Seuraa 
Viestejä45973

http://www.youtube.com/watch?v=VrjK-92Q ... re=related

Oli aivan pakko laittaa tämä tänne tekniikka-osastolle. Suomen ammattikoululaiset tosiaan taitavat autotekniikan.
By the way, mikä on hyrskytin?

  • ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (24)

No, tuo on sarjaa: "mopoon dieseliä ja mummujen sietokynnystä testaamaan". Sitten kaljoissa autotermistön tietoutta julistamaan ja ehkä ohjastetaan joku karvanoppacorolla puuta pussaamaan illan päätteeksi.

Lippisjeppe puhui asiaa!

Turbo Coswoortti kiihtyy 6,4 sekkaan eikä oo yhtään ruuvattu! Tfyyhyypyythyy! Repikää siitä bemsku jätkät! Tfyyhyypyythyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665

Hah. 2-3 tonnilla saa moottoripyörän joka kiihtyy huomattavasti paremmin kuin yksikään sarjavalmisteinen auto; hyrskyttimellä tai ilman. Eikä yhtään o ruuvattu!

Denzil Dexter
Hah. 2-3 tonnilla saa moottoripyörän joka kiihtyy huomattavasti paremmin kuin yksikään sarjavalmisteinen auto; hyrskyttimellä tai ilman. Eikä yhtään o ruuvattu!

Hah itelles. Useimmissa autoissa ei talvella pallit jäädy, vaikka kiihtyykin vähän hitaasti. Ei tartte kanssa käyttää semmosta läpinäkyvää muovitötteröä pärstän suojana.

valtiokonttorin elatti
Denzil Dexter
Hah. 2-3 tonnilla saa moottoripyörän joka kiihtyy huomattavasti paremmin kuin yksikään sarjavalmisteinen auto; hyrskyttimellä tai ilman. Eikä yhtään o ruuvattu!



Hah itelles. Useimmissa autoissa ei talvella pallit jäädy, vaikka kiihtyykin vähän hitaasti. Ei tartte kanssa käyttää semmosta läpinäkyvää muovitötteröä pärstän suojana.

Yksikin motoristi silloin kun ei ollut kypäräpakkoa, tunki pipon housuunsa kun meinasi pallit jäätyä.

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665

Talvet ittelles; ilmastonmuutos etenee!

tietää
valtiokonttorin elatti
Denzil Dexter
Hah. 2-3 tonnilla saa moottoripyörän joka kiihtyy huomattavasti paremmin kuin yksikään sarjavalmisteinen auto; hyrskyttimellä tai ilman. Eikä yhtään o ruuvattu!



Hah itelles. Useimmissa autoissa ei talvella pallit jäädy, vaikka kiihtyykin vähän hitaasti. Ei tartte kanssa käyttää semmosta läpinäkyvää muovitötteröä pärstän suojana.

Yksikin motoristi silloin kun ei ollut kypäräpakkoa, tunki pipon housuunsa kun meinasi pallit jäätyä.
Denzil Dexter
Talvet ittelles; ilmastonmuutos etenee!

tietää
valtiokonttorin elatti
Denzil Dexter
Hah. 2-3 tonnilla saa moottoripyörän joka kiihtyy huomattavasti paremmin kuin yksikään sarjavalmisteinen auto; hyrskyttimellä tai ilman. Eikä yhtään o ruuvattu!



Hah itelles. Useimmissa autoissa ei talvella pallit jäädy, vaikka kiihtyykin vähän hitaasti. Ei tartte kanssa käyttää semmosta läpinäkyvää muovitötteröä pärstän suojana.

Yksikin motoristi silloin kun ei ollut kypäräpakkoa, tunki pipon housuunsa kun meinasi pallit jäätyä.

Niin ja ottaan osuvat sontiaiset ei iske tajua kankaalle vaan jäävät tuulilasiin.

Volitans
sapetix



Noin noille mopoille yleensä käy. Ensin revittelevät niin polleasti, mutta kun heti kohta pää sukeltaa visiirin taakse ilmanvastusta pienentämään [/quote]

Tuo videon mopohan oli 600cc. Jos vastassa on "nopea" auto, niin ehkä olisi järkevää ottaa kisa nopean pyörän kanssa. Eihän nuo kuussataset enää 200 jälkeen kiihdy mitenkään, kun tonnisella alkaa vasta kunnon kiihdytys kun keula ei enää nouse

Ja tosiaan, kohtahan täällä suomessakin pääsee koko vuoden pyörällä niin ei talvellakaan tarvitse alistua nelipyöräisiin

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665

Jopa kuussatasella mopolla kyykyttää M-sarjan bemareita 6-0:

Esimerkiksi Honda CBR600 -03: 0-400m 10.49s, loppunopeus 214 km/h

Nopein M3: 0-400m 13.6 s. Siis yli sadan metrin kaula syntyisi ko matkalla, jos olisi kaveri osannut kiihdyttää. Isoilla pyörillä ei tarvitse edes yrittää..

Itse asiassa on vaikea löytää pyörää joka kiihtyisi yhtä huonosti kuin M3; itse löysin taulukoista vain Triumphin Bonnevillen (retropyörä 56 hp), jolle on kellotettu 13.57 varttimaililla.

Nigho
Volitans
sapetix



Noin noille mopoille yleensä käy. Ensin revittelevät niin polleasti, mutta kun heti kohta pää sukeltaa visiirin taakse ilmanvastusta pienentämään



Tuo videon mopohan oli 600cc. Jos vastassa on "nopea" auto, niin ehkä olisi järkevää ottaa kisa nopean pyörän kanssa. Eihän nuo kuussataset enää 200 jälkeen kiihdy mitenkään, kun tonnisella alkaa vasta kunnon kiihdytys kun keula ei enää nouse

Ja tosiaan, kohtahan täällä suomessakin pääsee koko vuoden pyörällä niin ei talvellakaan tarvitse alistua nelipyöräisiin [/quote]

Varmaan parhaita varttimaileja mitä kuussatasella on ajettu. 10.49s on aika tolkuton aika. Miten konetta oli piristetty?

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665

Tehoreservi mahdollistaa turvalliset ohitukset

Ei tuossa mitään järkeä ole, mutta jos haluaa nauttia järjettömästä kiihtyvyydestä, onnistuu se vakio-600 kuutioisella mopolla helpommin, halvemmalla ja ekologisemmin kuin V10-tai V12 metanolimonsterilla.

HalfNelson
Minne teillä on niin kiire, että kamppeen pitää kulkea yli 200 km/h?
jiitu
Seuraa 
Viestejä266

Onhan niitä monenlaisia pyöriä samassakin kokoluokassa. Mulla on tonninen, mutta ei sen säälittävän prutkun huiput ole kuin jossain 2 ja puolen tuntumissa ja paikalta lähtiessä saa sataseen venailla vähän yli 3 sekuntia. Itse asiassa mun taidoilla puoli sekkaa yli.

Mut kyl V2:n äänet vaan aina piristää. Ja vaikka noi vaipperit saksan motarilla rupeasivatkin nokittelemaan, niin 2-pyöräset on siitä kivoja, että niitä saa AJAA. vaippereille ja M3:lle vaan painetaan paria namiskaa ja vähän käännetään rattia. Sitä varten mulla on tietokoneella formulapeli.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat