Paholainen vs. Hyväläinen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin. On alkamassa jälleen suuri Battle Saatanan omien ja Juumalan omien välillä.

Eikäs se ole pelkästään henkinen taistelu, vaan sisällissota jokaisessa kansassa monien kaupunkien välillä...

Urheilussahan tuollainen mittelö on tullut jo tutuksi, seurajoukkuiden taistellessa toisiaan vastaan, mutta hellyttävissä merkeissä - onneksi - on suurin osa noista mittelöistä käyty.

Jo muinaisessa Kreikassa kaupungit sotivat toisiaan vastaan.

Mutta aivan varmaa on, että tämä Suomemme ei - ikävä kyllä, ole kovin yhtenäinen ja yhteen hiileen puhaltaja...

On sekopäisiä ateisteja, jotka vain herjaavat, haukkuvat ja pilkkaavat mistään välittämättä, ja on uskovaisia, jotka hiljaisina kantavat jokaisen lyödyn haavan.

Mutta odottakaatte, ei Juumalankaan joukotkaan ole aseettomia, ei konkreettisesti eikä hengellisesti.

Juumala voi patistella teistäkin - pahimmat tiede.fin keskustelijoista - kohden hirveää Helvettiä...

Ottakaa vastaan varoitus, ja katukaa syntejänne, piru-perkeleet!

Kommentit (5)

Vierailija

Missä tuommoista taistelua vois päästä seuraamaan? Olis jotain katottavaa vaihteeksi, kun ei niin Jumalaa kuin Saatanaakaan ole koskaan onnistuttu - ja tuskin suuremmin yritettykään - osoittaa olemassaoleviksi muuten kuin Aukkojen Jumala - argumenteilla ja terveen järjen mukaan molemmat ovat peräisin sen ja mielikuvituksen (joista jälkimmäisen olen minä itsekin havainnut ällistyttäväksi) tuloksesta.

Vierailija
Deinonychus antirrhopus
Missä tuommoista taistelua vois päästä seuraamaan? Olis jotain katottavaa vaihteeksi, kun ei niin Jumalaa kuin Saatanaakaan ole koskaan onnistuttu - ja tuskin suuremmin yritettykään - osoittaa olemassaoleviksi muuten kuin Aukkojen Jumala - argumenteilla ja terveen järjen mukaan molemmat ovat peräisin sen ja mielikuvituksen (joista jälkimmäisen olen minä itsekin havainnut ällistyttäväksi) tuloksesta.

- Ei sitä pääse seuraamaan, vaan siihen on osallistuttava.

Vierailija
Deinonychus antirrhopus

Olet oikeassa. Pieni virhe kuitenkin. Tässä oli kyse Juumalan (Puumalan?) Eikä Jumalan ja Saatanan välisestä erästä.

Tämä Juumala on suuruus, josta ainakaan rippikoulussa ei puhuttu mitään. Oisko tämä se, jonka Hesekiel kuvasi "jäsen kuin aasilla ja vuoto kuin orhilla"

Vierailija
Agison
- Ei sitä pääse seuraamaan, vaan siihen on osallistuttava.

Oi, pääsekö ihan riehumaan ja toimimaan itse? Yaba-Daba-Doo! Minne voin ilmoittautua rekrytoitavaksi?

Vierailija

Minua nytte kyllä kiinnostaa, että mikä on tämän Juumalan ja Jumalan suhde.

Ettei vahingossa mene väärään ruotuun/tappeluun. Oisko tässä tapauksessa Saatanan puoli terveempi?

Onko Pyhä Kolminaisuus väistymässä ja Pyhä Neliömäisyys syntymässä?

Saako rynnärin, Emmakin kyllä käy. Entäs pistin, tarvitaanko. Onko tulitukea ja minkälaista jos on?

Saako rähinäremmin ja miekkavyön?

Haluan myös ajaa ja ammuskella panssarivaunulla. Kranaatinheitinkin on oikein kiva lelu.

Uusimmat

Suosituimmat