Sain!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ei jumalauta, sain pillua! Toisin sanoen pääsin nussimaan! Huhhei, ette usko miten magee olo on.

Ymmärrän, että tämä intoni on aikaslailla lapsellista, mutta huhheijaa vaan. Toista vuotta on jatkunut meikästä riippumaton selibatti ja nyt sitten... Pelkäsin jo, että 2007 on ensimmäinen seksitön vuosi since I started having seksi.

Oikeastaan tuuletan nyt tällä palstalla, kun en IRL kehtaa. Mutta olen aika fusking iloinen tästä kehityksestä. Varsinkin kuin tällainen ihmeellinen pikapano onnistui, ilman sen kummempia tuttavuuksien tekemisiä. Minä en ole edes mielestäni kovin vetävä kundi, ja silti tuo täysin juopunut vaaleaverikkö halusi kanssani,... huhhuh...

Toisin sanoen känninen nainen ihastui ja halusi panna, ja minä olin innokas. Mikäs sen mahtavampaa. Itsetunto on ollut aika alhaalla eron jälkeen ja nyt pienen pikapanon jälkeen se on taas ihan huipussaan. Onko vika itsetunnossa vai pikapanossa?

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

No jätkä on tietysti joku vakituisessa parisuhteessa elävä joka saa pimppiä viikottain, niin on hyvä vittuilla. Mutta annas olla kun et vuoteen saa ja sitten saa niin osaa arvostaa ihan eri lailla.

Ja kortsun kanssa panin, en ilman ala pelleilemään.

Vierailija

Laskitkos muuten sisään ? Saako antaa jo nimiehdotuksia pienokaiselle ?

Ai sori en huomannut ,että käytit kumia- no siinä oli kuitenkin reikä .

Vierailija
gefilus
Ei jumalauta, sain pillua! Toisin sanoen pääsin nussimaan! Huhhei, ette usko miten magee olo on.

Ymmärrän, että tämä intoni on aikaslailla lapsellista, mutta huhheijaa vaan. Toista vuotta on jatkunut meikästä riippumaton selibatti ja nyt sitten... Pelkäsin jo, että 2007 on ensimmäinen seksitön vuosi since I started having seksi.

Oikeastaan tuuletan nyt tällä palstalla, kun en IRL kehtaa. Mutta olen aika fusking iloinen tästä kehityksestä. Varsinkin kuin tällainen ihmeellinen pikapano onnistui, ilman sen kummempia tuttavuuksien tekemisiä. Minä en ole edes mielestäni kovin vetävä kundi, ja silti tuo täysin juopunut vaaleaverikkö halusi kanssani,... huhhuh...

Toisin sanoen känninen nainen ihastui ja halusi panna, ja minä olin innokas. Mikäs sen mahtavampaa. Itsetunto on ollut aika alhaalla eron jälkeen ja nyt pienen pikapanon jälkeen se on taas ihan huipussaan. Onko vika itsetunnossa vai pikapanossa?

Jos hyvännäköinen muija haluaa panna, niin kaiken täytyi olla reilassa.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
peippo

Jos hyvännäköinen muija haluaa panna, niin kaiken täytyi olla reilassa.

Vähintäänkin promilletasojen.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
gefilus
silti tuo täysin juopunut vaaleaverikkö halusi kanssani,... huhhuh...

Mistä tiedät että blondi hähhäh?

Vierailija
gefilus

Hieno juttu, onnittelut!

Vierailija

minkäs näköseltä naiselta...
oma muija on ulkona joten...

*örisee*

"moi... mä meenkin het suihkuu
ku haisen ihan röökille.."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat