Olisitko valmis kyborgiksi?

Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

Tiedelehdessä 10/2007 esiteltiin professori Kevin Warwick, joka on liittänyt itseensä rfid(radio frequency identification)-sirun, liittänyt hermostonsa elektronniikkaan ja kokeillut millainen on ultra-ääni aistina..

Olisitko halukas liittämään elektronisia implantteja itseesi?

Per se

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Olisin toki, mutta niiden pitäisi taata minulle joitain täysin ylivertaisia ominaisuuksia. Mitään rävellyksiä, joita pystytään valmistamaan tänäpäivänä en huolisi.

Vierailija

Khyl, niin paljon ku vaan on terveellistä pistää. Ensin vois alottaa lämpötila-anturilla, sit vaikkapa se ultraäänianturi, ja lopulta vaikka Gps niin tietää missä mennään. Internet-yhteyskin olis poikaa.

Vierailija
Reiska
Kelpaisko pimeänäkö?
Hyvä pimeänäkö! Ja nuppiin pultattava optiikka ei saisi olla hajoamisherkkää tai raskasta.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005

Ei minulla mitään periaatteellista estettä tuolle ole, jos implantit olisi todettu toimiviksi ja vaarattomiksi. Käytännössä luottamukseni herättämiseen vaaditaan useamman vuosikymmenen laaja käyttökokemus. En siis usko, että elinaikanani tuo tulee muodostamaan minulle mitään todellista valintatilannetta.

Mitään kokeellisia vempeleitä en itseeni asennuttaisi, en edes silloin, kun valmistaja väittää sitä vaarattomaksi ja tutkituksi tuotteksi. Jos vammautuisin, niin sitten toki harkitsisin kokeellisempiakin virityksiä toimintakyvyn palauttamiseksi.

Vierailija
CE-hyväksytty
Mulle riitäis bussikortti ihon alle asennettuna. Ei nin helpolla hukkuis.

Bussikortti voidaan ommella takin hihan sisälle. Siihen myös tarranauha-kiinnitys, niin saa kortin pois takin pesun ajaksi taikka kortin latausta varten.

Vierailija

ihonalle sijotettu bussikortti,maksukortti taikka joku passin virkaa tekevä henkilötietosiru. Puhelinimplantti korvan seudulle vois olla myös hauska, vois porukka vähän katella, että wtf ku puhuu puhelimeen, jota ei oo kädessä

Vierailija
rantapanda
Valokuvamuistista voisin jopa maksaa... tai mistätahansa supermuistista =)

Mukana kulkeva kovalevy kätevästi ihon alla, eipähän enää unohdu esim. työtiedostot. Kyborgi mp3-soitin olisi myös hieno, toisinaan soittimen piuhat on pirun hankalat

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

Joku lisämuisti ja pimeänäkö vois olla aika kova juttu.. Tai sitten joku eksoskeleton, mikä lisäis voimia. Hermostoon kytkettynä ei taitais hidastaa menoa..

Per se

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
Poison dart frog
Tästähän se taas lähtee

Tuo olisi hieno, peltipään kanssa tuskin tarvitsi alvariinsa olla partaakaan repimässä, mutta emäntä tuskin pitäisi uudesta lookista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat