HYVÄÄ "ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ"!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämän "varastetun" kuvan myötä haluan toivottaa kaikille

[size=200:1ywnkabf]HYVÄÄ "ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ"![/size:1ywnkabf]

Lähde: Hautakynttilät itsenäisen Suomi-neidon "helmoissa"

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Aivan, Suomessa on tosiaan köyhilläkin lupa syödä. Ruokaa jaetaan köyhille Helsingissä jopa ilmaiseksi joka päivä.

Vierailija
Olen
Aivan, Suomessa on tosiaan köyhilläkin lupa syödä. Ruokaa jaetaan köyhille Helsingissä jopa ilmaiseksi joka päivä.

Pitää muistaa sanoa tuo Inarilaismummolle!

Vierailija
OzziXX
Olen

Hänkö tuon plakaatin oli kiikuttanut eduskunnan rappusille?

Vierailija
Olen
OzziXX
Olen

*wirn* Enemmän se "hyödyttää" kun joku toinen kyltin puolesta vie kun leivän syö..

Noh, aiheeseen, ei siis sivujuoneen, liittyvä (propaganda)linkki: http://www.vunet.org/kotimaa/itsenaisyy ... n-574.html

Vierailija
OzziXX
Olen
OzziXX
Olen

*wirn* Enemmän se "hyödyttää" kun joku toinen kyltin puolesta vie kun leivän syö..

Heh. No, kunhan tässä itseäni huvitin. Ärsyttää nuo vanhemmat.comin yliampuvat jeesustelut, vaikka aiheessa sinänsä ei vikaa olekaan.

Vierailija
Olen
Ärsyttää nuo vanhemmat.comin yliampuvat jeesustelut, vaikka aiheessa sinänsä ei vikaa olekaan.

Todella..

Vierailija

1.12. AIDS-päivänä tuossa oli muuten HIV-teksti ja punainen rusetti kynttilöillä. Hieno oli, näin kun ajoin siitä(kin) taksilla ohi. Aids on "vähän" isompi ongelma kuin Suomen "köyhät". Paavit ja katolinen kirkko edistävät hienosti AIDSin leviämistä kieltämällä kondomit. Se kielto tappaa miljoonia ihmisiä, lisänä vielä aborttien kielto joka myös surmaa naisia ja sikiöitä. Lisänä on omaisten tuska, kun jokaista kuollutta jotkut surevat usemmiten. AIDS surmaa Afrikassa juuri työikäisiä nuoria miehiä ja se taas laskee ruuantuoton, lähinnä maanviljelyksen tehoa. AIDS siis tappaa välillisestikin nälkään ja tuottaa köyhyyttä ja aiheuttaa levottomuuksia, on helppoa ryöstää kylä kun siellä ei ole kuin pari vanhaa mummelia ja lapsia malarian kourissa. Ja sitten kostetaan tietysti jos pystytään. No, Jumala suojelee mutta taivas vain alkaa olemaan aika täynnä...

On usein sanottukin, että Suomesta kertoo enemmän se kuinka köyhiä köyhämme ovat kuin se, että kuinka rikkaita rikkaamme ovat. Valtava määrä maailman ihmisiä elää alle dollarilla päivässä. Suomessa ei eletä. Työkkärikin on n. 400 e/kk ja sossusta saa loput jos ei ole töitä tai ei halua tehdä niitä. Jos ei taas pysty, saa sairaseläkettä ja se on sitten isompi summa. Ja Hurstin poika jakaa limppuja jos rahat ovat kuluneet virvokkeisiin.

Alkoholismi ja huumeaddiktio ovat sairauksia, on hyvä että spurguja autetaan ja siksi ei ole kovin innostavaa haukkua päättäjiä. Kuinkahan moni Vanhemmat.com:n pyörittäjistä elää alle dollarilla päivässä?

Vierailija

SUOMEN itsenäisyyspäivä on huomenna. Silloin sitä juhlitaan varmaan ja toivotus ei tavoita nettilukijoita.

Suomessa on myös ihmisiä, jotka eivät kykene töihin, eivät saa töitä ja todella elävät kädestä suuhun. Eikä nämä ihmiset ole spurkuja tai narkkareita.

Suomessa on ihmisiä, jotka ovat työelämässä, mutta palkka on niin pieni, että joutuu turvautumaan sosiaalihuoltoon ja tuen saaminen sieltä voi olla ihan arpapeliä.

Suomessa on myös ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaisia oikeuksia.

Hyvin hienoa on varmaan suhaista taksilla ohi kaikkien mielenosoitusten ja ihailla niitä visuaalisia ilmauksia, joita köyhät viimeisillä centeillään ostavat ja ehkäpä viimeisillä centeillä matkustavat tuomaan Eduskuntatalomme portailla.

Eipä silti. En käyttänyt viimeisiä centtejäni yleisiin kulkuneuvoihin ja hautakynttilään. Ostin niillä ruokaa!

Vierailija

Grattis Finland
Finland firar 90-års jubileum som självständig nation den 6 december 2007.
Det var väl 90-år ???

Vierailija

TV1

14.00 Itsenäisyyden 90-vuotisjuhlaistunto

Suora lähetys eduskunnasta. Selostajana Hannu Lehtilä. Täysistunnon teemana on "Itsenäinen Suomi matkalla 100 vuoden ikään."

Nyt juuri IHANA Jukka Kuoppamäki laulaa

Sininen ja valkoinen

Vierailija

Suuri osa äätösvallasta on EU:lla.
Maan sotakaluston päätösvalta on kohta NATOlla.
Hyvinvointivaltion mallia karsitaan ahkeraan tahtiin tuloeroja kasvattamalla ja pahin idealistinen saastajoukko eli kokoomus äänestettiin(!) hallitukseeen. On maailmankirjat sekasin.
Sinäkin saat päättää asioista kerran neljässä vuodessa yhden paperilapun verran. Sille itsenäisyydelle iso kiitos!
Mutta onhan meillä asiat aina paremmin ku Venäjälällä!

Hyvää itsenäisyyspäivää ihan kaikille itsenäisille!

Vierailija
Naltsukka
SUOMEN itsenäisyyspäivä on huomenna. Silloin sitä juhlitaan varmaan ja toivotus ei tavoita nettilukijoita.

Koti uskonto ja isänmaa, siinä kolme asiaa joiden puolesta tappaa saa, vai. Suomi on hieno maa lluontoineen ja ilmastoineen ja hyvä paikka elää, on rauhallista ja elo on turvattua, mutta omistushaluisten nationalismi etoo. Halutaan pitää oma maa, uskonto ja rahat itsellä ja parantaa niitä ahneudella ja hyökkäyksillä ja monella muulla tavalla. Se yhdistää nationalismin oikeistolaisuuteen.

Naltsukka
Suomessa on myös ihmisiä, jotka eivät kykene töihin, eivät saa töitä ja todella elävät kädestä suuhun. Eikä nämä ihmiset ole spurkuja tai narkkareita.

Suomessa on ihmisiä, jotka ovat työelämässä, mutta palkka on niin pieni, että joutuu turvautumaan sosiaalihuoltoon ja tuen saaminen sieltä voi olla ihan arpapeliä.

En niin väittänytkään että kaikki Suomen köyhät olisivat rappiolla. Olen sitä minäkin ollut työtön useasti ja käynyt sossussa useasti rahaa hakemassa elämiseen nuorena miehenä.

Kuitenkin suurin osa Helsingin köyhistä ja asunnottomista on deekuja koska täällä on paljon työtarjouksia. Inarissa on ihan eri tilanne. Tiedän kun vaimo on hoivakodissa ollut töissä. Sinne ei kännissä pääse. Kesällä siellä on hiljaista.

Naltsukka
Suomessa on myös ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaisia oikeuksia.

Voisitko täsmentää, kerro vaikka esimerkki. Suomessa presidenttikin maksaa sakkoja jos kävelee punaisia päin, laki on kaikille sama.

Naltsukka
Hyvin hienoa on varmaan suhaista taksilla ohi kaikkien mielenosoitusten ja ihailla niitä visuaalisia ilmauksia, joita köyhät viimeisillä centeillään ostavat ja ehkäpä viimeisillä centeillä matkustavat tuomaan Eduskuntatalomme portailla.

Eipä silti. En käyttänyt viimeisiä centtejäni yleisiin kulkuneuvoihin ja hautakynttilään. Ostin niillä ruokaa!

Kehtaat siis verrata stadin "köyhiä" nälkään, janoon ja tauteihin kuoleviin lapsiin? Jos jäät siinä Eduskuntatalon edessä bussin alle (kuten yksi pilviveikko jäi, näin vierestä) niin ambulanssi tulee parissa minuutissa. Jos sinulla on flunssa, saat ilmaista hoitoa terveyskeskuksessa vaikka olisit miten PA. Kehitysmaan asukki ei näe noista edes unta. Ja taksini maksoi toinen taho, en minä. Ei minulla ole varaa suhailla taksilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat