klo 10:46 | 16.12.2007
Mite mää saan dc++ haun toimii? Se toimii muute normaalisti, mutta ei tuu mitää hakutuloksia.
Mite mää saan dc++ haun toimii? Se toimii muute normaalisti, mutta ei tuu mitää hakutuloksia.
Ladataan...
Saat paketin viikon tiedeuutisia joka perjantai.
Käytä torrenttia.
ja hubit on siis kunnossa? Auttoi omalla kohdallani huomattavasti
vaikka siis en tiedä mitään asiasta mutta vaihda passive modeen.
Ei toimi millää modella. Hublist tulee ja hubeille pääsee. Sama vika on 2 tietokoneella ja kahella eri liittymällä.
Mäki haluisin tietää mikä siinä mättää.
Kaikki hubit eivät tue passive modea. Sillon sun pitää tehdä port forwardi ja asettaa yhteysasetukset oikein dc:ssä. Toinen vaihtoehto on poistaa NAT käytöstä - Tämä siis jos sulla on NAT käytössä. Jos ei oo tästä kiinni niin softamuuri tms blokkaa koneellas ne ohjelmat.
Torrentti on muuten aika huono musan haulle
Aina on Limewire.... Mutta silläkään saa kuin suosituinta musiikkia.
Mulla ratkesi ongelma juuri tuolla "port forward" keinolla. En edes tiedä, mitä tein. Muistaakseni seurasin ohjeita täältä.
Ohjeita portin ohjaamiseen löytyy osoitteesta http://www.p2p-wiki.org/index.php/Aktii ... settaminen
Hyvä vain ettei teidän rikolliset touhunne pelitä
P2P-sovellutuksilla saa tosiaan myös laillisesti jakaa materiaalia ( kuvaa, ääntä, dataa ). Itse ohjelmassa/sovellutuksessa ei ole mitään laitonta.
Riippuu tuokin täysin mitä sivustoja käyttää ja miten "hyvä" on sivuja hakemaan. Yksittäisen kappaleen hakemiseen DC saattaa olla joissakin tapauksissa parempi. Itse suosin soulseek-ohjelmaa, jos kyseessä on yksittäinen kappale. Yhtään kokonaista albumia ei ole koskaan tullut vastaan, mitä torrentista ei olisi saanut haettua, jos sen olisin halunnut imuroida.