Montako noin 7000 vuoden luomissykliä on mennyt?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä äänestys on tälläkertaa pääasia!
Nekin jotka eivät usko mihinkään Luomissykliin edes jääkausiin, voivat kuitenkin pistää evoluutiokohtaan jotain...

Kommentit (14)

Vierailija

Tekisit kerrankin jotain hyödyllistä. taas kerran ihan turha aihe.

No, ainakin alan uskoa pikkuhiljaa teoriaan jonka mukaan vuodessa on kolme jaksoa jossa kaiken näköiset sekopäät tulevat tiede.fihin

Vierailija
peippo
Tekisit kerrankin jotain hyödyllistä. taas kerran ihan turha aihe.

No, ainakin alan uskoa pikkuhiljaa teoriaan jonka mukaan vuodessa on kolme jaksoa jossa kaiken näköiset sekopäät tulevat tiede.fihin

En tiennytkään että peippo on petolintu...

Vierailija
Agison
Nekin jotka eivät usko mihinkään Luomissykliin edes jääkausiin, voivat kuitenkin pistää evoluutiokohtaan jotain...

Aikamoista kakkaa...

Vierailija
SKO
Agison

Aikamoista kakkaa...

Ai säkö oot se kuuluisa SeKOpää tai SisKO?
Et voittanut vielä mua, tee parempi äänestys, jos tiijät jottain mitä minä en?

Hahaa, olen 1 viestin sua edellä! Nyt 2...

Vierailija
Agison
SKO
Agison

Aikamoista kakkaa...

Joo en ole. En vain tajua mikä tässä koko hommassa on pointtina. Uudenlainen kreationismivedätys kun kaikki edelliset on jo tyrmätty täällä.

Vierailija
SKO
Agison
SKO
Agison

Aikamoista kakkaa...

Joo en ole. En vain tajua mikä tässä koko hommassa on pointtina. Uudenlainen kreationismivedätys kun kaikki edelliset on jo tyrmätty täällä.

Huomasin juuri kauhukseni, että viime torstaisimi voi olla totta se kans' eli viime torstaina kaikki luotiin(luulisin kuitenkin että sunnuntaina)

Eli oikea vastaus voisi olla 0.

Vierailija
Agison
SKO
Agison

Aikamoista kakkaa...

Täytyy tehä äänestys jossa päätetään liitetäänkö henkinen ikätesti rekisteröitymiseen.

Vierailija
Aslak
Lassi meillä on lunta , yli polven .
No Aslakin polvet on matalalla. Mutta on sitä kohta paikkapaikoin puolisen metriä , ja jokapäivä lissää sattaa.
Niin. Ajattelin antaa tyttärelleni häälahjaksi (4.1.2008) muutamalla tonnilla tällaista;
Ikimetsän ystävät ry tarjoaa palvelua, jossa voit ostaa lahjaksi palan metsää. Lahjoituksesi käytetään Luonnonperintösäätiön seuraavassa metsänostossa.
Metsä jää säätiön hallintaan, ja säätiö hakee metsälle luonnonsuojelulain mukaisen rauhoituksen. Luonnonperintösäätiön ja Ikimetsän ystävät ry:n toiminnasta sekä säätiön suojelemista metsistä on lisää tietoa muualla internetsivuillamme.

http://www.ikimetsanystavat.fi/lahja/ On hänellä tuota mettää, mutta ei ikimetsää. En oikein muuta häälahjaa keksi heille.

Vierailija

Ei voi äänestää, kun sopivin vaihtoehto puuttuu.

Luomissyklejä on ollut tasan nolla (0) kpl, koska parhaimman tiedon mukaan maailmankaikkeus, aurinkokunta ja elämä Maapallolla on syntynyt ja kehittynyt ihan itsekseen.

Lisäksi syklisessä maailmankaikkeudessa on oma, iso ongelmansa - entropian jatkuva kasvaminen.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Lassi
Aslak
Lassi meillä on lunta , yli polven .
No Aslakin polvet on matalalla. Mutta on sitä kohta paikkapaikoin puolisen metriä , ja jokapäivä lissää sattaa.
Niin. Ajattelin antaa tyttärelleni häälahjaksi (4.1.2008) muutamalla tonnilla tällaista;
Ikimetsän ystävät ry tarjoaa palvelua, jossa voit ostaa lahjaksi palan metsää. Lahjoituksesi käytetään Luonnonperintösäätiön seuraavassa metsänostossa.
Metsä jää säätiön hallintaan, ja säätiö hakee metsälle luonnonsuojelulain mukaisen rauhoituksen. Luonnonperintösäätiön ja Ikimetsän ystävät ry:n toiminnasta sekä säätiön suojelemista metsistä on lisää tietoa muualla internetsivuillamme.

http://www.ikimetsanystavat.fi/lahja/ On hänellä tuota mettää, mutta ei ikimetsää. En oikein muuta häälahjaa keksi heille.

Ei yhtaan hassumpi ajatus... Taytyy pitaa mielessa jos/kun tarve tulee...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

itse olen optimisti ja uskon että kun maailma laajenee huippu pisteeseen asti niin se alkaa luhistua ja luhistuu pieneksi pisteeksi asti ja taas tapahtuu alku pamahdus... eli sykkivä maailmankaikkeus on minun teoria

Uusimmat

Suosituimmat