Tieteen blogit

Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Olettekos huomanneet, että täällä sivustolla on myös blogeja:

http://www.tiede.fi/blog/?blogID=1

Näkyy etusivulta, mutta ei keskustelufoorumeilla.

Kommentit (5)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

No olen mä pikkuisen vilkaissut niitä, mutta ne blogit vaikuttaa vähän yhtäjärkeviltä kuin savorin kolmiulotteisesti laajenevat enerkiakimput.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Mistä helvetistä ne on noi kylähullut sinnekkin saanut tuotua? Just ku ollaan päästy savorista niin sitten tiede tuo viralliset kylähullut tänne..huhhuh..

Olen fiksu ja älykäs!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
NallePuh
No olen mä pikkuisen vilkaissut niitä, mutta ne blogit vaikuttaa vähän yhtäjärkeviltä kuin savorin kolmiulotteisesti laajenevat enerkiakimput.

Sä olet niin nuori, ettet vielä ymmärrä. Ei me sitä odotetakaan.

Vierailija

Ihminen vastustaa alitajuisesti kaikkia uudistuksia; vanhat ja tutut jutut ovat turvallisia. Arvelen, että nuo blogit tulevat saamaan vielä suuren suosion, kunhan ajatukseen on ensin totuttu.

Vierailija

Blogeissa tulisi esitellä jotain, mikä vetoaa perusihmiseen. Ei kovinkaan moni jaksa lukea kauhean raskasta ja täsmällistä tusinatekstiä. Aiheissa voisi vaikka väittää jotain erikoista, ja sitten ihmiset väittävät vastaan. Niin syntyy keskustelua. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi blogi-kommentit kulkevat sensuurin kautta, mutta varsinaiselle palstalle saa kirjoittaa reaaliajassa. Se heikentää blogikommenttien suosiota, kun ei tule samanlaista tunnetta keskustelemisesta muiden kommentoijien kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat