Näyt ja ennustukset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka moni on voinut ennustaa ennalta jonkin asian tapahtuvan.

Tällä tarkoitan sitä, ettei itse ennustusta ole yrittämällä yrittänyt, vaan se on van visio, ajatus mikä on putkahtanut mieleen, pyrkimättä.
ihan jokin sattumanvarainen asia. se voi olla kuin sattumaa ja hymyilyttää tai sitten jotain muutakin. omaa kantaani en sano, mutta kyselisin, onko muilla ollut jotain vastaavia.
Kerron omani mitkä muistan:

Munakello oli ilmentämässä aikaa keittiössä, siihen oli laitettu aikaa sen mitä makaronilaatikolla aikaa ottaa. olin vaimokkeen kanssa olohuoneessa, missä ei ollut mitään kelloja, ja katsoimme aikamme kuluksi TV:tä(mitä harvoin teen), sitten yks kaks vain sanoin: "munakello soi N, Y, T NYT! ja sillä seisomalla se alkoi soida. Ihmettelin ja niin ihmetteli vaimokekkin. Se vain tuli mieleeni yks kaks.

Toinen kerta oli kun isäni oli kaupassa, ja odotin häntä, jälleen vaimokkeen kanssa tulevaksi, siinä oli mäki ja edessä sitten rakennuksia ja pusikkoa, minkä takaa tämä oli sitten tulossa. siinäkin sanoin vaimokkeelle, että hän tulee sieltä NYT, ja silloin juuri tuli kuin tulikin

silloinkin olimme hämmästyneitä.

Sitten, näin unta, missä oli Pistooli ja puukko, jossain käytävässä tms, ja oli ovi, mitä rynkytetttiin todella lujasti, kuin läpi haluttaisiin tulla, ja oven takana pakokauhuista pelontunnetta, mihin heräsinkin. 2 päivää myöhemmin tapahtui jokela. ehdin sanomaan tästä unesta muutamallekin tyypille, ennen jokelaa. Kun jokela tapahtui, oli homma klaari.

kuitenkni tuon jälkeen näin vision, missä valtavat massat ihmisiä tulee tajuamaan, että me olemme täysin umpikujassa ihmiskuntana, ja eläneet aivan väärin periaattein,ja tajuamme tämän asian huomaten, ettei millään enää ole väliä, ja ajaudumme täydelliseen sekasortoon, kun ei sitä tulekaan mitä kuvittelimme, vaan taistelemme lopulta vain viimeisistä energiavaroista millä ruokamme tuotamme. ns, viimeinen sota.
sitä tukee myös siemenpankin perustaminen fär saarille

15 vuotiaana sanoin kuolevani ennenkuin olen 30 vuotias, olen syntynyt 1 tammikuuta ja olen nyt 29 vuotias ja menossa leikkaukseen ensi tiistaina jossa minut myös nukutetaan. jos jotain käy, lukekaa lehdestä, hämeenlinnassa

ennen uskoin että nuo asiat ovat humpuukia, nyttemmin en enään.
nyttemmin uskon että olen hullu, koska normaalius näyttää niin ahtaalta mitalta, mihin rakoon en enää itseäni saa mahtumaan.

Sivut

Kommentit (51)

Kontenneuker
Seuraa 
Viestejä159
Liittynyt8.12.2005

Mitä häh? Hyvä posti JaskaJuusolta. Kannattaa lukea telepatiaa ja intuitiota käsitteleviä kirjoja. Saattavat vastata moniin kysymyksiin, tai luoda enemmän kysymyksiä.

Kyllähän nuo ajan arvioimiset voivat hyvibkin mennä hyvän arvion piikkiin, enneunet sen sijaan ovat aika jänniä. Itse en ole nähnyt kummempaa kuin lyhyitä tekstinpätkiä, jotka herätessä ovat soineet päässä. Niihin on sitten törmätty esim. aamun lehteä lukiessa.

Vierailija

on noita juttuja moni muukin puhunut.

en siis osaa ennustaa jos yritän sitä, silloin epäonnistun aina. mutta jos olen hiljaa, ajatus vain putkahtaa päähäni, ei omasta tahdostani tai yrityksestäni, ja olen oikeassa.

Ei se ole minun ajatukseni, tai minun tahtoni, ja tässä tapausessa minä on ego mikä on harha, jona itseäni pidän. ja itse on itsensä luomus

Vierailija

jeps, on paljon asioita mitä ei voi toisille sanoin selittää, koska kokemus ei sanoin välity, varsinkaan jos toisella ei ole itselläään ollut vastaavia kokemuksia.

Jos ihminen kohtaa toisen joka puhuu jostain mitä itse ei ymmärrä, on helppo tuomita tuo toinen hulluksi tms, ei siksi, että tuo toinen olisi, vaan siksi koska se varjelee omaa egoa.

Vierailija

Esitän ennustuksen/profetian: 9. heinäkuuta v. 2014 EI tule maailmanloppua klo 14:34 GMT. Jos olen oikeassa, olenko silloin pätevä ennustaja? Mielestäni olen.

Vierailija
IFEUN
Esitän ennustuksen/profetian: 9. heinäkuuta v. 2014 EI tule maailmanloppua klo 14:34 GMT. Jos olen oikeassa, olenko silloin pätevä ennustaja? Mielestäni olen.
Olet selkeästi ennustajian parhaimmistoa ja joku lahko alkaa seuraamaan sinua tuohon päivään saakka ennustaen maailman pysyvän kuosissaan ainakin tuohon saakka

Vierailija
JaskaJuuso
IFEUN ja Squad, ehkei kannata ottaa kantaa asioihin mistä ei ymmärrä mitään tai ole mitään kokemusta.
Tuo oli kuittais IFEUN kommentille. Pysyn tuon ensimmäisen kommenttini takana tässä ketjussa..

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Squad
näin isäni kuoleman ennalta. sen jälkeen en ole aliarvioinut unien voimaa.

Minakin koin useita unia, joissa isani kuoli. No, han kuolikin lopulta...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Seppo_Pietikainen
Squad
näin isäni kuoleman ennalta. sen jälkeen en ole aliarvioinut unien voimaa.

Minakin koin useita unia, joissa isani kuoli. No, han kuolikin lopulta...
huh... valitettavasti näin jopa paikan ja henkilöitä. ja menihän siinä viikko. Sattumaa, voi olla mutta paljon yhtäläisyyksiä.

Vierailija
JaskaJuuso
IFEUN ja Squad, ehkei kannata ottaa kantaa asioihin mistä ei ymmärrä mitään tai ole mitään kokemusta.

Olet sikäli oikeassa, että minulla ei ole minkäänlaista kokemusta astrologiasta, kristallipalloista, teelehdistä, kanan sisälmyksistä, kädestä- tai muustakaan ennustamisesta (varsinkaan tulevaisuuden). Maailmanloppukin on vielä kokematta.

Mutta siinä olet väärässä, etteikö kannata ottaa kantaa näihin asioihin. Otan kantaa ja vastustan hölmöyttä kaikissa sen muodoissa. Huuhaapöllöily ja muukin persikasta vedetty on asialistani kärjessä tässä suhteessa. Ivaan niitä ja kettuilen niille parhaani mukaa aamusta iltaan, tai ainakin muistaessani. Lisäksi olen sitä mieltä, että jos ennustukseni anti-maailmanlopusta (9. heinäkuuta 2014 klo 14:34 GMT) on virheellinen, suostun aikaistamaan sitä kuukaudella.

Yritän pilkata pässinpäitä taas huomenna jos netti pelaa.

Vierailija
JaskaJuuso
Kuinka moni on voinut ennustaa ennalta jonkin asian tapahtuvan.

Tällä tarkoitan sitä, ettei itse ennustusta ole yrittämällä yrittänyt, vaan se on van visio, ajatus mikä on putkahtanut mieleen, pyrkimättä...

No jonkinlaisia kokemuksia on. 25 vuota sitten sain soiton että perheenjäsen on jäänyt rinnan päälle kaatuneen traktorin alle mutta hengittää. Tuskaisen rukoushuutoni loppui sisälläni kuulemiini sanoihin "Hän selviää!" Samalla sain rauhan. Näin kävikin lukuisien hiuskarvan varassa olleiden "sattumien" kautta! Pahin fyysinen vamma oli tipan laittamisesta johtunut mustelma, n. 7 minuutin puristuksesta johtuneen hengittämättömyyden lisäksi. Aivovaurio oli kiinni minuuteista. Nostolaitteessa ollut hökötys pysäytti painon viiden sentin päähän ja laski lokasuojan rinnan päälle hitaasti henkilön pudottua kallion ainoaan pehmeään kohtaan jne.

Epämääräisempi kokemus oli pari päivää ennen tsunamia pidetyt joulujuhlat jossa puhuin ilmestyskirjan pasuunoista. Lauloin erään lauluni ja yhtäkkiä aloin vitsailla, että "ei ole käynyt tuuria sointujen asettelussa, niinkuin eräällä". Ihmettelin vähän itsekin.

Vasta jälkeenpäin tajusin mieleeni nouseen laulun sanat ja yhdistin ne tapaninpäivän tapahtumiin:
"...
Kävi järjetön tuuri
Satuin asettamaan
Ne muutamat osaamani soinnut
Järjestykseen oikeaan

Ja nyt nää kouluja käyneet tyypit
Ne tulee minulta kyselemään
Ne haluu tietää et mitä on rakkaus
Ja mikä elämän tarkoitus

Ja miltä se tuntuu
Kun kaiken saa minkä ikinä haluaa
Miltä nyt tuntuu?

Kaikki kiiltävä ei ole kultaa

Maailman meret
Ovat nousemaan päin
Hotellihuoneen peilistä etsin
Omia silmiäin
Vain yksi on varmaa
Ja tää on hyvä juttu pitää mielessään:
Kun vesi nousee ja kaduille tulvii
Se vie myös levylaulajat mennessään

Miltä se tuntuu
Kun kaiken saa minkä ikinä haluaa
Miltä nyt tuntuu?

Kaikki kiiltävä ei ole kultaa"

Kun selvisi että "levylaulaja" Aki Sirkesalo perheineen oli uhrien joukossa, alkoi koko Anssin laulu tuntua enteelliseltä ja sekin että mieleeni putkahti tämä minulle oudohkon laulun pätkä, paria päivää ennen ko. tapahtumia.

Toki epäselvää ja mahdollista sattumaa, mutta mielenkiintoista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat