Kunkkukrapula kuohuviinistä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Joskus vanha happokin sortuu ämmäilemään ja kiskoo 0,7 pullon halpiskuoharia itsenäisen suomen kunniaksi.

Ja mitä seuraa...

Hirmu ällötys huimaus ahdistuskanuuna koko tämän päivän!

Ja kumppanilla kans outo olo vaikka joi vähemmän...
päätä särkee ja pyörryttää.

Onko muilla kokemusta vastaavasta?
Tuleeko kuohuviinistä keskimääräistä kovempi darra?
Onko litkussa tavallista enempi jotain mitälie myrkkyjä tms?
Ohtaan se ainakin kilahtaa julmasti tiedetään juu...

Kommentit (3)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Teidän Kunkkuudenne tulee seuraavaksi opastaa alaisianne hankkimaan jalompia juomia. Lähetätte alaisenne Ranskan maalle ja sinne Champagneen tekemään tiedusteluretken. Alaisenne tuskin palaa - ehkä on parempi mennä itse. Tai sitten ostaa kyseisiä tuotteita itse - niitä saa mm. paikallisesta monopoliliikkeestä, joka on tietenkin Teidän hallussa ja komennossa.

Teillä on muuten luvattoman huonot juomasuosittelijat. Valta lipsuu, jos tämmöisistä pikkuseikoista ei pidä kiinni!

Vierailija
kunkku
Onko muilla kokemusta vastaavasta?
Megadarroja on ollut muutamia. En viitsi alkaa laskemaan. Mutta pahimmat ovat tulleet, kun ollaan siirrytty viskiin, miedompien, tai muiden juomien loputtua.

Kerran tuli ikimuistoinen darra 12-päkin juonnista. Myöhemmin huomasin että se olikin IVA-karhua. Ei ihmetyttänyt enää.

Yleensä darra iskee sitten kun juo kaikenlaista sekaisin, ja liikaa. Myöskin unirytmin sekoittaminen saa minulla pollan kipeäksi. Eli ei tarvitse juoda kuin pullo punkkua ja nukkua normaalin 7-8 tunnin sijasta 10 tai enemmän, niin seuraava päivä menee täysin fleguna.

Skumpasta ei ole minulle koskaan tullut darraa. Ehkä Teillä oli huonoa viintä. Likaiset jalat ranskalaisilla?

Uusimmat

Suosituimmat