Mun hyvät ideat

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

On ruvennut kaduttamaan kuin tänne olen kirjoitellut juttuja, jos joskus 30 vuoden päästä joudun vastuuseen siitä kuin olen sanonut sanan "neekeri".

Mitä sitten teen?

Miten nämä kirjoitukset voi poistaa kaikki.

Kommentit (13)

Vierailija
tiäremiäs
On ruvennut kaduttamaan kuin tänne olen kirjoitellut juttuja, jos joskus 30 vuoden päästä joudun vastuuseen siitä kuin olen sanonut sanan "neekeri".

Mitä sitten teen?

Miten nämä kirjoitukset voi poistaa kaikki.

Kasvat horsmaa???

Vierailija

Pelkäsin jo että meinaat kirjoittaa kirjan jonka nimi tulisi olemaan
"Mun hyvät ideat".. huh huh.. kyllä niin paksuun teokseen saisi kaataa jo ensimmäistä painosta varten puolet Amazonista.

Mutta mutta.. neekeri-sana kannattaa aina korvata kontekstin mukaisella ilmaisulla kuten asfalttisoturi, henkilö jolla voimakkaampi ja kestävämpi pigmentti, afro-amerikkalainen hip-hop-artisti.. etc.. jne.. riippuen asiayhteydestä...

Vierailija
valtiokonttorin elatti
Auttaisko jos minäkin.

Neekeri.

No nyt meitä syyllisiä on useampi.

:)

Minäkin haluan auttaa meidän tiäremiästä: neekeri.

ja nyt vaan tiäremiäs: lisää hyviä juttuja, äläkä muuta aikaisemmista mitään!

Vierailija

Oikeastaan suomeksi neekeri ei ole lainkaan haukkumasana , vaan tulee latinan sanasta negro, eli musta. Tarkoittaa siis yksinomaan mustaihoista ihmistä.

Vierailija
tiäremiäs

"Moni kakka päältä kaunis, sisältä silkka neekeri", kuulin eilen kapakissa. Kapakissa valmistetaan samalla tavalla kuin kapakala, mutta suomustaminen korvataan karvastamisella - tämä lähestyvän joulun vinkkinä safkatieteen pioneereille.

Neekeristä puhuminen ja varsinkin aiheen aloittaminen aiheesta viittaa selvästi sisäiseen neekeriyteen. Kuunteletko paljon jazzia?

Vierailija
Pubi
Kuunteletko paljon jazzia?

Ehkä hän soittaa rumpuja? Tai jospa hänen kotoaan löytynee bambuja altakasteluruukussa. Tai hän vain omaa täyteläiset huulet.. ja ahavoituneet jalkapohjat.

Vierailija

Voit kylkii ppoistaa kaiken, mut se vaatii mahtavaa ahkeruutta ja nopsaa nettiyhteyttä, kun sull on jo tuhansii viestei ja jokainen tulee avata ja poistaa ja loistavat sanaelmasi korvata jollain hermeettisell; kuten

Ghash

Vierailija
kunkku
Tulosta tiäremiäs kaikki viestisi ja tee niistä kirja.

Just. Hyvä ajatus. Ehdotan nimeksi "Neekeri netissä". Se jotenkin rimmaa.

Uusimmat

Suosituimmat