Varastaminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mua sitten suorastaan alkaa vituttamaan. Nyt viimeksi huomasin (tänään), että mun Clock G17 pistooli on varastettu. Sitä ennen veivät arvokkaan lasteni lahjoittaman (50 v.) kelloon. On varastettu Irwininkin hattu, Lapinleut. Kaikkia en oles investoinut

Nyt taidankin alkaa pitää ulko-oven, oikeastaan kaikki tän talon ovet lukitsen. Tuttuja varkaita on, koska Tico -herra tuntee askeleet, eikä hälytä.

Voi jumalauta prkl, Joudun kuseen vielä tuosta käsiaseesta. [size=75:1j3oqgvw](taidan tietää tyypit, nimittäin mua uhattiin erään taholta ampua lauantaina, kun menin perimään hänen velkojaan mulle. Oli kertonut ostaneensa pistoolin joltain)[/size:1j3oqgvw] Tuosta aseesta en voi edes tehdä rikosilmoitusta.

Eli. Onko teidän läheisyydessä henkilöitä, joilla on taipumusta varastaa, ja mitä silloin teette?

Sivut

Kommentit (36)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Lassi

Voi jumalauta prkl, Joudun kuseen vielä tuosta käsiaseesta. [size=75:1jzuaqdi](taidan tietää tyypit, nimittäin mua uhattiin erään taholta ampua lauantaina, kun menin perimään hänen velkojaan mulle. Oli kertonut ostaneensa pistoolin joltain)[/size:1jzuaqdi] Tuosta aseesta en voi edes tehdä rikosilmoitusta.

Eli. Onko teidän läheisyydessä henkilöitä, joilla on taipumusta varastaa, ja mitä silloin teette?

Sulla on siis ollut laiton ase. Hankalampi juttu. Jos fysiikkaa riittää, niin sopivalla rutistuksella asia selviää.

Vierailija
Volitans
.. naps... Sulla on siis ollut laiton ase. Hankalampi juttu. Jos fysiikkaa riittää, niin sopivalla rutistuksella asia selviää.

Tavallaan laiton. Tämä on nyt ongelma, että se liikkuu noissa piireissä kädestä käteen. Voi *oma sensuroiti* kun harmittaa. Taidan tehdä tänään tiistaina rikosilmoituksen siitä tyypistä. Sillä on pari laitonta metsästysasettakin.

[size=75:30wgp8sn]ps. Ei sitä asetta voi jäljittää sarjanumeron perusteella mihinkään, koska on Venäjällä hommat polttoleikattu/hitsailtu.[/size:30wgp8sn]

Olen tosi hermostunut tuosta.

Mitäs noista, mutta yleensäkin varasteluun. Mm. kaupoista, tuttavilta varasteluihin, näpistyksiin

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Paha sanoa mitään. Ainakin jos ase on kadoksissa niin se on paha juttu. Jos tiedät tekijät niin ilmoita aluksi epäilystäsi jollekkin ja yritä saada takaisin.

Ei välttämättä kannata henkilökohtaisesti yrittää jos on uhattu tappaa mutta jonkun toisen avulla, vaikka poliisin tai muun.

Ei koskaan ole varastettu mitään. En kerää varastamisen arvoista materiaa nurkkiin lojumaan.

Voiko sitä laitonta asetta jäljittää sinuun, jos ilmoittaisit poliisille?

Aseitahan aina saa uusia hankittua.

Minkälaisia nuo tyypit jotka luulet varastelleen oikein ovat?

Menen just nukkumaan, en ehkä vastaa tänään jos kysyt.

Vierailija

Varasta takaisin.

Kotoa ei ehkä onnistu, mutta autosta tai ampumaradalta. Lavasta kolari missä tarvitaan apua. Palkkaa pari näyttelijää. Pistooli jää vähäksi aikaa autoon, jos on tulossa radalta.

Palkkaa näyttelijä esiintymään poliisina, ja tekemään vankikarkurin etsintää kotiin.

Kysy patruunamyyjiltä, että ostaako se niitä patruunoita, mitkä siihen käy.

Jos näet että se käy ampumaradalla, niin voit käydä tutkimassa hylsyt jälkikäteen, esim vastasataneen lumen jälkeen. Laita gps-lähetin sen autoon.

Ilmianna hänet aseen oikealle omistajalle niin saat ehkä palkkion.

No mitä hittoa minä tässä sinua autan, olet vastapuolella evoluutioasioissa.

Vierailija

Uskon, että kun tälläinen tyyppi sanoo, että häivy. Kertoi, että hänellä on
juuri ostettu pistooli, niin kyllä me koiran kanssa lähdetiin.

[size=75:sspm4glm]Tuolla se mun laiton pistooli on. Ja prkl. panoksiakin rasia.[/size:sspm4glm]

Vierailija
Barbaari
...
Tiesivätkö ne että sarjanumero poistettu?
Kait tiesivät, kun ite toimittivatkin, ja sitten varastivat. Voi prkl. Mitä teen Ei mitään Jokelaa enää, ei, eikä jengejä täällä oikeastaan olekkaan. Käsin pärjäillään.

Mutta eipä unohdeteta tätäkään Jokelan tapausta. 8.11. liputus

http://www.taivaanlintu.net/jokela/ Ja taatusti minun Taivaanlintu.net sivustoja ovat (Ihan oma lippuni salossa).

No. Onhan mulla armeejataustaa yli 12 v. joten selviän tästäkin. Sen vaan jo tiedän, että tuo kaveri lähtee linnaan laittomasta uhkauksesta, sekä ampuma-aserikoksesta.

smarko
Seuraa 
Viestejä465
Liittynyt14.12.2005
Lassi
Ei mitään Jokelaa enää

Mitenkähän tämä tämä liittyy tähän asiaan? Ei kaikki ajatusreitit vie Jokelaan, ei sitten millään.

Vierailija
Barbaari
Ilmoita itse tai laita joku ilmoittamaan poliisille huomenna, se kai on järkevintä.
Jos asetta ei voi yhdistää sinuun niin elä kerro että sun ase se on, vaikka on todennäköistä että saakin myöhemmin sen selville.

Jotain pitää tehdä. Tuolla tyypillä on jalkajousia, joita ei tarvitse rekisteröidä, on joku prkl. Hanikel tms ilmakiväärikin, jonka luodin tietyllä tyypillä on jotain äänennopeys luokkaa. On tosi vaarallinen. Sitten sillä on pri Harrikkaa jne.

Ja kun yritin olla vain ystävä, rahoittaa häntä. Nyt uhkaa mun henkeä. Onneksi ei Tico-herraa [size=75:2efm04er](toisalta taas olen opettanut koirani hyppäämäään uhkaajan rintakehään. Kyllä siinä kaatuu isompikin henkilö, kun tollainen 50 kiloinen tulee vauhdilla. Tottelee isäntäänsä. En saa käyttää voimaa tuon kanssa.)[/size:2efm04er]

Vierailija
smarko
Lassi
Ei mitään Jokelaa enää

Mitenkähän tämä tämä liittyy tähän asiaan? Ei kaikki ajatusreitit vie Jokelaan, ei sitten millään.
Kyllä liittyy siinä mielessä, että aseita on liikenteessä liikaakin. Suomihan ei ole mielenterveyden kannalta ihan niitä kärkimaita maailmassa.

Lähtököhta on nyt kuitenkin se, että mikä tekee ihmisestä varkaan?

[size=75:323rpxyl]ps. noi varastelijat hoituu mieluitten puhumalla. En saa käyttää voimaa, kuten ei Ticokaan.[/size:323rpxyl]

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Ilmoita jollekkin mahdollisimman pian jos olet huolissasi ja tee asialle jotain vaikka huomenna.

Kyllä itse tiedät mikä on järkevintä, mutta ilmoita asiasta jollekkin jos uhkailtu niin poliisille kannattaa ilmoittaa. Murtautuminen, ampuma-aserikos, varastaminen ja uhkailu ainakin on rikoksia. Varmaan löytyy muutakin rikoksia.

Tuolla tyypillä on luultavasti ne muutkin tavarat jos on kadonnut samalla tavalla. Mutta oikeasti mun täytyisi mennä nukkumaan. Aikanen herätys.

Vierailija
Lassi
Uskon, että kun tälläinen tyyppi sanoo, että häivy. Kertoi, että hänellä on juuri ostettu pistooli, niin kyllä me koiran kanssa lähdetiin.

*** otin kuvan pois, koska oli liian tunnistettu, tuli jo palautetta helwetin enkeleiltä ***

[size=75:269jns4i]Tuolla se mun laiton pistooli on. Ja prkl. panoksiakin rasia.[/size:269jns4i]

Voin kertoakin tämän nimen mutta teille tehtäväksi

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Alkuperäiseen kysymykseen:

Kyllä niitä varastelijoitakin on eteen tullut. Olen pyrkinyt eroon heistä - jos joskus tapaan, niin kyselen kyllä omaisuuteni perään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat