Luonnonvalinta ja sattuma?! Antikristuksen tulosta!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Luonnonvalinnassa kuulemma vaikuttaa paljon sattuma, ja hetkelliset voimasuhteet, eliöiden välillä...

Mutta mikä johtaa sitten tietyt eliöt käyttämään tuota Voimaansa, ja mixei se kuitenkaan ole aina sitten sitä sattumaa?

Nythän Voima kehittyy vain, jos pitkään parnaa jotain poweria johonkin kipupisteeseen. Sellaisen kehittymisen täytyy näkyä, salassa sitä EI voi tehdä. Jos tekee salassa voimaansa joutuu myös salassa käyttämään sitä, ja sehän ei kauaa pysy salaisuutena, ja näin voimannäytön tekijää rangaistaan...

Mutta kuinka käyttää voimaansa ja silti säilyä elossa tässä luonnon kilpailussa? Avain siihen on LAKI, tarkoitan Luonnonlakeja noin ylipäänsä ja ennenkaikkea: Juumalan LAKIA...

Jeesus tuo Kaikkien Mestari, opetti kuinka Kuningas voi käyttää voimiaan itseään vastustaneiden tuhoamiseksi, kun nämä ENSIN on näyttäneet Pahan voimansa, esimerkiksi surmaamalla tämän pojan!

Kaikki eivät ole kuitenkaan Kuninkaan asemassa, itseasiassa aniharva, jos ei sitten tarkoiteta kunkin ihmisen oman elämän taistelukenttää, jossa jokainen on ITSE OMA MESTARINSA. Tuo viimeksimainittu ajattelutapa on tyypillistä meille pakanoille, jotka eivät tahdo myöntää mitään valtaa omansa yli, ja kiusaantuvat suunnattomasti, kun heidän omaa - yleensä mitätöntä - voimaansa verrataan suurten voimiin.

Entäpä tämä Suuri Sattuma? Sattuma on yllättävän tasapuolinen - sitten kuitenkin... Toki onnella - joka liittyy sattumaan - on ne suosikkinsa ja luuserinsa. Luuserit korvaavat onnen puutteen hännystelemällä suosikkeja, ja saavat näiltä armopaloja...

Sattuma tarjoaa myös monta yllätystä elämän kiertokulussa... Aikasmoisen huono mäihä kävi Jeesuksella, kun tämä ristiinnaulittiin, Hän ei sitten kuitenkaan ollut aina Onnen Suosikkipoika. Tai ehkä Hänet pyrittiin syrjäyttämään niin voimallisesti, että Juumala joutui keskittymään liikaa näiden suosikkipoikansa hännystelijöihin...

Kaiken voimansa Saatana käyttikin - etsiessään Juumalan Poikaa! Jo Herodes yritti tuhota kaikki poikalapset 2-vuotta nuoremmat yhdestä pitäjästä ja ei ollut ollenkaan varma, että Jeesus nyt olisi ollut se luvattu Messias... Siitä Hän tulee kuintekin varmistumaan... Hän(SE!) joutuu lähettämään oman "suosikkipoikansa" maailmaan etsimään maailmasta sitä valittua 10% jotka kuuluvat Saatanalle, ei yhtään sen enempää!

Tarkoitan nyt Antikristusta, joka tuon eliittinsä kanssa tulee lyhyeksi aikaan kiduttamaan maailman ihmisiä - vihan aikana...

On erilaisia näkemyksiä siitä, ovatko uskovat vihan aikana enää läsnä maan päällä, heitähän on viimeisinä aikoina vain kourallinen, vaikka sitten vihan ajan lopulla tapahtuukin joukkokääntyminen esimerkiksi Juumalan Israelissa, jossa nämä kääntyvät antikristusta vastaan...

Mutta lopullisesti Antikristus tuhotaan - tai näin väitetään - vasta Jeesuksen toisessa tulemuksessa... Siinä Hän käyttää 1/3:n verran suurempaa voimaa kuin Saatana, jolla voimalla Mikael ja Eräs Hänen siori enkelinsä Agison sitoo Saatanaa jonkin ajan. Mutta ellei neutraalit voimat käänny hyvän puolelle, voi käydä toisinkin! Pahaahan on tasan yhtä paljon kuin hyvääkin, mutta neutraali puoli on tässä se ratkaiseva tekijä, ja jotkut pitävät Jeesuksen keskimmäistä ristiäkin jotenkin - neutraalina. He palauttavat - nämä Pyhät(ei hyvä eikä paha) - kaikki oikeisiin paikkoihinsa, Pahat Helvetin tuskiin, ja hyvät Taivaan autuuteen... Itse ollessaan suurissa tuskissa, peloissa, hädissä ja kärsimyksissä!

Sellainen Agisonkin teillä on: Ei sanottavan, ei erityisen hyvä, mutta tullut kuitenkin taistelemaan hyvän puolesta, jotta pahakin saisi sen suuren palkkansa joskus...

Kommentit (13)

Vierailija

joo, ihan mielenkiintoinen aihe tämäkin... mutta en itse evon kannattajana enää nykyihmistä laittaisi kehittyväksi ainakaan evoluution kannalta, koska meitä ohjaa nykyään enemän moraalikäsitykset, uskonnot ja lait. Minun käsityksen mukaan ihmisten evo loppui kielten kehittymiseen, jolloin heikommatkin saivat mahdollisuuden. Ja sääli seksiä olen itsekkin joskus saanut. Tuohon antikristus hommeliin niin eiköhän se ihminen ole piru itselleen!

Vierailija
Mouhis
joo, ihan mielenkiintoinen aihe tämäkin... mutta en itse evon kannattajana enää nykyihmistä laittaisi kehittyväksi ainakaan evoluution kannalta, koska meitä ohjaa nykyään enemän moraalikäsitykset, uskonnot ja lait. Minun käsityksen mukaan ihmisten evo loppui kielten kehittymiseen, jolloin heikommatkin saivat mahdollisuuden. Ja sääli seksiä olen itsekkin joskus saanut. Tuohon antikristus hommeliin niin eiköhän se ihminen ole piru itselleen!

Kuuleman mukaan aivan viime vuosisatoihin/vuosituhansiin asti meillä on ollut järkyttävä luonnonvalinnan painostus päällä, viimeiset 5000 vuotta ovat ylipäätään olleet kiihkeämpiä kuin 30 000 sitä edeltävää vuotta.

Vierailija
Jonii
Mouhis

Kuuleman mukaan aivan viime vuosisatoihin/vuosituhansiin asti meillä on ollut järkyttävä luonnonvalinnan painostus päällä, viimeiset 5000 vuotta ovat ylipäätään olleet kiihkeämpiä kuin 30 000 sitä edeltävää vuotta.

Ihminen on pysäyttänyt luonnonvalinnan moraalillaan ja yhteiskunnassa jossa suositaan heikkoja (aivan kuten auvinen totesi)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

En vastaa.

Puuttuu vaihtoehto "ruma".

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
peippo
HMMM agisonin on pakko olla trolli koska kukaan ei voi olla noin typerä!
olen oikea sherlock

"agison" ei ole trolli. Luulen, etta Aki on matemaattisesti "perustaitava", jolla on vain mennyt paa sekaisin. Vahan niinkuin John Nash, mutta ei aivan yhta taitava...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
peippo
olen oikea sherlock

Kuinka typerä?

Vierailija
Agison
peippo
olen oikea sherlock

Kuinka typerä?

Voi voi nyt agison itkee siltä tuntuu kun omat "viisaat" teoriat kaatuvat, mutta ei hätää jeesus pelastaa!

Vierailija

Siis mihin helvettiin sitä luonnonvalintaa nyt enään tarvitaan? kohta ollaan sillä tasolla että voidaan vapaasti muokata perimää, silloin on aika obsolete väitökset ihmisen taantumisesta

Vierailija
peippo
Jonii
Mouhis

Ihminen on pysäyttänyt luonnonvalinnan moraalillaan ja yhteiskunnassa jossa suositaan heikkoja (aivan kuten auvinen totesi)

Eikä ole. Koska nykypäivänä mahdollista säännöstellä syntyvyyttä ja avioliitto ei enää pakollinen vaihtoehto, pääasiassa vain toivotut lapset syntyvät. Eli siis niiden lapset joilla on taipumus haluta niitä, myös geneettisesti.

Vierailija

Kyllä ympäristökin jo painaa päälle, resursseja kuluu enemmän kuin mitä ne ehtivät uusiutua. Osa jää ilman, heikko-osaiset siis.
Evoluutio ei koskaan pysähdy. Myös ihminen kehittyy, vaikkei useimmissa tapauksissa enää ns. parempaan suuntaan. Ihmislajilla heikotkin yksilöt jäävät eloon ja saavat jälkeläisiä.

eniwei, kun ympäristö alkaa voida aina vain huonommin ihmisten on sopeuduttava, jos niin ei käy eli kun umpikuja tulee vastaan niin eiköhän ala populaatiokoko laskea. Toivon mukaan kuolee koko laji. Ei tule ikävä.

Uusimmat

Suosituimmat