Fanaatikot?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kysymys palstan fanaatikoille (esim. vastaaja_83urjd9, SAMAEL, savor yms.)

Oletteko saaneet mitään aikaiseksi meuhkaamisellanne?
Onko kukaan muuttanut mielipidettään teidän takianne?

Tämä ei ole vittuilua, vaan haluan tietää onko siitä mitään hyötyä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija
kabus

Olihan siitä hyötyä.

Työstin ajatustani esittämällä ideoita ja uusia oivalluksia, joista osa piti heittää roskikseen.

Joku istuu omassa huoneessaan ja vääntää kaavat ja muut itsekseen.

Minä nyt vain työstin kesken eräistä ajatustani täällä.

Nämä

http://www.onesimpleprinciple.com

sivuilla esitetyt ajatukset tästä nyt syntyivät.

Sain paljon ajatuksen työstämisen aikana. Joka aamu minulla oli juttu jota pohtia.

Ilman tätä keskustelupalstaa ei olisi olemassa onesimpleprinciple ajatusta.

;):)

Vierailija

Tänään tulee ohjelma Einsteinista. Ikävä kyllä markkinatalouden mukaisesti ohjelma ei näy kaikille. Se hidastaa kehitystä. mutta ei se mitään. Aikaahan ihmiskunnalla on. Vai onko?

Jos katsot ohjelmaa, voit kysyä itseltäsi miten se tila kaareutuu.

Ajatukseni mukaan mustalla aukolla on isompi ulkoinen paine kuin esim. maapallolla.

Tämä siksi että mustasta aukosta avautuvat massiiviset ja vähän ulkopintaa omaavat energiakimput eivät vuorovaikuta mustan aukon ohi menevien laajenevien energiakimppujen kanssa. Mitä vähemmän ulkopintaa, sitä vähemmän energiakeskittymä avautuu energiaansa pois päin itsestään.

Nyt mustan aukon ohi menevät laajenevat energiakimput tönivät toisiaan kohti mustaa aukkoa itsestään avautuvilla energia-aalloilla. Sen takia mustaa aukkoa kohti menee enemmän kolmiulotteisesti laajenevia
energiakimppuja.

Ne siirtävät myös liike-energiaansa enemmän mustan aukon lähellä oleviin kappaleisiin kuin mitä mustasta aukosta avautuvat energiakimput siirtävät liike-energiaansa mustan aukon lähellä oleviin kappaleisiin.

Ps. en ole vielä oppinut että mitä se absorboi tarkoittaa.

Vaan voisiko se tarkoittaa esim. sitä että esim. mustan aukon tiheät ja vähän ulkopintaa omaavat energiakimput kykenevät ikäänkuin kuolettamaan itsestään avautuvilla energia-aalloilla vastana tulevista energiakimpuista avautuvia energia-aaltoja?

jos, niin silloin kylmäfuusio-ilmiön omaisesti mustaa aukkoa kohti tulevat energiakimput laajenevat toistensa lähelle, liikkumatta toisiaan kohti.

Tämä lisää entisestään mustaan aukkoon kohdistuvaa ulkoista painetta.

Tila siis ei laajene tai kaareudu.

Vierailija
SAMAEL
Entäpä te trollaajat? Mitä tälläkin alottamallasi turhalla ketjulla luulet saavasi aikaan? EVVK

En ole trolli, vaan tosissani.

En kerro.

Vierailija

Olen myöskin fanaatikko, ainakin suomalaisen mittapuun mukaan.

Hyöty on se, että mittaan päivittäin kristinuskon vastustuksen intensiteettiä, ja näin se käy parhaiten.

Se kertoo sen erityisyydestä.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Toisaalta on ollut aivan mukava huomata, että meuhkaamiseni kvarkkien äärettömyyteen ulottuvasta kenttäolemuksesta onkin ollut jotain Higgsin kenttään liittyvää. Eli vailla teoreettista alan koulutustakin voi tulla visioita. En ihmettele enää miten kreikkalaiset kehittivät atomoksena tunnetun käsitteen jo tuhansia vuosia sitten.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Ainakaan en ole ollut muussa pahanteossa kun olen kaiken teoriaa keksinyt. Liioittelen. En ole keksinyt kaiken teoriaa vaan yrittänyt päästä selville miksi äärettömyyteen ulottuva kvarkkia määrittävä kenttä ei olisi mahdollinen. Olen vain jumissa siinä fanaattisessa käsityksessä ettei sille ole estettä. Ehkä maailma on huonontunut siinä, koska olisin voinut käyttää aikani maailman parantamiseen tuollaisten pohdintojen aikana. Mutta kun teen työkseni maailman parannusta niin tauoilla ei oikein huvita. On mukavampi fanaattisesti fiktiivisesti fantasioida.

Oho. Onko tuollaista sanaa "fantasioida"?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
SAMAEL
Ei se ainakaan ole pahentunut. Miten tämä trolliketjusi muuttaa maailmaa?

Vastaa ensin esittämiini kysymyksiin, niin vastaan sinulle.

Vierailija

Harvemmin jotain asiaa vastaan toimiminen auttaa pitkällä tähtäimellä. Yleensä kestävä kehitys toimii silloin, kun taistellaan jonkun puolesta.

Se on rakentavampaa.

Vierailija
Paul M
Ainakaan en ole ollut muussa pahanteossa kun olen kaiken teoriaa keksinyt. Liioittelen. En ole keksinyt kaiken teoriaa vaan yrittänyt päästä selville miksi äärettömyyteen ulottuva kvarkkia määrittävä kenttä ei olisi mahdollinen. Olen vain jumissa siinä fanaattisessa käsityksessä ettei sille ole estettä. Ehkä maailma on huonontunut siinä, koska olisin voinut käyttää aikani maailman parantamiseen tuollaisten pohdintojen aikana. Mutta kun teen työkseni maailman parannusta niin tauoilla ei oikein huvita. On mukavampi fanaattisesti fiktiivisesti fantasioida.

Oho. Onko tuollaista sanaa "fantasioida"?

Et vaikuta fanaatikolta.

SAMAEL taas paljasti heti olevansa.

Vierailija
Savor
kabus

Olihan siitä hyötyä.

Työstin ajatustani esittämällä ideoita ja uusia oivalluksia, joista osa piti heittää roskikseen.

Joku istuu omassa huoneessaan ja vääntää kaavat ja muut itsekseen.

Minä nyt vain työstin kesken eräistä ajatustani täällä.

Nämä

http://www.onesimpleprinciple.com

sivuilla esitetyt ajatukset tästä nyt syntyivät.

Sain paljon ajatuksen työstämisen aikana. Joka aamu minulla oli juttu jota pohtia.

Ilman tätä keskustelupalstaa ei olisi olemassa onesimpleprinciple ajatusta.

Eli sinulle psykologinen prosessi?

Vierailija

Olen palstan aloitteleva trolli. Hyvää iltaa.

Trolli olen useilla muilla palstoilla, kuten myös oikeassa elämässänikin.

Olen se kiusattu nörtti, josta tuli koodaaja. Nyt kostan TROLLAAMALLAAAA!!!

sin(5pi^e)*E= Olli V

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat