Oletko joskus kirjoittanut SUOMI 24 sivuille?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Palstaa lukiessa törmää jatkuvasti ilmeiseen väheksyntään Suomi 24 sivustoa kohtaan.

Kysymys kuuluukin;

Kykeneväkö palstan kirjoittajat rehellisesti omaa itseään tiedostaen vastaamaan ovatko he joskus kirjoittaneet kyseiselle palstalle?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kyllä vain ja edelleenkin sinne kirjoittelen. Tosin ihan muutamalle alueelle, missä tunnen, että minulla on jotakin tietoon ja/tai kokemukseen perustuvaa annettavaa.

Lisäys: eivät ne kaikki Suomi24 -alueet huuhaata ole. Siellä on hyvinkin käytännön läheisiä alueita missä esim. ihan oikeasti saa apua esim. kiinteistön ongelmien tai vaikkapa ilmanvaihto/ilmastointi -laitoksien suhteen.

Vierailija

Tunnustan kaiken.. olen lukenut sieltä viestejä, olen kirjoittanut sinne useaankin otteeseen: esim. kaupungit&kunnat, suhteet&tunteet, äidit&isät -alueille.. kääk.. en taida päästä taivaaseen.. en tosin ole maksanut vuosiin kirkollisveroakaan.. tunnen sieltä yhden moderaattorinkin.. siis APUA auttakaa minua pikkuista.. lapsistanikin tullut pakanoita.. todennäköisesti heistä voi tulla vielä Suomi24.fi -palstalle vakiokirjoittajia joku päivä.. Habbo-hotellista ensin tiede.fi ja sitten kovempiin portaaleihin.. porttiteoria you know.. sieluni taitaa palaa hornan lieskoissa kirkkaalla liekillä... .. kamalaa että Jumala kaikkivaltias, kaikkivoipa ja niin kaukaakin vielä viisas on sallinut kuitenkin meille kuolevaisille mahdollisuuden käydä Suomi24-palstalla.. miten saan enää öitä nukutuksi.. tehdäänkö Sveitsissä vielä armomurhia.. aaaargh..

Vierailija
Ananda
Tunnustan kaiken.. olen lukenut sieltä viestejä, olen kirjoittanut sinne useaankin otteeseen: esim. kaupungit&kunnat, suhteet&tunteet, äidit&isät -alueille.. kääk.. en taida päästä taivaaseen.. en tosin ole maksanut vuosiin kirkollisveroakaan.. tunnen sieltä yhden moderaattorinkin.. siis APUA auttakaa minua pikkuista.. lapsistanikin tullut pakanoita.. todennäköisesti heistä voi tulla vielä Suomi24.fi -palstalle vakiokirjoittajia joku päivä.. Habbo-hotellista ensin tiede.fi ja sitten kovempiin portaaleihin.. porttiteoria you know.. sieluni taitaa palaa hornan lieskoissa kirkkaalla liekillä... .. kamalaa että Jumala kaikkivaltias, kaikkivoipa ja niin kaukaakin vielä viisas on sallinut kuitenkin meille kuolevaisille mahdollisuuden käydä Suomi24-palstalla.. miten saan enää öitä nukutuksi.. tehdäänkö Sveitsissä vielä armomurhia.. aaaargh..

http://www.youtube.com/watch?v=5X1VIyZe3Ws

Vierailija

Minä rekisteröin sinne ehkä noin vuosi sitten. Taisin kirjoittaakin jopa neljä viisi viestiä, palstalle jonka nimi oli Lifestyle. Se vaikutti ainoalta palstalta siellä jossa etupäässä kirjoitteli rekisteröityneitä. Mutta en minä siellä viihtynyt. Tuhosin profiilini ja sinne jäi Suomi24. En tykkää kirjoitella paikoissa missä rekisteröinti ei ole pakollista.

Ja nyt jälkeen päin olen kuullut sieltä sun täältä täällä Tiede.fi foorumilla, miten siellä modet radeeraa ja bannaa oman mielensä mukaan. En pidä diktatuuri-metodeista. En voi sietää foorumeja missä modet määräilee ja leikkii diktaruuria/yksinvaltiasta. Sananvapaus on tärkeä asia.

Tällä Tiede.fi foorumilla ei ole selviä regler mmm sääntöjä, mutta foorumi näkyy toimivan aika hyvin siitä huolimatta.

Vierailija
Barbaari
En ole kirjoittanut sinne.
Muutamia kertoja on kyllä pyydetty poistumaan tältä palstalta sinne.

Mietin kyllä miksi, vaikka juttuni ovat usein siitä asiallisemmasta päästä. Mielestäni jostain kumman syystä ihmiset sanovat minulle niin helpommin kuin muille.

Minua on myös muutaman kerran kehoitettu poistumaan Tiede.fi ja menemään Suomi24. Mutta ei tuollaisista kannata välittää. Yksi ehdotteli täällä että antaisin luvan hänen lainailla minun kirjoituksiani siellä ja testata kuinka kauan kestäisi ennen kuin modet siellä raderaisi ne pois. Ihan niin kuin minä paha kirjoittaja mukamas olisin. Mutta kaikki kiikastaa siitä että vastustan Ruotsin pakolaispolitiikkaa ja kritisoin Islamia. Kukkahattutädit ja kukkahattusedät ei tykkää sellaisesta.
Tietäisivät vaan että meidän TV'ssä on alettu pitämään debatteja pakolaispolitiikasta ja kolmen kaupungin vaikeuksista pakolaistulvan takia. Entinen hallitus, kuten nykyinenkin on alkanut saada paljon kritiikkiä katastrofisen pakolaispolitiikan takia, myöntävät itsekkin että jotain on tehtävä, mutta eivät tiedä mitä.
TV on muuten aukaissut pakolaispolitiikasta oman ketjun foorumiinsa.

Älä välitä, et ole ainoa joka on käsketty pois tältä palstalta, ehkä sinäkin olet saanut vihollisia täällä kuten minäkin?

EDIT
Olen boikotoinut nyt aikani yhtä oikein isoa/suurta ruotsalaista foorumia diktaattorisien modejen takia. Mutta ehkä olisi taas aika palata keskusteluihin siellä ja varoa jokaista sanaansa. Olla kylmä ja totinen ja pysyä viestin aiheissa, ot ei saa kirjoittaa. Täällä Tiede.fi kun on toisinaan niin hiljaista, niin olen alkanut ikävöimään vilkasta foorumia. Mutta en minä Tiede.fi lähde pois.

Vierailija

Se mikä minua vaivaa SUOMI 24 palstalla oli, että vastauksia sai odottaa viikokaupalla.
Se ei vastaa odótustani "nettikirjeenvaihosta"!

Vierailija

Jos Suomi24:lla aikoo kirjoitella, ei kannata mainita mitään "negatiivista" naisista ja heidän kiinnostuksestaan ulkomaalaisiin miehiin... Siis ei mitään.
Siellä tuntui olevan myös provooja, joka asiaan kiihotti. Ilmeisesti sama mode...

Vierailija

Olen joskus kirjoitellut siellä kuten myös täällä. Nyt tuntuu siltä, että kaikki sanottavan arvoinen on toistaiseksi sanottu, joten olen säästellyt sanojani tuonnemmaksi. Voihan olla, että vielä tapahtuu jotakin tai päässäni napsahtaa ja suollan kirjoitusta kuin automaatti. Älkää ainakaan vielä säikähtäkö!

Vierailija

Voiko joku kaantaa taman.....????

"Bonnier Publications International A/S:n s�hk�postiviestien keskeytt�minen

Olet nyt keskeytt�nyt Bonnier Publications International A/S:n s�hk�postiviestien l�hett�minen itsellesi."

mira.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Ayla

Älä välitä, et ole ainoa joka on käsketty pois tältä palstalta, ehkä sinäkin olet saanut vihollisia täällä kuten minäkin?

EDIT
Olen boikotoinut nyt aikani yhtä oikein isoa/suurta ruotsalaista foorumia diktaattorisien modejen takia. Mutta ehkä olisi taas aika palata keskusteluihin siellä ja varoa jokaista sanaansa. Olla kylmä ja totinen ja pysyä viestin aiheissa, ot ei saa kirjoittaa. Täällä Tiede.fi kun on toisinaan niin hiljaista, niin olen alkanut ikävöimään vilkasta foorumia. Mutta en minä Tiede.fi lähde pois.

Jokaisella pitäisi olla mielipidevapaus eikä sen perusteella pitäisi syrjiä ketään jos asiallisena kykenee siitä viestimään.

Itseäni pyydetään poistumaan jos sanon jotain anteeksipyytelemättömän sivistymätöntä ja sanon asiat niinkuin ne ovat.

Älä lähde pois, sinua jäisi moni kaipaamaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat