Missä olit ennenkuin olit hedelmöittynyt munasolu?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

? ?

Eli olitko reinkarnaation kautta syntynyt sielu, vai olitko kenties olematon?
Minne meet tämän elämän jälkeen?
"Sekasorron ja kaaoksen maahan, jossa valokin on pimeyttä"(Jobista)
Vaiko menetkö Taivaan kirkkauteen - jos sieltä tulitkin?

Luuletko todella olleesi olematon ennen tänne saapumista?
Vai etkö vain tiedä? Se ei nyt kelpaa vastaukseksi!

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Sen tiedän että hyvin suuri osa minusta on kulkenut monta kertaa paskana monen suoliston läpi ennen syntymääni, muu on epävarmempaa.

Vierailija
Ulmas
Sen tiedän että hyvin suuri osa minusta on kulkenut monta kertaa paskana monen suoliston läpi ennen syntymääni, muu on epävarmempaa.

- Eli olitko jonkun mielikuvitusta?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Hypnoottisella regressiolla asia on helppo selvittää. Yllättävän monilta ihmisiltä löytyy sivupersoonia, jotka ovat "eläneet" ennen ao. henkilön syntymää. Reima Kampmann on tutkinut asiaa laajemmaltikin.

Oikeasti mitään jälleensyntymistä ei tietenkään ole. Ihmisen mieli vaan järjestelee asioita loogisiksi mieltäimiksiin kokonaisuuksiin.

Oikea vastaus on "olematon".

Vierailija
Volitans
Hypnoottisella regressiolla asia on helppo selvittää. Yllättävän monilta ihmisiltä löytyy sivupersoonia, jotka ovat "eläneet" ennen ao. henkilön syntymää. Reima Kampmann on tutkinut asiaa laajemmaltikin.

Oikeasti mitään jälleensyntymistä ei tietenkään ole. Ihmisen mieli vaan järjestelee asioita loogisiksi mieltäimiksiin kokonaisuuksiin.

Jos sulkisit silmäsi, tukkisit korvasi ja kaikki aistihavaintosi, mitä jäisi jäljelle? Ei mitään? Ehkäpä tuo tunne olisi kytketty johonkin toiseen muinaisajan asukkiin? Sillä perustelen jälleensyntymää...

Syntyessäsi joku on vain skitsoillut sielusi itsestään irti...

Vierailija
Deinonychus antirrhopus
Miten tämä liittyy "Evoluutio ja fossiilit" - aiheisiin?

Olin margariininappi kanttiinin hyllyssä (lainaus).

Evoluutioon se liittyy kyllä. Eikös ole ihme, mitä kaikkea pelkästä margariininapista voi kehittyä.

Vierailija
valtiokonttorin elatti
Deinonychus antirrhopus
Miten tämä liittyy "Evoluutio ja fossiilit" - aiheisiin?

Olin margariininappi kanttiinin hyllyssä (lainaus).

Evoluutioon se liittyy kyllä. Eikös ole ihme, mitä kaikkea pelkästä margariininapista voi kehittyä.

Tuon mukaan olit ennneen lehmä!
Mutta ihmisten käsien kautta, joten ehkä silti ihminen?
Ja jotain tunnettahan ne immeiset siihen margariiniin parnaa?

Vierailija

Jaa-a. En tiedä. Miulla on sellanen jännä muistijälki ollut ihan pienestä asti, tai jostain asti, en osaa oikein selittää sitä.. se on sellanen että olen jossain ihan helkutin korkeella ja zoomailen maapalloa periaatteessa.. kehoni on vähän niinkuin olematon, sitten katselen paikkaa ja syöksyn yhä lähemmäs kohti tätä paikkaa, joka on miun ensimmäinen kotitalo (kerrostalo jossa vuoden syntymäni jälkeen asuin vanhempien kanssa). Toi on jotenkin omituinen flash niinsanotusti, eikä miulla ole oikeen hajua mistä johtuu. Yleisesti ottaen käsittelen sitä ensimmäisenä muistonani, ja luulen, että kyse on varmaan ollut ensimmäisestä unestani, jonka olen ihan pienenä nähnyt, mutta jota en muuten muista/hahmota, nuoren iän takia. 99% varma olen että unesta on kyse, mutta jännää kun muistelen sitä, niin se vaikuttaa niin kaukaiselta, että tuntuu jottei olisi tästä elämästä lainkaan, mutta on se varmaan kuitenkin
Vastasin olematon, tietty. Mutta eihän sitä tiedä vaikka olis jonkinlaisessa energiavirrassa kiitänyt jossain käsittämättömässä muodossa, ja jotenkin jonkun kumman oikun takia, tänne tällaseksi lihaköntiksi aineellistunut
Mutta tuskinpa kuitenkaan sentään.. mielenkiintoinen ajatuksena tosin

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Agison
Volitans

Jos sulkisit silmäsi, tukkisit korvasi ja kaikki aistihavaintosi, mitä jäisi jäljelle? Ei mitään? Ehkäpä tuo tunne olisi kytketty johonkin toiseen muinaisajan asukkiin? Sillä perustelen jälleensyntymää...

Syntyessäsi joku on vain skitsoillut sielusi itsestään irti...

Itseasiassa tämä "skitsoilu" menee toisin päin. Aivot kehittävät ilmeisesti sivupersoonia hankalien asioiden työstämiseksi - älykkäillä ja henkisesti tasapainoisilla ihmisillä on sivupersoonia keskimääräistä enemmän. Kun ongelmia pääsee tarkastelemaan välillä toisesta näkökulmasta, niin ongelmat yllättäen pienenevät.

Tästä on jo yli 20 vuotta, kun noiden asioiden parissa olin. Mielenkiintoisia hypnoosisessioita oli näiden sivupersoonienkin kanssa. Paria tutkittiinkin ja sivupersoonan kertomat pitivät hyvin paikkansa. Välillä löydettiin kuitenkin konkreettinen lähde näille tiedoille.

Se, että sivupersoonat ovat eläneet ennen syntymää on aivan loogista - jos sivupersoonat esiintyisivät samaan aikaan, niin silloin on kyse skitsofreniasta.

Sivupersoonia voi löytyä muuten myös tulevaisuudesta.

Vierailija
Volitans

Sivupersoonia voi löytyä muuten myös tulevaisuudesta.

Tuo onkin mielenkiintoista, ja esimerkiksi Raamattu ennusteluineen perustuu pitkälti tuolle tosiasialle...

Tulee voimmakaita de' ja vuita, jos ei omasta, niin toisen kokemuksesta, joka siis silloin olet sinä...

Itse asiassa uskon, että suurin osa ihmisistä joutuu kadotukseen, tuohon olemattomuuteen kuoltuaan... Ja sellaisesta meidätkin on ehkä vedetty tähän olotilaan

Vierailija
Obscured evolutionist2
Minä ainakin olin isän pusseissa radalla

- Mutta ennen sitä, ennen nahkapusseihin joutumista?
+ Vai oletkos ollut sielä niin kauan, että siittiönsä tiesivät elämästä kaiken?
* Nyt pittääkin hautoa niitä vähän kauemmin kuin tähän mennessä!

Vierailija
Dr Lazer
Jaa-a. En tiedä. Miulla on sellanen jännä muistijälki ollut ihan pienestä asti, tai jostain asti, en osaa oikein selittää sitä.. se on sellanen että olen jossain ihan helkutin korkeella ja zoomailen maapalloa periaatteessa.. kehoni on vähän niinkuin olematon, sitten katselen paikkaa ja syöksyn yhä lähemmäs kohti tätä paikkaa, joka on miun ensimmäinen kotitalo (kerrostalo jossa vuoden syntymäni jälkeen asuin vanhempien kanssa). Toi on jotenkin omituinen flash niinsanotusti, eikä miulla ole oikeen hajua mistä johtuu. Yleisesti ottaen käsittelen sitä ensimmäisenä muistonani, ja luulen, että kyse on varmaan ollut ensimmäisestä unestani, jonka olen ihan pienenä nähnyt, mutta jota en muuten muista/hahmota, nuoren iän takia. 99% varma olen että unesta on kyse, mutta jännää kun muistelen sitä, niin se vaikuttaa niin kaukaiselta, että tuntuu jottei olisi tästä elämästä lainkaan, mutta on se varmaan kuitenkin
Vastasin olematon, tietty. Mutta eihän sitä tiedä vaikka olis jonkinlaisessa energiavirrassa kiitänyt jossain käsittämättömässä muodossa, ja jotenkin jonkun kumman oikun takia, tänne tällaseksi lihaköntiksi aineellistunut
Mutta tuskinpa kuitenkaan sentään.. mielenkiintoinen ajatuksena tosin

- Se voi olla de'ja vu, vaikkapa joistakin television dokumenteista, joissa sateliiteilla katsotaan maata.
+ Mutta ainakin itselläni on jo ollut monta de' ja vu':ta näistäkin nettikeskusteluista... Pittää vielä kytätä sitä yhtä viestiä, milloin se tulloo...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat