siihen totuuteen perustuen, että Venäjä oikeudettomasti ryösti Karjalan (Tarton rajat oikeat) ja Euroopasta ei tule apua.. Ja se on varma. Schröder ja Putin sopivat kaasuputken Itämerelle.. Samalla vaihdettiin kauppasummana Suomi ja Baltian maat. Kaasu on vähän halvempaa.... ainakin aluksi...

Miksi luulen näin ? Täytyy olla kyllä tavallisen tomppeli, jos ei tajua Euroopan ja Venäjän vain yrittävän heikentää talouttamme erilaisilla ansoilla.. Meitä ei kuunnella EU:ssa.. Jotain on siis tapahtunut jossain tietämättömyydessä... Sopimus Suomen ja Baltian jakamisesta on olemassa, julki se tullee lähiaikoina.

Ainoa toivomme on Yhdysvallat.. Niitä kiinnostaa suurestikin estää Venäjän Imperiumin laajentuminen. Ei Yhdysvallat Suomesta saa mitään taloudellista hyötyä... Hyöty on geopoliittinen..

Vahvan presidentin arvo on osoitettu Venäjällä. Suomessa puuttuu johtajuus, joka selkeästi osaisi tehdä rohkeita nimenomaan Suomea koskevia päätöksiä... Suomi on nukkunut ja laiskotellut turvallisuuspolitiikan kultaiset päivänsä.. Tähän on syynä hyvä keksintö demokratia. Demokratia toimii kyllä rauhan päivinä, mutta on altis sinisilmäisyyteen, laiskistumiseen ja epätodelliseen turvallisuudentunteeseen. Suomen ulko- ja puolustusturvallisuutta koskevat asiat tulisi olla yksin hallituksen ja presidentin käsissä eikä niihin koskeviin asioihin saisi eduskunnan puolueiden, kansanedustajien tai lakeja säätävien elimien olla mahdollista puuttua...

Puolustusvoimien resurssien supistaminen sekä uuden aseteknologian kehittämisen jäädyttäminen ei ole kovinkaan viisasta samalla kun luovutaan jalkamiinoista ja kenties rypälepommeista.. Vieläpä sanoi persidentti tutka-aseman olevan merkityksetön.. Joko persidentti on TYHMÄ tai sitten hän on mukana Putinin suunnitelmassa sätkynukkena... Luulenpa ettei persidenttimme ja hänen perheensä sekä hallituksen jäsenten ja heidän perheidensä henki ole kovinkaan kallis, kun hyökkäys alkaa ja häviämme sodan... Kyllä se on balanssissa valta ja VASTUU.

Rukoilen Taivaan Isältä maamme ja kansamme varjelusta sekä viisautta Suomen asioista päättäville henkilöille.

PROFEETTA SON OF ISASKAR

Vierailija

itselleni on aivan yhdentekevää miksi maaperää jolla elän ja asustan kutsutaan tai ketkä ovat heitä jotka sanovat miten "asiat" ovat.

vituillaan asiat on kuitenkin. minulle venäläinen elitisti ja suomalainen elitisti ovat yksi ja sama asia, ahneita paskoja molemmat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat