Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Biologia ja ympäristö Evoluutio ja fossiilit Geologia, maa, meri ja ilma Historia, kulttuurit ja yhteiskunta Kemia, fysiikka ja matematiikka Lääketiede ja terveys Muut keskustelut Muut tiedeaiheet Netiketti Psykologia, aivot ja aistit Tähtitiede ja avaruus Tekniikka ja energia Testivyöhyke Tiede-lehti ja Tiede.fi Tiedevitsit kiertoon Tiedotteet Vanha keskustelualue Vapaa sana FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Biologia ja ympäristö Missäs ne bösat .. ??? Missäs ne bösat .. ??? Seuraa Viestejä45973 klo 9:45 | 8.12.2007 Ottakaa jo suusta pois ja tulkaa tarinoimaan .. !!! Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Kommentit (6) 1/6 | klo 9:59 | 8.12.2007 idiootti Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 2/6 | klo 2:23 | 9.12.2007 Zet4 idiootti Harvinaisen lyhyt ja ytimekäs ketju. Onnittelut molemmille. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/6 | klo 3:22 | 9.12.2007 Short, but pointless Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 4/6 | klo 9:16 | 9.12.2007 Laitetaan nyt viideskin viesti, ettei liian lyhyeksi jää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 5/6 | klo 9:58 | 9.12.2007 Zet4 idiootti Älä välitä, ei vammaisuus ole synti ! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 6/6 | klo 17:24 | 13.12.2007 Uuno Turhapuro Ottakaa jo suusta pois ja tulkaa tarinoimaan .. !!! No mutta Yrjö. Hyi miten provosoiva avaus. Missäs itse piileksit? Iskikö Bänni pahainen vai mikä on? Oletko loukkaantunut jostain? Tule rehdisti esiin vain ja pyydä anteeksi aiempia tekosiasi. Uskon, että sopu löytyy, jos teet itse aloitteen siihen suuntaan. Edellyttäen tietysti, ettet jatka vanhoja solvaus puheitasi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Biologia ja ympäristö Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Biologia ja ympäristö Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Biologia ja ympäristö Evoluutio ja fossiilit Geologia, maa, meri ja ilma Historia, kulttuurit ja yhteiskunta Kemia, fysiikka ja matematiikka Lääketiede ja terveys Muut keskustelut Muut tiedeaiheet Netiketti Psykologia, aivot ja aistit Tähtitiede ja avaruus Tekniikka ja energia Testivyöhyke Tiede-lehti ja Tiede.fi Tiedevitsit kiertoon Tiedotteet Vanha keskustelualue Vapaa sana
2/6 | klo 2:23 | 9.12.2007 Zet4 idiootti Harvinaisen lyhyt ja ytimekäs ketju. Onnittelut molemmille. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
4/6 | klo 9:16 | 9.12.2007 Laitetaan nyt viideskin viesti, ettei liian lyhyeksi jää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
5/6 | klo 9:58 | 9.12.2007 Zet4 idiootti Älä välitä, ei vammaisuus ole synti ! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
6/6 | klo 17:24 | 13.12.2007 Uuno Turhapuro Ottakaa jo suusta pois ja tulkaa tarinoimaan .. !!! No mutta Yrjö. Hyi miten provosoiva avaus. Missäs itse piileksit? Iskikö Bänni pahainen vai mikä on? Oletko loukkaantunut jostain? Tule rehdisti esiin vain ja pyydä anteeksi aiempia tekosiasi. Uskon, että sopu löytyy, jos teet itse aloitteen siihen suuntaan. Edellyttäen tietysti, ettet jatka vanhoja solvaus puheitasi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
idiootti
Harvinaisen lyhyt ja ytimekäs ketju. Onnittelut molemmille.
Short, but pointless
Laitetaan nyt viideskin viesti, ettei liian lyhyeksi jää.
Älä välitä, ei vammaisuus ole synti !
No mutta Yrjö. Hyi miten provosoiva avaus.
Missäs itse piileksit? Iskikö Bänni pahainen vai
mikä on? Oletko loukkaantunut jostain?
Tule rehdisti esiin vain ja pyydä anteeksi aiempia tekosiasi.
Uskon, että sopu löytyy, jos teet itse aloitteen siihen suuntaan.
Edellyttäen tietysti, ettet jatka vanhoja solvaus puheitasi.