Jumalan viesti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

tämän tännekin.
Huomatkaa ottavanne sätkyjä tiettyjä sanoja nähdessänne, koska ne sotii teidän näkemystänne vastaan, mutta loppujen lopuiksi, sätkähdätte vain omaa mielikuvaanne, käsitystänne moisista sanoista, itse sana mihin sillä viitataan, on suuri tuntematon.. Koittakaa siis lukea tuo ilman niitä sätkyjänne ja "puolustuksellista" asennetta ja pyrkikää näkemään viestin sisältö ilman tuomiotanne, koska muuten näette vain tuomionne.

" musta tuntuu et jumala juttelee mulle ajatuksina, hiljensin mieleni ja tiesin, etten tiedä mitään kuin mielipiteeni mitä olin oppinut tai itselleni opettanut muiden kautta.
hän sanoo kauttani, että minun pitää puhua ihmisille.
Ihmiset, minä en tiedä Jumalasta yhtään mitään, ja siksi hän sanoo juttelevansakin minulle, koska mieleni on kuin tyhjä kuppi, mihin voidaan jotain uutta kertoa, näin ei muiden ihmisten laita ollut. Heillä oli vain tietonsa jolla mielensä täyttivät, ei sinne mitään voinut sisään kaataa, kaikki se vain tulvi ylitse.
Siksi pyydän, että puhut ihmisille, ja että he kuuntelisivat, sydämessään niitä sanoja, joita minä sinulle nyt aion antaa:

Luomani, kaiken mitä teille olen joskus kertonut, on aivan totta. Olette tehneet elävistä opetuksista itsellenne lait, jotka sitten teidät sitoi näkemästä minua. Ne sanat olivat vain viisauksia, eivät mitään jokapäiväiseen sopivia lakeja. Te teitte itsellenne niistä vankilan, jotka nyt teidän on murrettava. näiden lakienne takia, vain koska uskotte olevanne oikeassa, opetetun perisynnin lailla. Katsokaa nyt mitä te kaikki teette maailmalle, jonka teille olen antanut. Vain harvat teistä toden näkee muttette heitä kuuntele, vaan pidätte kiinni käsityksistänne ja elämä siten kuolee pois. Olenhan minä tie totuus ja elämä.
Teidän tulee itse luoda se taivas, jossa haluatte elää. Johan teille jo kertaalleen ristillä kuoltuani olen sanonut, että jo tänä päivänä te olette jo taivaassa.
Annoin teille syntinne anteeksi jottette itseänne vihaisi ja siten sokaistuisi.
Te todella tulette uudesti syntymään, mutta tähän samaan maahan, ainoaan paikkaan, missä elämä on mahdollista, heti kuolemanne jälkeen, joksikin elämänmuodoksi.
Ette tule muistamaan entisestä elämästänne mitään, ei muistoja, ei kokemuksia tai muutakaan, vain kokija ajatusten ja tunteiden takaa tulee säilymään, joka olen minä.
Teidän pitää katsoa, miten kohtelette toisianne, koska hän voi ollakin sinä, me olemme yhtä.
koska kaiken te teette itsellenne. Olette niin maan kautta kuin hengen kautta yhtä ja samaa.
Vain ajatuksenne teidät erottaa. hiljentäkää mielenne, ja nähkää totuus. Ajatus on se, mikä totuuden tielle tulee.
Tästä on aina kaikesta ollut kyse, ja nyt teidän on aika tajuta tämä.
Te olette yhtä tämän planeetan ja kaiken kanssa. Te olette sitä samaa.
Älä pidä muita jumalia, sillä Minä olen herra, sinun jumalasi.!
Älä tee itsellesi Jumalan kuvaa, olen kertonut, ja mitä te olette nyt palvoneet, jo 2000 vuotta, jumalankuvaa, siinä on syy miksi ette ole minua nähneet.
Pitäkää mielessä, että jokainen opetus, mikä minusta kertoo, pitää paikkansa, oli kyse minkä maan uskonnosta tahansa, johan jo jokaisen uskonto sanookin, että ei voi olla kuin yksi jumala. Kaikessa on kyse juuri minusta, te eksytte sanoihin, joku kansa nimittää minua oman kielensä Jumala sanalla, ja te ajattelette heidän puhuvan jostain aivan muusta, jokainen teistä. Ei ole kuin yksi.
Levittäkää sanomaa vain sanan voimalla Mutta älkää opettako lapsillenne totuutta, koska silloin he vain eksyvät uskomaan tietoon jota annatte heille, joka on eri asia kuin itse kokemus ja ymmärrys. Näin teitä on tähän asti opetettu, ja siksi olette olleet sokeita, jokainen.

tuon minä kuulin ja planeetan tuhon minä muutoin näin jos emme häntä nyt usko."

Kommentit (3)

Vierailija
JaskaJuuso
tämän tännekin.
.....jokainen teistä. Ei ole kuin yksi.
Levittäkää sanomaa vain sanan voimalla Mutta älkää opettako lapsillenne totuutta, koska silloin he vain eksyvät uskomaan tietoon jota annatte heille, joka on eri asia kuin itse kokemus ja ymmärrys. Näin teitä on tähän asti opetettu, ja siksi olette olleet sokeita, jokainen.

tuon minä kuulin ja planeetan tuhon minä muutoin näin jos emme häntä nyt usko."

Hei! Hyvä juttu, oikein hyvä ja erittäin älyllinen, kiitti.

[size=150:1dhw8vgl]Totuus on tarpeeton olettamus[/size:1dhw8vgl]
http://sinenmaa.blogspot.com/2007/10/totuus.html

Vierailija

eipä herättänyt ajatuksia sen koommin, liekö syynä se, että jokaiella on oma käsityksensä siitä mitä jumala on, ja joko kiistää sen tai hyväksyy sen, kuitenkin, useimmiten toimien niin, että kokee muiden kokevan jumalan samoin kuin itse on kokenut.

Ateistisesti ajatellen tuo on hurjaa, koska mitä olen huomannut, he tuntevat kokevan, että uskovaiset kokevat sen samoin kuin hekin, mutta myöntävät sen pitävän paikkansa, mitä ateisti ei tee.
tämä on toki totta, useimmissa tapauksissa

Itse sanoisin, että jumala on se, mistä me kaiken teoriamme olemme kirjoittaneet, ollen kuitenkin enemmän kuin se kirjoitettu teoria.
se on siis se kokonaisuus, missä elämme, ja minkä olemme sanoin ja selittein purkaneet osiksi, jotka enää koemme..

Uusimmat

Suosituimmat