Jollain tapaa jouluun liittyen...

Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Perhe istui ruokapöydässä ja poika kysyy isältään:
- Kuinka monenlaisia rintoja naisilla on?
- Niitä on kolmea sorttia. 20-kymppisillä ne on kuin omenat, pyöreät
ja kiinteät. 30-40-vuotiaina ne ovat kuin päärynät, vielä hienot
mutta riippuvat. 50 jälkeen ne ovat kuin sipulit.
- Sipulit? huudahtaa äiti.
- Niin, alkaa itkettää.

Äiti ja tytär närkästyvät ja tyttö sanoo:
- Äiti, monenkolaisia peniksiä on?
- Kolme kehitysvaihetta. 20-kymppisillä se on kuin tammea, komea ja
kova. 30-40 iässä kuin koivu, hieman joustava mutta kestävä. Mutta
sitten se on kuin joulukuusi. Tyvestä kuollut ja pallot vain
koristeina...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Kommentit (14)

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Jotkut saa sen maaten...
Jotkut seisten...
Jotkut edestäpäin...
jotkut takaa päin...
Jotkut kotona...
Toiset kylillä...

Mutta kaikilla se tuntuu yhtä hyvältä, kun saavat vuoden ensimmäisen joulutervehdyksen.

Hyvää Joulua!

-George Eliot

Vierailija

Eikös niiltä pukeilta (esim. kauris) sarvet tipu vähän väliä ?
Jos taasen meinaat kotipukkia, ovat sarvet lienee käyryyttään käyttökelvottomat... Vai olikohan se olkipukki.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Pikkujoulut

Hitler-pikkujoulut - olet sammunut bunkkeriin.

Kristoffer Kolumbus-pikkujoulut - et tiedä mihin olit menossa, etkä perille päästyäsi tiedä missä mahdat olla, mutta koko reissu menee valtion piikkiin.

Tuhkimo-pikkujoulut - tulet kotiin ilman toista(kin) kenkää ja haiset epämääräisesti kurpitsalle.

Prinsessa Ruusunen-pikkujoulut - sammut sadaksi vuodeksi. saatat herätä, kun joku suutelee sinua, mutta prinssi se ei takuuvarmasti ole.

Pieni Merenneito-pikkujoulut - jalat eivät aamulla irtoa toisistaan ja haisevat silakalle. peilistä sinua tuijottaa eilisillan arielin sijasta tämän aamun ursula-merennoita.

Lumikki-pikkujoulut - heräät aamulla seitsemän miehen keskeltä.

Punahilkka-pikkujoulut - heräät isoäidin kanssa samasta vuoteesta. lisäpojoja, jos kyseessä on jonkun toisen isoäiti.

Keisarin uudet vaatteet-pikkujoulut - Heräät aamulla alasti kadulla, koska kukaan ei ole illalla uskaltanut/viitsinyt/kehdannut mainita sinulle, ettei sinulla ole vaatteita päällä. ohitsesi päiväkotiin kulkeva pikkulapsi taas pitää asiaa erittäin huvittavana ja ilmoittaa äidilleen kovaan ääneen, että "sedän pili on ihan sininen".

Ruma ankanpoikanen-pikkujoulut - aamulla vieressäsi on väärät munat.

Nalle Puh-pikkujoulut - aamukankeudessa et saa sormia varpaisiin ja hampaissa on plakkia kuin olisit pessyt ne hunajalla. tilannetta pahentaa ylipirteä kaverisi, joka on herännyt täysin ilman krapulaa ja pomppii nyt maanisesti ympäri asuntoasi.

Roope Ankka-pikkujoulut - olet hommannut ison kasan rahaa ilman housuja. äänesi on muuttunut kummalliseksi vaakkumiseksi, ja jostain kummasta syystä sinulle on iskostunut skottilaisaksentti.

Mikki Hiiri-pikkujoulut - korvasi ovat turvonnet palloiksi ja käsissäsi on valkoiset käsineet, mutta frakista ei ole tietoakaan.

Iso Paha Susi-pikkujoulut - henki haisee niin pahalle, että voit puhaltamalla kaataa ladon. ympärillesi laonneet ihmiset eivät siis ole sammuneita vaan...

Hannu ja Kerttu-pikkujoulut - aamulla voit kätevästi suunnistaa vessaan yöllä laatoitettua vanaa seuraillen.

Peppi Pitkätossu-pikkujoulut - heräät aamulla hevosen ja apinan välistä.

Kultakutri-pikkujoulut - heräät partnerisi "Kuka on nukkunut minun sängyssäni?"-kysymykseen.

Joona ja valas-pikkujoulut - jokin hakkaa sisuskalujasi ja tahtoo ulos.

Perinteinen Suomalainen pikkujoulu - Lompakko on tyhjä, kännykkä on hukassa, päässä soi tango delirium etkä uskalla edes vilkaista kuka vieressäsi kuorsaa.

-George Eliot

Vierailija

Miksi joulupukki viipyy joka vuosi kauemmin naapurissa kuin meillä?

No, hänhän tietää, missä tuhmat tytöt asuvat...

Vierailija
tiäremiäs
Joku feministien vitsi, en kyllä ymmärtäny.
????

Vitsi meni salaman tavoin hilseesi ohitse. [size=59:1tiqwb4h]ei tavoittanut aivojasi[/size:1tiqwb4h]

Vierailija

Ayla tiäremiehelle:"Vitsi meni salaman tavoin hilseesi ohitse

Luulenpa, Ayla, että tiäremies tarkoitti tuota mun juttua...

Vierailija
Tarkkailija
Ayla tiäremiehelle:"Vitsi meni salaman tavoin hilseesi ohitse

Luulenpa, Ayla, että tiäremies tarkoitti tuota mun juttua...

No sitähän minä tarkoitan. Sinun vitsi meni Tiäremiehen hilseen ohitse, ei edes hipaissut hilsettä.

Vierailija

Aylalle: No, mitä tuo sinun kuvavitsisi sitten tarkoitti? Hieno kuva, mutta vitsinä se meni minun hilseeni ylitse!

Vierailija
Tarkkailija
Aylalle: No, mitä tuo sinun kuvavitsisi sitten tarkoitti? Hieno kuva, mutta vitsinä se meni minun hilseeni ylitse!

Se tarkoittaa sitä että jokainen saa itse fantisoida kuvasta jotain. Silloin ei mene hilseen ohi.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

hyvä, sille jouluruno

111... mitähän tulisi...

Hiljainen joulupöytä
itkevät kädet
kukaan ei rakasta

ruokin lintuja aamulla
sinä itkit hiljaa
et koskenut käsiini