kysymys .

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

ööh eli jos.. jos kaikki on suhteellista ja epävarmaa.. niin mistä sit voi tietää että sijaitset universumissa ( iso paikka? ) jos et oo varma niin sillon et voi ku arvata.. ja mä en oo tostakaan varma mutta voi olla että jos kaadat hinkillisen maalia lattialle niin jos sulla on "tuuria" niin voi olla että siihen ilmestyy texti mistä saat haluamasi informaation..

ok te varmaan luulette että tää on ihme kysymys mut hmm.. no tykätkää mitä tykkäätte ei se mulle kuulu ... cya

Kommentit (9)

Vierailija

Et ole tainnut kuulla sanontaa "mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma"...

Siitä voit olla sinäkin varma että maapallon keskipiste ei ole kaikkeuden keskipiste. Kaikkeuden keskipiste nimittäin sijaitsee minun Solar Plexuksen kohdalla, joten maailmankaikkeuden keskipiste sijaitsee maapallon ulkopinnalla.

Vierailija
nuubi
jos osaatte sanoa yhden jutun mistä olette varmoja niin sillon voisin sanoa että olet jumala

Mikään ei ole varmempaa kuin kuoleman jälkeinen elämä.

Vierailija
Einesteini
nuubi
jos osaatte sanoa yhden jutun mistä olette varmoja niin sillon voisin sanoa että olet jumala

Mikään ei ole varmempaa kuin kuoleman jälkeinen elämä.

Varmaa niin. Raato takaa ruuan muutamille ja on hyvä bisness hautureille, että sellaista elämää ainakin.

Olette nuo jutut kirjoittaneet ja olen ne lukenut ynnä luultavasti vilkaisette tätäkin tekstiä. On täysin varmaa, että yksi meistä kolmesta on olemassa. Mikään noista toiminnoista ei olisi muuten mahdollinen.

Tietysti kysymyksessä voi olla esim. aistiharha tai hallusinaatio, joista kumpaakaan ei voi olla, ilman biologisen koostumuksen läsnäoloa eli tähtitieteellinen väitteeni pitää edelleen paikkansa.

Alkuperäisen tähtitieteellisen haahuun perusteella olen siis avaruuden jumala ja voitte ryhtyä maksamaan kirkollisveron tililleni.

Vierailija
valtiokonttorin elatti
Varmaa niin. Raato takaa ruuan muutamille ja on hyvä bisness hautureille, että sellaista elämää ainakin.

Sitähän tarkoitin että elämä jatkuu, vaikkakin yksilöt kuolisivat.

(mutta silti uskon sielun kuolemattomuuteen, koska mitenkäs muuten ne jäis kummittelemaan herkkiä ihmisiä?).

elä edes yritä väittää että niitä ei muka olisi, koska ollaanhan musta aukkokin havaittu.

Vierailija

No tuohan on filosofiaa, ei tähtitiedettä.

"Eli olen suhteellisen epävarma, olen siis teini", vai miten se Descartes asian ilmaisi?

Vierailija
Harrastelija-Ajattelija

"Eli olen suhteellisen epävarma, olen siis teini", vai miten se Descartes asian ilmaisi?

Eikös se olluut Descartes, joka ryömi uuniin ja huomasi olevansa olemassa. Nykyteinit käyttää hupparia, ettei niitä tunnistettaisi.

Ei se taida muuten tähtitieteen ja filosofian ero olla niin suuri. Jossain menee raja, jonka jälkeen ei auta kuin filosofia. Siks toisekseen moni tähtitieteen teoria (elä kysy esimerkkiä en muista) on oikeastaa filosofiaa.

Nämä henkimaailman jutut nyt on sitten niinku ja silleen ynnä usein tähtitieteellisen typeriä, mutta mielenkiintoisia silti.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Harrastelija-Ajattelija

Eikos se ole juuri painvastoin:"Olen totaalisen varma, ilman epailyksen haivaakaan, olen siis teini"?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Uusimmat

Suosituimmat