Perustan uskonnon

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Perustan uskonnon ja tienaan sillä rahaa.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Jos pidät jonkun irti vankilasta tai vapautat mielisairaalasta, niin olet mielestäni ansainnut palkkion yhteiskunnalta. Nyt sinun pitäisi vaan saada valtio tai kunnat ymmärtämään se.

Uusia herätysliikkeitä yms tarvitaan, koska tämä 25-30 vuoden kokeilu ei enää toimi, että kunnat hoitaisi sekä koulutuksen, sosiaaliavun, vanhusten hoidon että sairaanhoidon. Hyvä kun saavat kunnan tieverkon ja muun infran (katuvalot, sähkön jakelu, viemäri, vesi) hoidettua. Aina ei näytä onnistuvan pitää edes puhdasta ja paskavettä erillään.

Vierailija
tiäremiäs
Pitäis joku Profeetta kehitellä, minkälainen henkilöhahmo tai mielikuvitushahmo tämän pitäisi olla.
Sulla ainakin rittäis mielikuvitusta tuohon hommaan. Perusta joku uskonnollinen lahko. Tosin olemmehan me nytkin tavallaan uskovaisia. Tiedeuskovaisia.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
oge
Jos pidät jonkun irti vankilasta tai vapautat mielisairaalasta, niin olet mielestäni ansainnut palkkion yhteiskunnalta. Nyt sinun pitäisi vaan saada valtio tai kunnat ymmärtämään se.

Uusia herätysliikkeitä yms tarvitaan, koska tämä 25-30 vuoden kokeilu ei enää toimi, että kunnat hoitaisi sekä koulutuksen, sosiaaliavun, vanhusten hoidon että sairaanhoidon. Hyvä kun saavat kunnan tieverkon ja muun infran (katuvalot, sähkön jakelu, viemäri, vesi) hoidettua. Aina ei näytä onnistuvan pitää edes puhdasta ja paskavettä erillään.

Aivan.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Barbaari
Tai sun avatar ois hyvä, kun keksit sille jonkin nimen.

Mää jo keksin hänelle, eli Vessamies. Se on uusi profeetta.

Itsekkin olen kyllä miettinyt että tekis jonkun uskonnollisen lahkon, olen meinaa monta kertaa nähnyt unia siitä aiheesta..ja tunnetustihan mussukoiden uskonto lähti liikkeelle unesta.

Se vaan pitäs miettiä sitten mihin tekis kotisivut ja jne.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
tiäremiäs
NallePuh
Vessamies

Onks tämä tää Tampereen Vessamies, mikä kävi ahdisteleen vanhuksia ja pölli 50 euroa.

Oli paikallislehdessä juttua.

Noh, se voi olla vaikka toi. On ton lisäksi muitakin vessamiehiä. (SIIS EN TARKOITA ITTEÄNI)

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
tiäremiäs
Perustan uskonnon ja tienaan sillä rahaa.

Sitten sinun varmaan kannattaa myöskin kehitellä joku pelottelu keino kuten joku helvetti tai sitä vastaava paikka johon joutuu jos ei usko siihen. Sitten teet myöskin englanninkieliset ja mahdollisesti suomenkieliset sivut että ihmiset osaa lahjoittaa sinulle rahaa, esim vaikka jäsenmaksun kautta. Ja pääkohderyhmä olisi tietysti amerikkalaiset, niiltä on helpointa lypsää rahaa.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Tiäremiäs, olet jo valmis profeetta. Perustat vastaanoton Delfoin oraakkelin tavoin ja annat vastauksia esitettyihin kysymyksiin omaperäiseen tyyliisi. Muista hinnoitella vastauksesi heti tarpeeksi kalliiksi; halpoihin saati ilmaisiin ei uskota!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat