Kreationistien vastausten puutteet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Halusin tässä vain nähdä osaisivatko kretsut esittää mitään KUNNOLLISIA vastauksia heille esitettyihin kysymyksiin.

Sivut

Kommentit (157)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
jupe
Halusin tässä vain nähdä osaisivatko kretsut esittää mitään KUNNOLLISIA vastauksia heille esitettyihin kysymyksiin.

En ole viela nahnyt moista ihmetta...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Ja liittyi taas alueeseen Evoluutio ja fossiilit miten? Älkää nyt suosiko tonttuilijoita enää enempää hitto vie
Kyllä nämä roskaketjut muiltakin osastoilta löydetään, älkää siitä huoliko.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Tentaculata
Ja liittyi taas alueeseen Evoluutio ja fossiilit miten? Älkää nyt suosiko tonttuilijoita enää enempää hitto vie
Kyllä nämä roskaketjut muiltakin osastoilta löydetään, älkää siitä huoliko.

Kun tuota "kreationismi, frenologia, kannibalismi ja yleinen hihhulismi" -ryhmaa ei ole saatu perustettua, ja nuo hihhulit kokevat sielujensa pelastamiseksi ratkaisuna "evoluutio ja fossiilit" -ryhman saastuttamisen, niin minkas teet? Hiljaisena sivusta seuraaminen ei ole minun mielestani varteenotettava vaihtoehto.

Kannattaa varmaankin valittaa moderaattoreille, eika ryhmaan...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

En kai minä nyt olisi aloittanut keskustelua Evoluutio ryhmään jos haluaisin kreationistien vastauksia johonkin muihin kuin evoluutiota koskeviin kysymyksiin.

Vierailija

Veikkaanpa moderaattorien olevan täysin tietoisia. Jäljelle jää se (minusta) mieluisempi vaihtoehto suostutella porukka jättämään harhaiset omaan arvoonsa ja keskittymään aiheeseen. Jos kaikki jättäisivät tarttumatta tuohon trollaukseen, niin ne ketjut painuisivat pois näkyviltä varsin pian.

Vaihtoehtoisesti jos niiden tekijät/muut hullut alkaisivat tökkimään niitä ylöspäin, niin sittenhän modeilla olisi enemmän syytäkin puuttua asiaan. Puhumattakaan siitä, että hörhöt ovat edelleen vähemmistö ja joukkovoimalla ne pystyisi pitämään loitolla...
Puluanalogia toimii tässäkin ihan liian hyvin. Älkää ruokkiko puluja.

Vierailija
Seppo_Pietikainen
Kannattaa varmaankin valittaa moderaattoreille, eika ryhmaan...
Onko täällä moderaattoreitakin? Eipä ole näkynyt...

Ja jotta TJT:n ei tarvitsisi saapua paikalle julistamaan itseään voittajaksi, sanon hänen puolestaan: "GODDIDIT!!!"

No niin. Nyt minä sen tein. Nyt tähän ketjuun ei tule yhtäkään kretsua...

Vierailija

Ja lisäksi haluaisin huomauttaa, että tämä on Tiede.fi:n keskustelupalsta, joten ne TJT:n aloittamat keskustelut "Raamatun arvostelijoille ajattelemisen aihetta" ovat täällä niitä roskaryhmiä, eivät keskustelut, joissa arvostellaan vastaväittelijöiden vastauksien puutteellisuutta!

Vierailija

Esimerkiksi kun TJT:ltä kysytään jotain, mihin hän ei osaa antaa (keksiä) tyhjentävää vastausta, on tuloksena

A) Kysymyskonekivääri

B) Linkkien (pääasiassa hänen oman sivustonsa) antaminen

C) Kysymyksen ohittaminen

D) Vastaväittelijän haukkuminen pystyyn

E) Yhdistelmä (kaksi tai useampia yllä olevista)

Vierailija

itselläni on tällä hetkellä käytössä vain modeemi kännykän kautta, koska korvessa 3g verkko ei toimi. joten olen käyttänyt vain tiede.fi keskustelu palstaa... kyllä muilla keskustelu alueilla käydään tieteellistä keskustelua, mutta fossiilit ja evoluutio palstalla keskuskustelu on vain evo teorian ja kreationismin välistä väittelyä! kiinnostavaa sekin totta kai, mutta missä on uusimmat löydöt. esim. kaverilta kuulin että teksti tv:stä oli löytyny juttu jossa joku oli löytänyt yli 100 dinosauruksen munaa vuorokauden aikana...

Vierailija

Tuo viimeisin kommentti oli kyllä tähänastisista fundamentalistisin.
Jos aikoo osallistua keskusteluun, kannattaa antaa vähän fiksumpia kommentteja.

Vierailija
Lothar
Tämä lopun ajan eksytys on ennustettu Raamatussa:

2. Tessalonikalaiskirje 2

Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen.
2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

Mark. 13:13

Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.
MILLOIN Jeesus sanoi tulemisensa tapahtuvan?
10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.'
10:22 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
10:23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.

HERÄTYS Lothar. Olet myöhästynyt 2000 vuotta raamatun lopunajasta.

Vierailija
Barbaari
Tentaculata

Puluanalogia toimii tässäkin ihan liian hyvin. Älkää ruokkiko puluja.

Jos puluja ruokkii niin ne muuttuvat röyhkeiksi ja paskoo ihmisten niskaan.

Tätäpä juuri tarkoitin. Ne lisääntyvät ja sotku vain kasvaa mitä enemmän niitä ruokkii (ja vain modeilla on haulikot).

jupe
Ja lisäksi haluaisin huomauttaa, että tämä on Tiede.fi:n keskustelupalsta, joten ne TJT:n aloittamat keskustelut "Raamatun arvostelijoille ajattelemisen aihetta" ovat täällä niitä roskaryhmiä, eivät keskustelut, joissa arvostellaan vastaväittelijöiden vastauksien puutteellisuutta!

...ja pulujen roskaan vastaaminen tai reagointi oikeastaan millään tavalla on vain niiden peikkoluonteen ruokkimista. Eli periaatteessa se on samaa roskaa, mutta se ei vain ole vielä mennyt elimistön läpi. En sano etteikö heitä pitäisi kritisoida tai ojentaa, mutta kuten edellä totesin, niin nykyisen kaltaisen ruokkimisen vähentäminen (lopettaminen) lienee ainoa realistinen keino hillitä shakkilautamme turmeltumista.

Vierailija

Laittaisitte edes muualle kuin evo osioon näitä pliis.
Olen jo sanonut ettei uskon ja tieteen välillä voi pitää kunnon debattia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat