Seuraa 
Viestejä13176

Oletko ollut vankilassa asiakkaana.

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (29)

Ei, en ole ollut "asiakkaana" vankilassa
Tosin olen joskus peruskoulun aikoihin käynyt jollakin tutustumiskierroksella tyhjässä vankilassa. En muista missä päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alveron
Seuraa 
Viestejä3639

En ole mutta piripäät jotka nussivat läppärini joutuivat kiven sisään pitkäksi aikaa. Taisi vankila auttaa kun kuulemma lopettivat hämärä puuhat vapauduttuaan.

Volitanssinkin mainitsemassa Alcatrazissa oon ollu tutustumassa ja kerran kaveria kylmäkoskella moikkaamassa mutta lukittuna en oo ollu. Juoppoputkaan on pari kertaa jäähylle laitettu mutta se ei oo ihan sama asia.

Olen. Kävin kerran vierailulla katsomassa vankilan oloja. Hyvät olot vangeilla oli ainakin meidän vankiloissa, siis verrattuina monen muun maan vankiloihin.

Ayla
Olen. Kävin kerran vierailulla katsomassa vankilan oloja. Hyvät olot vangeilla oli ainakin meidän vankiloissa, siis verrattuina monen muun maan vankiloihin.

Olin n. 10 vuotta VTT:llä (tutkijana), eikä se nyt niin kauhean paha paikka aina ollut. Hieman palkkaakin siitä maksettiin. Saattaa jopa voittaa Ruotsin vankiloitten oloja. Mutta kyllä se tuntuu että vasta eläkkeelle lähdön jälkeen on päässyt vapaaksi.

Ayla

Varmaan paljon lukeneita tohtoreita ja muita

Kari Uoti käytti lusimisaikansa väitöskirjan tekoon ja mainostaa nyt palvelujaan osoitteessa:

http://www.kariuoticonsulting.fi

Hänen bloginsa kannattaa ehdottomasti lukea:
http://www.kariuoticonsulting.fi/blog

Hän kommentoi Jere Karalahtea, huumepoliisien sisäistä tutkintaa ja Erkki Tuomiojan Rusi-vuotoa. Todella kiinnostavia pointteja. Pelkästään noiden perusteella voisi sanoa, että hänen velkansa yhteiskunnalle on maksettu.

Poison dart frog
Ayla

Varmaan paljon lukeneita tohtoreita ja muita

Tohtoreista tiedä, mutta kyllä siellä eräät opiskeli kovalla innolla.

En ole ollut edes putkassa. Taitaa jäädä putka ja vankila kokematta. Vankilan myymälässä aioimme käydä tällä viikolla, mutta kirpputorilta löysimme sopivat huonekalut. Ehkä vielä käydäänkin, koska Suomessa käsin tehtyjä sopivanhintaisia esineitä on vaikea kaupasta löytää.

liis@
En ole ollut edes putkassa. Taitaa jäädä putka ja vankila kokematta. Vankilan myymälässä aioimme käydä tällä viikolla, mutta kirpputorilta löysimme sopivat huonekalut. Ehkä vielä käydäänkin, koska Suomessa käsin tehtyjä sopivanhintaisia esineitä on vaikea kaupasta löytää.

Osta koneella tehtyjä.

Vierailija
HSTa

Olin n. 10 vuotta VTT:llä (tutkijana), eikä se nyt niin kauhean paha paikka aina ollut. Hieman palkkaakin siitä maksettiin. Saattaa jopa voittaa Ruotsin vankiloitten oloja. Mutta kyllä se tuntuu että vasta eläkkeelle lähdön jälkeen on päässyt vapaaksi.

Joo, viimeiset ajat töissä tuntuivat vankilalta. Liian yksinkertaista sekä työ, että sosiaalinen peli pyrkyriorganisaatiossa. Henkinen vankila, jossa ei viihtynyt, koska ei enää ollut pakko, eikä siitä olisi ollut mitään hyötyäkään. Niinpä pyöritin täysin omaa peliäni viimeiset kaksi vuotta.

oge
liis@

Osta koneella tehtyjä.

Niitä juuri en halua ostaa!!!

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177

Olen mie ollu putkassa .
Nuorempana tuli joskus vähä ryypättyä ja tapeltuakki, no putkhan ne pirut
Aslakin joskus panthin.
Kerran oli poliisilla hirventaljat loppunhet , ja miten lie löyvethin taljoja Aslakin jäljiltä.
Sunkhan mie niitä omiksi myöntäny, en vaikka viikon putkassa pijethin.

Enkä mie tuntenu seutukuntaa kartasta ,pirussako mie olsin karttoja oppinu lukemhan , häh ?
Meinathin että näytäppä mihin se hirven ammuit?
Enkä mie toistakertaa osannu mennä sille hirventappopaikalle, mistä se mie niin tarkoin kairat tuntisin ?
No illalla se väärti tuli putkan ikkunan taka kolistelemhan, sain ikkunan
keploteltua auki, ja pariki pulloa kaltereitten välistä sisälle.

No taas laulu raiku ja , poliisit huusit aamulla ku palosirreeni.
No minkä ne voithin kotia päästethin, ja jouvuthin maksamhan palkanki , olit Aslakkia syytöntä pitänhet viikon putkassa.
Miksikä ne sitä maka sano, ansionmenetyskorvaus tai jotaki siihen suunthan. Paskat mulla sillon töitä ollu,rospuutoaika soli muutenki niin että lepo oli paikalhans, ja poliisien kiusaaminen hauska ajankulu.

Makauksia vailla olevia saamattomia aljuja, olis ottanhet itte pyssyn ja hommanhet omat taljans , piruako alethin Aslakin taljoja kajehtimhan?
No soli 60 lukua se.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä19204
tiäremiäs
Oletko ollut vankilassa asiakkaana.
En, mutta vankeinhoidon koulutuskeskuksessa töissä kylläkin.

Siivoojana joskus nulikkaiässä (tarkennus ihan Awebia aatellen)

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat