Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Biologia ja ympäristö Evoluutio ja fossiilit Geologia, maa, meri ja ilma Historia, kulttuurit ja yhteiskunta Kemia, fysiikka ja matematiikka Lääketiede ja terveys Muut keskustelut Muut tiedeaiheet Netiketti Psykologia, aivot ja aistit Tähtitiede ja avaruus Tekniikka ja energia Testivyöhyke Tiede-lehti ja Tiede.fi Tiedevitsit kiertoon Tiedotteet Vanha keskustelualue Vapaa sana FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Psykologia, aivot ja aistit testi testi Seuraa Viestejä45973 klo 15:28 | 14.12.2007 http://rachel.doyouhaveepilepsy.com/ Kuka sai oireita? Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Kommentit (7) CE-hyväksytty Seuraa Viestejä29006 1/7 | klo 15:34 | 14.12.2007 Mitä oireita olis pitänyt saada? Rupes vaan pännimään, kun ei mun nimi ole Rachel. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 2/7 | klo 15:35 | 14.12.2007 Ne ei varmaan vastaa ketkä purivat kielensä poikki, ja nyt makaavat tajuttomana tuolinsa vierellä ja tukehtuen omaan vereensä. mutta ei tullu oireita, kun kerran vastasin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/7 | klo 15:35 | 14.12.2007 minä... silmiin alko sattuu Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 NallePuh Seuraa Viestejä1151 4/7 | klo 15:37 | 14.12.2007 Ulostin housuuni. prkl. Olen fiksu ja älykäs! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 CE-hyväksytty Seuraa Viestejä29006 5/7 | klo 15:39 | 14.12.2007 NallePuh Ulostin housuuni. prkl. Mihin housuihin? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 6/7 | klo 15:39 | 14.12.2007 NallePuh Ulostin housuuni. prkl. Ei Nalle Puhilla mitään housuja ole. Ja se on sinapinruskea muutenkin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 7/7 | klo 15:56 | 14.12.2007 Einesteini Ne ei varmaan vastaa ketkä purivat kielensä poikki, ja nyt makaavat tajuttomana tuolinsa vierellä ja tukehtuen omaan vereensä. mutta ei tullu oireita, kun kerran vastasin. se on tarkoituskin, olen pohjimmiltani paha. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Psykologia, aivot ja aistit Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Psykologia, aivot ja aistit Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Biologia ja ympäristö Evoluutio ja fossiilit Geologia, maa, meri ja ilma Historia, kulttuurit ja yhteiskunta Kemia, fysiikka ja matematiikka Lääketiede ja terveys Muut keskustelut Muut tiedeaiheet Netiketti Psykologia, aivot ja aistit Tähtitiede ja avaruus Tekniikka ja energia Testivyöhyke Tiede-lehti ja Tiede.fi Tiedevitsit kiertoon Tiedotteet Vanha keskustelualue Vapaa sana
CE-hyväksytty Seuraa Viestejä29006 1/7 | klo 15:34 | 14.12.2007 Mitä oireita olis pitänyt saada? Rupes vaan pännimään, kun ei mun nimi ole Rachel. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
2/7 | klo 15:35 | 14.12.2007 Ne ei varmaan vastaa ketkä purivat kielensä poikki, ja nyt makaavat tajuttomana tuolinsa vierellä ja tukehtuen omaan vereensä. mutta ei tullu oireita, kun kerran vastasin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
3/7 | klo 15:35 | 14.12.2007 minä... silmiin alko sattuu Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
NallePuh Seuraa Viestejä1151 4/7 | klo 15:37 | 14.12.2007 Ulostin housuuni. prkl. Olen fiksu ja älykäs! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
CE-hyväksytty Seuraa Viestejä29006 5/7 | klo 15:39 | 14.12.2007 NallePuh Ulostin housuuni. prkl. Mihin housuihin? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
6/7 | klo 15:39 | 14.12.2007 NallePuh Ulostin housuuni. prkl. Ei Nalle Puhilla mitään housuja ole. Ja se on sinapinruskea muutenkin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
7/7 | klo 15:56 | 14.12.2007 Einesteini Ne ei varmaan vastaa ketkä purivat kielensä poikki, ja nyt makaavat tajuttomana tuolinsa vierellä ja tukehtuen omaan vereensä. mutta ei tullu oireita, kun kerran vastasin. se on tarkoituskin, olen pohjimmiltani paha. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Mitä oireita olis pitänyt saada? Rupes vaan pännimään, kun ei mun nimi ole Rachel.
Ne ei varmaan vastaa ketkä purivat kielensä poikki, ja nyt makaavat tajuttomana tuolinsa vierellä ja tukehtuen omaan vereensä.
mutta ei tullu oireita, kun kerran vastasin.
minä...
silmiin alko sattuu
Ulostin housuuni. prkl.
Olen fiksu ja älykäs!
Mihin housuihin?
Ei Nalle Puhilla mitään housuja ole. Ja se on sinapinruskea muutenkin.
se on tarkoituskin, olen pohjimmiltani paha.